V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Ainahan se haisee. Taitaa olla vaan raskauden takia hajuaisti herkistynyt.
Alkuperäinen kirjoittaja ks:Saattaa olla ihan normaalia mutta mulla kuoli vauva kohtuun emättimestä levinneeseen tulehdukseen jonka oireet oli kuten hiiva sekä lisäksi haju. Joten kannattaa kuitenkin kysyä neuvolasta mielipidettä. Nuo tulehdukset saa helposti testattua, mua kun vaan ei testattu ja sanottiin ettei tulehdukset ole vauvalle vaarallisia.
En siis halua pelotella, vaan suosittelen suhtautumaan asiaan järkevästi ja kysymään asiaa neuvolasta tms. ei kaksplus palstalta.
Alkuperäinen kirjoittaja v:mun värkki löyhkää sipulilta ja mitään tulehdusta ei ole nyt rv 33 entiiä mistä lie johtuu.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja v:mun värkki löyhkää sipulilta ja mitään tulehdusta ei ole nyt rv 33 entiiä mistä lie johtuu.
juuri tuo haju!
Alkuperäinen kirjoittaja v:mun värkki löyhkää sipulilta ja mitään tulehdusta ei ole nyt rv 33 entiiä mistä lie johtuu.