Olen raskaana ja poltin juuri tupakkaa

merenneitonen

Aktiivinen jäsen
05.05.2006
5 086
3
36
...eilen hujahti viinipullo illan mittaan alas.
Sen jälkeen kuulin että läheiseni on sairastunut syöpään. Tätä surressani mieheni hakkasi minut ja lähti baariin, eikä ole tullut vieläkään takaisin. Se ihan varmaan pettää mua, koska se on alkanut viemään puhelintaan suihkuun. Outoa.

Ja kun tämä lapsi syntyy, päädyn todennäköisesti sektioon, ettei pienet paikkani leviä.
Enkä TODELLAKAAN aio imettää lasta, ettei mun tissit sitten vaan rupsahda.

Lapsi saa luvan syödä pienestä pitäen eineksiä, koska mulla on parempaakin tekemistä kuin tehdä ruokaa. JA lisäksi meillä käytetään pelkkiä light tuotteita sitten, ettei lapsesta tule kamalaa läskiä!

:xmas:

Kaikki muu oli suhteellisen hauskaa porvoolaisvitsiä, paitsi se syöpään sairastunut ystävä.. Mulla nimittäin on sellainen, 30-vuotias kahden lapsen äiti jolla 3. kertaa aivokasvain ja elinaikaa max. muutama vuosi. Ei kauheesti naurata. :(

\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 09:25 Helmi-Kana kirjoitti:
Kaikki muu oli suhteellisen hauskaa porvoolaisvitsiä, paitsi se syöpään sairastunut ystävä.. Mulla nimittäin on sellainen, 30-vuotias kahden lapsen äiti jolla 3. kertaa aivokasvain ja elinaikaa max. muutama vuosi. Ei kauheesti naurata. :(

:hug:

Ei ollut tarkoitus pahoittaa mieltäsi.

minunsta on lapsellista, törkeää ja ajattelematonta tehdä toisten ongelmista pilkkaa! joillain asiat voi oikeasti olla noin huonosti. he kertovat ongelmansa täällä, eivät siksi että jotkin lapselliset, joilla ei ole ikinä ongelmia ollutkaan voisivat heitä ivata ongelmien tähden vaan siksi että he saisivat apua ja saavat edes johonkin purkaa pahaa oloaan.
heistä tuskin tuntuu mukavalle lukea tälläistä porvoo aloitusta, varsinkin kun noista osasta huomaa jo kenen aloituksiin viitataan...
hyvin ikävää, että joidenkin ongelmat ovat teistä hauskoja juttuja! :'(

\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 09:19 merenneitonen kirjoitti:
Sen jälkeen kuulin että läheiseni on sairastunut syöpään. Tätä surressani mieheni hakkasi minut ja lähti baariin, eikä ole tullut vieläkään takaisin. Se ihan varmaan pettää mua, koska se on alkanut viemään puhelintaan suihkuun. Outoa.

Ja kun tämä lapsi syntyy, päädyn todennäköisesti sektioon, ettei pienet paikkani leviä.

Lapsi saa luvan syödä pienestä pitäen eineksiä, koska mulla on parempaakin tekemistä kuin tehdä ruokaa. JA lisäksi meillä käytetään pelkkiä light tuotteita sitten, ettei lapsesta tule kamalaa läskiä!

Ja sit tästä se vastakohta kiitos, se täydellinen luomuäiti joka jaksaa ja jaksaa monen pienen kanssa aamusta iltaan nukkumatta vuosikausia... :saint:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 11:07 vilma kirjoitti:
minunsta on lapsellista, törkeää ja ajattelematonta tehdä toisten ongelmista pilkkaa! joillain asiat voi oikeasti olla noin huonosti. he kertovat ongelmansa täällä, eivät siksi että jotkin lapselliset, joilla ei ole ikinä ongelmia ollutkaan voisivat heitä ivata ongelmien tähden vaan siksi että he saisivat apua ja saavat edes johonkin purkaa pahaa oloaan.
heistä tuskin tuntuu mukavalle lukea tälläistä porvoo aloitusta, varsinkin kun noista osasta huomaa jo kenen aloituksiin viitataan...

jos elämä olisi oikeasti tossa jamassa kannattaa hakea apua kuin kyyhöttää nurkassa...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 11:10 smirgelaine kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 11:07 vilma kirjoitti:

jos elämä olisi oikeasti tossa jamassa kannattaa hakea apua kuin kyyhöttää nurkassa...
en nyt tarkoittanutkaan, että yhdellä ihmisellä olisi kaikki nuo ongelmat. mutta minusta tuollainen syövällä pelleily ei tosiaankaan ole mitään hauskaa vitsiä! varsinkin kun on oikeasti menettänyt läheisiä syövälle, niin tuollaiset vitsit ei paljoa naurata! :'(
köyhää on joidenkin elämä, kun toisten ongelmat ja murheet saa ihmiset nauramaan.
joillain saattaa olla hakkaava mies ja joku saattaa pelätä miehensä pettävän. minusta ne ei ole mitään vitsin vääntö asioita. :o

\en nyt tarkoittanutkaan, että yhdellä ihmisellä olisi kaikki nuo ongelmat. mutta minusta tuollainen syövällä pelleily ei tosiaankaan ole mitään hauskaa vitsiä! varsinkin kun on oikeasti menettänyt läheisiä syövälle, niin tuollaiset vitsit ei paljoa naurata! :'(
köyhää on joidenkin elämä, kun toisten ongelmat ja murheet saa ihmiset nauramaan.
joillain saattaa olla hakkaava mies ja joku saattaa pelätä miehensä pettävän. minusta ne ei ole mitään vitsin vääntö asioita. :o

[/quote]

Kuule, mulla on sukulaisia kuollut syöpään, ja mun isäni ryyppäsi, hakkasi ja petti äitiäni. Joten se siitä.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 11:15 smirgelaine kirjoitti:
\en nyt tarkoittanutkaan, että yhdellä ihmisellä olisi kaikki nuo ongelmat. mutta minusta tuollainen syövällä pelleily ei tosiaankaan ole mitään hauskaa vitsiä! varsinkin kun on oikeasti menettänyt läheisiä syövälle, niin tuollaiset vitsit ei paljoa naurata! :'(

Kuule, mulla on sukulaisia kuollut syöpään, ja mun isäni ryyppäsi, hakkasi ja petti äitiäni. Joten se siitä.

[/quote]
ja sua vielä naurattaa tälläiset jutut? :o
ei voi kun sääliä. :hug:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 11:08 MorbidMama kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 09:19 merenneitonen kirjoitti:

Ja sit tästä se vastakohta kiitos, se täydellinen luomuäiti joka jaksaa ja jaksaa monen pienen kanssa aamusta iltaan nukkumatta vuosikausia... :saint:
Niimpä...näinhän se menee ;)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 11:19 vilma kirjoitti:
[
ja sua vielä naurattaa tälläiset jutut? :o
ei voi kun sääliä. :hug:

Ei tartte. Sääli ei auta mitään. On turha parkua kun maito o valunut maahan vaan siitä pitää mennä eteenpäin.

Ehkäpä aapee halusi ironisoida täällä toisinaan pyöriviä provo ketjuja.

Löysääs nyt sitä vannetta pään ympärillä.

#&%?$!* hienoa että ihmiset pystyy sanomaan kenen elämä on provoa ja kenen ei, aploodit kaikille teille viisaille. ei oo varmaan tullut mieleen että kaikki ihmiset eivät sitä apua osaa eivätkä pysty hakemaan. joillekkin eka avunhuuto voi tapahtua palstalta. mulla on varmaan #&%?$!* huono huumori kun en tajua. sain kerran sellaista #&%?$!* tuolta masentuneiden palstalta niskaan että hyvä etten vetänyt kuulaa kalloon.

Kuumimmat

Yhteistyössä