Olen rakastajani vaimoa rumempi ja vanhempi - ottaisi varmaan koville, jos vaimo tietäisi.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja salarakas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

salarakas

Vieras
Vai onko pahempi paikka, jos miehen rakastajattareksi paljastuu nuorempi ja kauniimpi nainen? Rakastajani vaimo on minua 8 vuotta nuorempi, naamasta nätimpi ja tissitkin on isommat. Jos vaimo tietäisi, niin saattaisi ihmetellä, miksi mies seikkailee kaltaiseni naisen kanssa.

Rakastajani on komea mies ja saisi varmasti ulkonäöllisesti paljon tasokkaampiakin seuralaisia, mutta meillä osuu jutut ja mieltymykset sängyssä niin hyvin kohdilleen, että olemme jääneet jumiin tähän salasuhteeseen. Sitä on kestänyt yli vuoden. Olen erittäin tyytyväinen mieheltä saamaani huomioon, arkipäivien piristykseen, uusiin elämyksiin ja tietenkin nautintoon, jota hän antaa minulle sängyssä.

[QUOTE="...";30047356]Pahempi olisi jos mies lähtisi nuoremman ja kauniimman mukaan. Todella ihmettelisin miehen motiiveja jos rumemman matkaan lähtisi.[/QUOTE]

Jos mies (ja sinä) arvostaa enemmän ulkoisia asioita kuin sisäisiä, niin sitten ymmärrän tuon näkökannan.

Kuulostaa siltä että ap kokee naiset toistensa kilpailijoina - kilpailussa, jossa on palkintona niinkin arkisia asioita kuin miehiä.

Jos vaimo kerran on itse hyvännäköinen, niin kaipa hänkin sitten saisi helposti jonkun muun. Ei tietysti pelkkä ulkonäkö mitään ratkaise, mutta auttanee kuitenkin asiaa.

Vai onko pahempi paikka, jos miehen rakastajattareksi paljastuu nuorempi ja kauniimpi nainen? Rakastajani vaimo on minua 8 vuotta nuorempi, naamasta nätimpi ja tissitkin on isommat. Jos vaimo tietäisi, niin saattaisi ihmetellä, miksi mies seikkailee kaltaiseni naisen kanssa.

Rakastajani on komea mies ja saisi varmasti ulkonäöllisesti paljon tasokkaampiakin seuralaisia, mutta meillä osuu jutut ja mieltymykset sängyssä niin hyvin kohdilleen, että olemme jääneet jumiin tähän salasuhteeseen. Sitä on kestänyt yli vuoden. Olen erittäin tyytyväinen mieheltä saamaani huomioon, arkipäivien piristykseen, uusiin elämyksiin ja tietenkin nautintoon, jota hän antaa minulle sängyssä.

Pitäisiköhän sinun reppanan hankkia itsellesi ihan oma mies, niin ei tarvitsisi tuollaisia pohtia... Kyllähän se vaimoa voisi huvittaa jos tietäisi, että pieni aivoinen miehensä sekaantuu jopa aidan tolppaan...:)

En viitsi edes ottaa kantaa tuohon ulkonäkökysymykseen. Totean vain että mielestäni teette miehen kanssa väärin ja on mautonta tulla siitä tänne huutelemaan.

Jos miehen nyt on pakko olla salasuhteessa, niin toivoisin että se nainen olisi rumempi ja ns. huonompi kuin minä.
Silloin olisi sellainen wtf-fiilis, miksi ihmeessä mies noin teki?? :O

Mutta jos olisi korkeatasoisempi ja nätimpi kuin minä, niin olisi vain musertavan kamalaa.

Tämän tyyppisiä naisia tuntuu olevan joka toisella nurkalla. Siis keski-ikäisiä, seinästä repäistyn näköisiä kotkia, jotka antavat kaikille ja etenkin naimisissa oleville. Oisko jotain itsetunnon buustaamista tai kostamista kauniimmalta naiselle?

Alkuperäinen kirjoittaja Mörköäiti;30047455:
Kuulostaa siltä että ap kokee naiset toistensa kilpailijoina - kilpailussa, jossa on palkintona niinkin arkisia asioita kuin miehiä.

Jos vaimo kerran on itse hyvännäköinen, niin kaipa hänkin sitten saisi helposti jonkun muun. Ei tietysti pelkkä ulkonäkö mitään ratkaise, mutta auttanee kuitenkin asiaa.

Ei koe rakastajani vaimoa kilpailijanani. Minulla vain on tarjottavana hänen miehelleen jotain, mitä hänellä ei ole, joten tavallaan autan häntä, kun paikkaan tätä suhteessa olevaa puutetta. Sama toimii toiseenkin suuntaan.

Tämän tyyppisiä naisia tuntuu olevan joka toisella nurkalla. Siis keski-ikäisiä, seinästä repäistyn näköisiä kotkia, jotka antavat kaikille ja etenkin naimisissa oleville. Oisko jotain itsetunnon buustaamista tai kostamista kauniimmalta naiselle?

Sen allekirjoitan, että itsetunto kyllä nousee, kun mies kehuu maasta taivaaseen, näkee aikaa ja vaivaa eteeni ja järjestää mukavia yllätyksiä.

En ole sanonut olevani ruma, mutta rakastajan vaimo on varmaan minua kauniimpi. Tosin hän on vähän pullukka ja minulla taas on hyvässä kunnossa oleva vartalo..

Ei koe rakastajani vaimoa kilpailijanani. Minulla vain on tarjottavana hänen miehelleen jotain, mitä hänellä ei ole, joten tavallaan autan häntä, kun paikkaan tätä suhteessa olevaa puutetta. Sama toimii toiseenkin suuntaan.

Jaa, yleensä vaan tuollaista "kenellä on isommat tissit" -tyyppistä juttua miettivät juuri ne, jotka ajattelevat kaikki naiset ainoastaan toistensa kilpailijoina. Ja sama koskee tuollaisia "mahtaisi ottaa koville, jos vaimo tietäisi" -pohdintoja, joista kuultaa läpi se, että olet (salaa) tyytyväinen juuri tuohon ajatukseen: koet "voittavasi" toisen naisen, jos hänelle tulee ikävä olo takiasi. ja siksi haluaisit nyt kuulla mahdollisimman monelta kirjoittajalta, että "joo, kyllä se olisi pahempi, jos mies pettäisi rumemman kanssa". No, onhan sekin yksi tapa hyväksyä oma mitätön ulkonäkönsä :/ Vaikka järkevämpi tapa olisi tietysti itsetunnon parantaminen, ettei tarvitsisi enää a) vertailla itseään muihin naisin, b) kilpailla muiden naisten kanssa ulkonäöstä ja miehistä.

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja Mörköäiti;30048134:
Jaa, yleensä vaan tuollaista "kenellä on isommat tissit" -tyyppistä juttua miettivät juuri ne, jotka ajattelevat kaikki naiset ainoastaan toistensa kilpailijoina. Ja sama koskee tuollaisia "mahtaisi ottaa koville, jos vaimo tietäisi" -pohdintoja, joista kuultaa läpi se, että olet (salaa) tyytyväinen juuri tuohon ajatukseen: koet "voittavasi" toisen naisen, jos hänelle tulee ikävä olo takiasi.

Emme aio jäädä suhteesta koskaan kiinni, vaan se tulee pysymään salaisena aina. Vaimolle ei siis tule ikävää oloa takiani.

Ajatus lähti liikkelle omalta kannaltani katsottuna. Itse olisin enemmän huolissaan, jos miehelläni olisi minua vanhempi ja rumempi rakastajatar kuin jos lankeaisi johonkin nuoreen missiin.

Uusimmat

Yhteistyössä