H
"Huhhuh"
Vieras
Tää on niin provo, aapeen vastaukset on jotenkin ihan liian neutraaleja ja siloteltuja, tunteettomia, että voisi olla totta. Tai sitten kyseessä on tyylipuhdas psykopaatti.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No se mieshän siinä syö sekä säästää kakkua. Mies saa perheen, vaimon, talousjutut, talon, jne. sekä irtoseksiä.
Mitä se salarakas saa, satunnaisen panon ja jotain rehuja (kukkia) silloin tällöin? Antaa tällaiselle miehelle kaiken, eikä itse vaadi itselleen enempää. Kyllä minusta se toinen nainen on tässä se typerys, joka antaa käyttää itseään hyväksi.
Ja ei, miehelläni ei ole ollut salapanoja eikä minullakaan, mutta en ikinä suostuisi jonkun varapanoksi tai kolmanneksi pyöräksi. Haluan kaikki tai ei mitään, olen sen arvoinen.
Taitaa ap:ta harmittaa, ettei kelpaa muuta kuin piiloteltavaksi sänkykaveriksi eikä mihinkään sen enempää. Mieskin yli vuoden jälkeen haluaa edelleen pitää sen kauniin vaimonsa sen sijaan, että vaihtaisi aloittajaan. Muuta syytä en keksi sille, että tulee palstalle huutelemaan suhteestaan kuin kehuakseen sillä itseään ja pönkittääkseen itsetuntoaan.![]()
Kelpaahan ap, hänellä on kotonaan jopa rakastajaansa komeampi mies ja perhe. Eihän ap, edes halua vaihtaa rakastajaansa mieheensä vaan nimenomaan ottaa rusinat pullasta, kotona hyvä mies ja hyvä isä lapsille, rakastajan kanssa hyvää seksiä.
Mä luulen, että ap, olisi keksinyt parempiakin keinoja itsensä kehumiseen, kun spekulointi tällä aiheella.. Kommentit, joita hän on saanut ei ole kovinkaan itsetuntoa pönkittäviä.
Alkuperäinen kirjoittaja Mörköäiti;30049596:Pitää erottaa termit "salarakas" ja "panokaveri". Kaikki sivusuhteet eivät ole sellaisia, joissa se toinen on rakastunut ja toivoo parisuhdetta. Joskus myös se toinen haluaa vain seksisuhteen - tai yhdistetyn seksi+kaveruus -suhteen.
Panokaveruus varmaan toimii, jos kumpikin on varattu
Alkuperäinen kirjoittaja Mörköäiti;30049460:Hyvä, että heräsit siihen, ettei aina tarvitse nähdä toisia naisia vihamiehinä/kilpailijoina![]()
No se mieshän siinä syö sekä säästää kakkua. Mies saa perheen, vaimon, talousjutut, talon, jne. sekä irtoseksiä.
Mitä se salarakas saa, satunnaisen panon ja jotain rehuja (kukkia) silloin tällöin? Antaa tällaiselle miehelle kaiken, eikä itse vaadi itselleen enempää. Kyllä minusta se toinen nainen on tässä se typerys, joka antaa käyttää itseään hyväksi.
Ja ei, miehelläni ei ole ollut salapanoja eikä minullakaan, mutta en ikinä suostuisi jonkun varapanoksi tai kolmanneksi pyöräksi. Haluan kaikki tai ei mitään, olen sen arvoinen.
Niin, aapeella on kotonaan mies, jota ap rakastaa, mutta joka ei anna ap:lle seksiä ja kaipaamaansa läheisyyttä. Eipä käy kateeksi...![]()
Toiselta mieheltä sen sijaan saa seksiä, mutta ei rakkautta, eikä kelpaa tälle kuin salaiseksi panokaveriksi.
Kelpaahan ap, hänellä on kotonaan jopa rakastajaansa komeampi mies ja perhe. Eihän ap, edes halua vaihtaa rakastajaansa mieheensä vaan nimenomaan ottaa rusinat pullasta, kotona hyvä mies ja hyvä isä lapsille, rakastajan kanssa hyvää seksiä.
Mä luulen, että ap, olisi keksinyt parempiakin keinoja itsensä kehumiseen, kun spekulointi tällä aiheella.. Kommentit, joita hän on saanut ei ole kovinkaan itsetuntoa pönkittäviä.
Ei, vaan hienoa on se, että saan nautinnollista seksiä.
En jaksa lukea koko ketjua, joten vastaan vain aloitukseen.
Sen mä ymmärtäisin jos miehellä olisi suhde kauniimpaan naiseen. Sitä että pettäisi rumemman kanssa, en ymmärtäisi.
Näinpä. Yksi tarve hoidetaan toisaalla ja toinen toisaalla. Ei siinä mitään ihmeellistä. Varmasti sinäkin käy hoitamassa sosiaalisuuden kaipuutasi esim. ystäviäsi tapaamalla ja harrastusten kaipuutasi harrastuksissa käymällä. Tuskin oma miehesi ihan jokaisen tarpeesi pystyy täyttämään.
Alkuperäinen kirjoittaja Mörköäiti;30049596:Pitää erottaa termit "salarakas" ja "panokaveri". Kaikki sivusuhteet eivät ole sellaisia, joissa se toinen on rakastunut ja toivoo parisuhdetta. Joskus myös se toinen haluaa vain seksisuhteen - tai yhdistetyn seksi+kaveruus -suhteen. Ei silloin ole kyse siitä, että toinen "antaa kaiken", vaan kyse on seksistä ja ajanviettämisestä - ja mitä pitäisi vaatia enemmän, jos ei siltä (varatulta) panokaveriltaan haluakaan enempää?
Panokaveruus varmaan toimii, jos kumpikin on varattu (mutta mieluummin ei pettämistä, vaan kumppaneiden kanssa sovittuna) tai sitten toki voidaan olla sinkkuja, mutta se toinen on nähtävä vaan kaverina (jonka kanssa on seksiä). Ei ihmissuhteita voi katsella niin mustavalkoisesti, että aina kaiken pitää johtaa pitkään parisuhteeseen, yhteiseen asuntolainaan, lapsiin ja jaettuun vanhuuteen. Ihan mukava suhde voi olla sellainenkin, jossa ollaan vaan kavereita, mutta harrastetaan seksiä silloin tällöin - sen suhteen tarkoitus on alunperinkin eri kuin varsinaisen parisuhteen. Ei siinä kukaan ole typerys. Eikä kukaan käytä hyväksi ketään.
Typeryyttä tosin on pitää jotain salarakkaita, jäädä kiinni ja sotkea kaikkien elämä. Fiksumpaa sopia asiasta kumppaninsa kanssa tavalla tai toisella.
Waude, pointsit sulle!
Ei vaan, ja mikä olikaan elämäsi tarkoitus? Hyvää seksiä, ja saat vielä samalla nostatettua itsetuntoa, kun tiedät että mies on varattu. Hyvä sinä! Oletpa emotionaalisesti ja henkisesti kehittynyt ihminen.
Parisuhteen erottaa kaverisuhteesta juuri se, että siihen kuuluu intohimo, seksi ja halu rakastamaansa ihmistä kohtaan. On äärimmäisen surullinen "parisuhde", jos tuo avaintekijä puuttuu.
Loppuelämän selibaatista en ainakaan haluaisi itselleni pointseja.
Tosiaanko itsekin uskot tuollaiseen soopaan? Ai panokavereita avioliitossa, "moikka kultsi, lähden tästä panemaan, katsotko muksuja sillä aikaa?"
Ei ihmekään että maailma on näin kieroutunut kun parisuhteen ulkopuolella huoraaminenkin on nimitetty hauskasti "panokaveruudeksi". Kyllä se ihan vaan huoraamista on, ja suurimmaksi osaksi sitä tehdään salaa, kun ei normaali itseään arvostava ihminen (petetty osapuoli) suostu tuollaiseen järjestelyyn. Parisuhde jossa panot joudutaan hoitamaan ulkopuolisten osapuolten kanssa ei ole enää mikään parisuhde, paitsi ehkä pahoinvoiva ja pian entinen sellainen.
En koskaan lakkaa hämmästymästä miten ihmiset voi pettää itseään.
On myös työsuhteita, panosuhteita, asiakassuhteita jne, paljon muutakin kuin nämä kaksi vaihtoehtoa.
Olet oikeilla jäljillä. Panokaveruus toimii hyvin, kun siinä ei ole liikaa tunteita mukana.
En itskään ymmärrä niitä kakkosnaisia, jotka rakastuvat epätoivoisesti perheelliseen mieheen ja roikkuvat epätyydyttävässä 'suhteessa' vuosikausia kuvitellen miehen jättävän perheensä.
Itse ajattelen tämä epäsuhdan johtuvan siitä, että seksissä on naisten markkinat. Parisuhdepuolella taas on toisin päin.
Niin, aapeella on kotonaan mies, jota ap rakastaa, mutta joka ei anna ap:lle seksiä ja kaipaamaansa läheisyyttä. Eipä käy kateeksi...![]()
Toiselta mieheltä sen sijaan saa seksiä, mutta ei rakkautta, eikä kelpaa tälle kuin salaiseksi panokaveriksi.
En ole nähnytkään. Päinvastoin, toivon rakastajani vaimolle kaikkea hyvää.
Itse ajattelen tämä epäsuhdan johtuvan siitä, että seksissä on naisten markkinat. Parisuhdepuolella taas on toisin päin.