Olen raskaana ja poltin juuri tupakkaa

\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 11:01 vieras kirjoitti:
Toisinaan porvoolta kuulostavat jutut voi jonkun ihmisen elämässä olla totta :/

Mutta sillonhan kannattaa tarttua itseään niskasta kiinni ja TEHDÄ asioiden eteen jotain. Tai sitten voi tietty pistää putket solmuun ja jatkaa sitä ihastuttavaa elämäänsä entiseen malliin :whistle:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 11:46 ilveskissanminttu kirjoitti:
\

Mutta sillonhan kannattaa tarttua itseään niskasta kiinni ja TEHDÄ asioiden eteen jotain. Tai sitten voi tietty pistää putket solmuun ja jatkaa sitä ihastuttavaa elämäänsä entiseen malliin :whistle:

OK. Ampukaa sitten vielä. Lahdataan kaikki porvoolais kriteerit täyttävät ihmiselämät niin kyllä maailmasta sitten tulee hieno paikka =)

Tämä jos mikä oli mustaakin mustempaa huumoria (joka ei kaikkiin iske). Arvatkaa miksi se minua nauratti? Koska kaikki nämä aiheet ovat niitä, jotka nostattavat jollain tapaa tunteita tällä palstalla (ja aiheita, jotka nostattavat varmasti tappelun). Miksi vakavista asioista ei saisi löytää huumoria tai miksi niillä ei saisi irvailla? Miksi kaikkien täytyy istua kuin tikku persiissä ja vanne pään ympärillä, jos aihe on jollain tapaa koskettava. Tämäkään viesti ei nimittäin ilkkunut suoraan ketään, jolla on vaikeaa tai jolla on elämässä asiat huonosti. Jos joku haluaa näistä asioista tällä palstalla sydäntään purkaa, niin tuskin silloin kukaan tulee nauramaan päin naamaa (tai ainakaan ei kukaan jolla on jotain tunne-elämää jäljellä). Minä en ainakaan jaksa aina olla kuoleman vakava, joka hemmetin asian suhteen.

Terveisin Kyykerö: jolla siskon miesystävältä löytyi valtava kasvain, jonka kahdelta tädiltä on leikattu syöpä, jonka suvussa on tapahtunut viimeisen kahden vuoden aikana kaksi syöpäkuolemaa ja jonka molemmat isovanhemmat ovat kuolleet syöpään. Ja jolla on näin ollen kummaltakin puolelta vanhempia ikävän oloiset geenit... Ja allekirjoittaneelta itseltäänkin on jo löytynyt ikävänlaisia solumuutoksia.
Terveisin Kyykerö: joka tuntee paljon perheväkivaltaa kokeneita, jotka ovat hyvin läheisiä ihmisiä minulle.
Terveisin Kyykerö: joka ei älynnyt olla imettämättä ja joka ei ole älynnyt suojata lapsiaan läskeiltä syöttämällä heille vain light-tuotteita.
Terveisin Kyykerö: jota ei jaksa olla tänään vakava.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 09:19 merenneitonen kirjoitti:
...eilen hujahti viinipullo illan mittaan alas.
Sen jälkeen kuulin että läheiseni on sairastunut syöpään. Tätä surressani mieheni hakkasi minut ja lähti baariin, eikä ole tullut vieläkään takaisin. Se ihan varmaan pettää mua, koska se on alkanut viemään puhelintaan suihkuun. Outoa.

Ja kun tämä lapsi syntyy, päädyn todennäköisesti sektioon, ettei pienet paikkani leviä.
Enkä TODELLAKAAN aio imettää lasta, ettei mun tissit sitten vaan rupsahda.

Lapsi saa luvan syödä pienestä pitäen eineksiä, koska mulla on parempaakin tekemistä kuin tehdä ruokaa. JA lisäksi meillä käytetään pelkkiä light tuotteita sitten, ettei lapsesta tule kamalaa läskiä!

:xmas:

On menny oppi perille. =) ku täällähän oli se provo-oppi...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 11:48 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 11:46 ilveskissanminttu kirjoitti:
\

OK. Ampukaa sitten vielä. Lahdataan kaikki porvoolais kriteerit täyttävät ihmiselämät niin kyllä maailmasta sitten tulee hieno paikka =)

Mietihän nyt vielä ennen kun ammut tai odotat ampumista. Vanhemmuus tuo mukanaan vastuuta. Siksi olisi joikaisen hyväksyttävä se tosia asia jos tekee lapsia on myös huolehdittava etteivät lapset elä olosuhteissa jotka saattavat pilata heidän elämänsä. Siksi jokaisen olis kyettävä hakemaan apua ennen kun se on myöhäistä.
Maailma ei ole koskaan hieno paikka, mutta jokainen voi omalta osaltaan klaarata asiat niin että edes lapsilla olisi turvallinen lapsuus.

No huh huh...
*pudistaa päätään...*

Täällä pyöri aamulla ketju, jossa kerrottiin provoamisesta, trollaamisesta jne... ja tämä liittyi siihen. Siis yleisimmät keinot kohahduttaa niitä kenelle palstailu on vähintäänkin puoli elämää... :whistle:
...hyvin näemmä toimii... ;)

Kyllä mä olen sen tiennyt, että täällä liikkuu ahdasmielistä porukkaa, mutta c'moon... <br><br>

\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 11:07 vilma kirjoitti:
minunsta on lapsellista, törkeää ja ajattelematonta tehdä toisten ongelmista pilkkaa! joillain asiat voi oikeasti olla noin huonosti. he kertovat ongelmansa täällä, eivät siksi että jotkin lapselliset, joilla ei ole ikinä ongelmia ollutkaan voisivat heitä ivata ongelmien tähden vaan siksi että he saisivat apua ja saavat edes johonkin purkaa pahaa oloaan.
heistä tuskin tuntuu mukavalle lukea tälläistä porvoo aloitusta, varsinkin kun noista osasta huomaa jo kenen aloituksiin viitataan...
hyvin ikävää, että joidenkin ongelmat ovat teistä hauskoja juttuja! :'(

...ja vielä yksi vastaus...
Mistäpä sinä tiedät mitä MINÄ olen näistä asioista kokenut...
Olisiko vitsailuni hyväksyttävämpää, jos nämä asiat pitäisivät minun kohdallani paikkansa?
Vaiko onko paha asia nimenomaan se, etten näitä ole kokenut, ja kehtaan silti asioilla provoilla?<br><br>

Mustan huumorin viljelemisellä on kääntöpuolensa. Joillakin voi tietyistä aiheista olla sydänvereslihalla ja ihan vitsiksi aiotut aloitukset voidaan kokea henkilökohtaisena solvauksena tai loukkauksena. En ole yllättänyt että joidenkin mieliä kyseinen aloitus on voinut loukata tai aiheuttaa mielipahaa vaikka sen tarkoituksena on luultavasti ollut olla kannanotto provoiluun ja kenties toimia ilmapiiriä piristävänä humoristisena kirjoituksena. Harvat palstailevat täällä useita kertoja päivässä jolloin viittaus johonkin muuhun ketjuun ei voi olla kaikille selvä jolloin viesti tulee vielä pahemmin väärin ymmärretyksi.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 13:01 merenneitonen kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 11:07 vilma kirjoitti:
minunsta on lapsellista, törkeää ja ajattelematonta tehdä toisten ongelmista pilkkaa! joillain asiat voi oikeasti olla noin huonosti. he kertovat ongelmansa täällä, eivät siksi että jotkin lapselliset, joilla ei ole ikinä ongelmia ollutkaan voisivat heitä ivata ongelmien tähden vaan siksi että he saisivat apua ja saavat edes johonkin purkaa pahaa oloaan.
heistä tuskin tuntuu mukavalle lukea tälläistä porvoo aloitusta, varsinkin kun noista osasta huomaa jo kenen aloituksiin viitataan...
hyvin ikävää, että joidenkin ongelmat ovat teistä hauskoja juttuja! :'(

...ja vielä yksi vastaus...
Mistäpä sinä tiedät mitä MINÄ olen näistä asioista kokenut...
Olisiko vitsailuni hyväksyttävämpää, jos nämä asiat pitäisivät minun kohdallani paikkansa?
Vaiko onko paha asia nimenomaan se, etten näitä ole kokenut, ja kehtaan silti asioilla provoilla?
Kasva aikuiseksi, et ole sopiva äidiksi.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 13:02 samperi kirjoitti:
Onpas porukalla taas pipo tiukalla :laugh:

NO ON! :o kattelen haavi auki kun täällä ei näemmä KENELLÄKÄÄN OLE HUUMORINTAJUA :o voi jessus mammat tein kanssa, KÄYKÄÄ JOSKUS IHMISTENILMOILLA, muuallakin ku kaupassa, VAIKKA IHAN YHDELLÄ KALJALLA/SIIDERILLÄ niin alkaisi teidänkin huumorinkukka kukkimaan!!

:o :whistle: :\| :snotty:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 13:09 Lumiina kirjoitti:
Mulla kans on varmaan sitten pipo liian tiukalla, kun ei ap:n juttu naurattanut. :/ Pipo kiristää vielä enemmän, kun isä kuoli syöpään 1.5kk sitten...

näinpä
anopilla syöpä
kaverin mies mätkii vaimoaan
ja kaverin sisko tupakoi viimestä päivää raskaana ollessaan
revi siitä huumoria :headwall:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 13:07 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 13:02 samperi kirjoitti:
Onpas porukalla taas pipo tiukalla :laugh:

NO ON! :o kattelen haavi auki kun täällä ei näemmä KENELLÄKÄÄN OLE HUUMORINTAJUA :o voi jessus mammat tein kanssa, KÄYKÄÄ JOSKUS IHMISTENILMOILLA, muuallakin ku kaupassa, VAIKKA IHAN YHDELLÄ KALJALLA/SIIDERILLÄ niin alkaisi teidänkin huumorinkukka kukkimaan!!

:o :whistle: :\| :snotty:

Hmm.. Mulla on kyllä huumorintajua ilman viinan juontiakin, mutta silti en ymmärrä pelleilemistä tollasilla asioilla jotka oikeesti ovat joillekin ihmisille arkipäivää. Esim. mun isä on juuri sairastunut vakavasti, vaikka on vasta 50 v.
Mutta kiva ap että sulla on hauskaa. B)

No juu.. kuin kokoelma aloituksia "elävästä elämästä". Mikähän siinä muuten on että moni tulee kertomaan että "voi kauheeta, lohduttakaa MINUA kun läheiselläni on syöpä"? Harvemmin syöpäpotilaat itse sitä sääliä kaipaavat ja asiasta numeroa tekevät mutta läheiset sitten.. Ja ennen kuin alkaa sontaa ropista niskaan niin ihan läheinen ja tuttu juttu itsellekin kyseinen sairaus.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 13:15 huppaloora kirjoitti:
No juu.. kuin kokoelma aloituksia "elävästä elämästä". Mikähän siinä muuten on että moni tulee kertomaan että "voi kauheeta, lohduttakaa MINUA kun läheiselläni on syöpä"? Harvemmin syöpäpotilaat itse sitä sääliä kaipaavat ja asiasta numeroa tekevät mutta läheiset sitten.. Ja ennen kuin alkaa sontaa ropista niskaan niin ihan läheinen ja tuttu juttu itsellekin kyseinen sairaus.

Yhtä paljon läheisen syöpä koskettaa kuin omakin. Kyllä silloinkin kaivataan tukea ja lohdutusta. Se pelko toisen menetyksestä on aivan valtava.

No niin, kommentoinpa tätä ketjua vielä kertoakseni että:

-Rakas mummuni on kuollut syöpään
-parisuhteessa mua on sekä lyöty, kuristettu että petetty
- teistä palstalaisista tuskin kukaan on kykeneväinen määrittelemään sitä, millainen äiti tulen olemaan tälle masukille joka toivottavasti joskus saa syntyä, ja ihan luonnolisesti alateitse.

...ja silti mä en omista vannetta pään ympärillä!
;)

AMEN!!<br><br>

Kuumimmat

Yhteistyössä