olen raskaana ja alapääni on alkanut haista!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Saattaa olla ihan normaalia mutta mulla kuoli vauva kohtuun emättimestä levinneeseen tulehdukseen jonka oireet oli kuten hiiva sekä lisäksi haju. Joten kannattaa kuitenkin kysyä neuvolasta mielipidettä. Nuo tulehdukset saa helposti testattua, mua kun vaan ei testattu ja sanottiin ettei tulehdukset ole vauvalle vaarallisia.

En siis halua pelotella, vaan suosittelen suhtautumaan asiaan järkevästi ja kysymään asiaa neuvolasta tms. ei kaksplus palstalta.

Alkuperäinen kirjoittaja ks:
Saattaa olla ihan normaalia mutta mulla kuoli vauva kohtuun emättimestä levinneeseen tulehdukseen jonka oireet oli kuten hiiva sekä lisäksi haju. Joten kannattaa kuitenkin kysyä neuvolasta mielipidettä. Nuo tulehdukset saa helposti testattua, mua kun vaan ei testattu ja sanottiin ettei tulehdukset ole vauvalle vaarallisia.

En siis halua pelotella, vaan suosittelen suhtautumaan asiaan järkevästi ja kysymään asiaa neuvolasta tms. ei kaksplus palstalta.

soitampa siis heti aamulla neuvolaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
mun värkki löyhkää sipulilta ja mitään tulehdusta ei ole nyt rv 33 entiiä mistä lie johtuu.

juuri tuo haju!

Kyllähän se tavara muuttuu hormonien vaikutuksesta joten hajutkin monilla. Tää mulla ollut bacteris vaginalis (ta jotain) haisee kalalle..

Mulla kanssa joko nenä herkistyi tai haju muuttui raskauden aikana. Tosi kiva kun persauksen haju seuraa koko ajan, tosin esim. mies ei haistanut mitään, kun kysyin. Onneksi! Nyt on kulunut 2kk synnytyksestä ja edelleen sama haisu ilmaantuu aika ajoin. Kai se joku hormonijuttu on oltava, kun ei kerran tulehdus tai vastaava...

mun värkki löyhkää sipulilta ja mitään tulehdusta ei ole nyt rv 33 entiiä mistä lie johtuu.

mulla oli ihan samoin että aivan kun sipulille ois haissu kun olin raskaana, enään en ainakaan samaa haista.

itsellä oli pojan aikaan kanssa jotain bakteeritulehusta ja 2 vai 3 kuuria sain siihen antibioottia joka laitettiin suoraan emättimeen.
Minulla on se bakteeri luonnostaan ja se välillä puhkee, kuulemma olikohan että joka toisella on se se saattaa puheta just raskauksissa ja aiheuttaa ennenaikaisia vesien menoja, sama nimittäin on siskolla ja sillä tuli veet 2 ja 4 viiikko etuajassa ja esikoinen sai sen infektion sitten, että näytettä vaan antamaan, en siis pelotellakseni tätä kerro vaan että se voi olla jokin muukin kuin hiiva

mulla otettiin sairaalassa viljely ja ei ollu mitään tulehdusta paitsi hiiva, ja ennen raskauttaki on tuo sipulin haju aina välillä ilmaantunut mutta nyt raskaana haissut miltei kokoajan. itse epäilisin että liittyy jotenki alapään ph:seen pitäis kokeilla niitä apteekin alapää pesuaineita vaikuttaa siihen ph:seen. yks minkä olen huomannut on kans se että kun harrastamme mihenkanssa seksiä ja jos päästää sisälle niin sillon yleensä parin päivän päästä alkaa haisemaan.

Yhteistyössä