Olen rakastajani vaimoa rumempi ja vanhempi - ottaisi varmaan koville, jos vaimo tietäisi.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja salarakas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ihan sama mistä se johtuu. Mutta eksän uudesta suhteestakin oli helpompi päästä yli kun uusi nainen oli selkeästi tason alennus (ulkonäöllisesti) :D

Tiedän, olen ihan kamala ja kamalan pinnallinen ja mut pitäisi kivittää kun ajattelen näin jne.

Tiedätkö kun tuo olisi mulle vielä kamalampi asia. Mä ajattelisin asian niin, että mun luoneesta, mun persoonassa, mun tavassa kohdella muita ihmisiä, mun ajatuksissa, mun arvoissa, mun mielipiteissä, mun sisäimmässä olemuksessa olisi jotain todella pahasti vialla. Mä kestäisin sen, että jonkun muijan perse tai tissit on paremmat ja sen takia otettiin ja lähdettiin. Mä kestäisin sen, että toinen nainen on kauniimpi ja mies on tästä vähän sokaistuneena lähtenytkin tyhmän lehmän matkaan ;) Mutta se, että nainen olisi rumempi tarkoittaisi että minussa, siis ihan minussa eikä mun kuoressa, olisi jotain vialla. Ja sitä olisi vaikeampi kestää kuin pinnallisia seikkoja.

Alkuperäinen kirjoittaja en muista nikkiä;30049797:
Tiedätkö kun tuo olisi mulle vielä kamalampi asia. Mä ajattelisin asian niin, että mun luoneesta, mun persoonassa, mun tavassa kohdella muita ihmisiä, mun ajatuksissa, mun arvoissa, mun mielipiteissä, mun sisäimmässä olemuksessa olisi jotain todella pahasti vialla. Mä kestäisin sen, että jonkun muijan perse tai tissit on paremmat ja sen takia otettiin ja lähdettiin. Mä kestäisin sen, että toinen nainen on kauniimpi ja mies on tästä vähän sokaistuneena lähtenytkin tyhmän lehmän matkaan ;) Mutta se, että nainen olisi rumempi tarkoittaisi että minussa, siis ihan minussa eikä mun kuoressa, olisi jotain vialla. Ja sitä olisi vaikeampi kestää kuin pinnallisia seikkoja.

Siis ei kukaan älyllinen olento jätä kumppaniaan vaan siksi, että jollain toisella on paremmat tissit :O

• Tykkää
Reactions: Puuhippa
Pettäminen vain on väärin, vaikka sen voissa paistaisi. Teet väärin omaa minuuttasi ja sisintäsi kohtaan myös sen lisäksi, että teette väärin puolisoitanne kohtaan. Tämä ei liene selittelyjä kaipaa. Minua kiinnostaakin ennen kaikkea se, että miten sulle on kehittynyt tällainen moraali? Onko takana jokin tunne-elämää kuihduttanut (trauma)kokemus, mikä estää normaalin suhtautumisen/tunnereaktion kokemisen?

Tänhän sinä kiellät ja sanot "no en varmana"... mutta totuudessa sinä ja sunlaiset naiset tekee asioita. Ne nuolee persereikää, ottaa syväkurkkua ja leikkii vaikka dominaleikkejä. Sinä kiellät, mutta niin se oikeasti on. Tuo esimerkkisi mies saa tavallista seksiä kotona. Mutta kun sen tekee mieli latexissa olevaa dominaa, joka on laittanut munalukon ja antaa karttakepillä kiveksille, niin se tulee sun luo.

Alkuperäinen kirjoittaja Mörköäiti;30049812:
Siis ei kukaan älyllinen olento jätä kumppaniaan vaan siksi, että jollain toisella on paremmat tissit :O

No ei, ei varmaankaan että siinä mielessä olisi ehkä hyväkin asia päästä sellaisesta yksilöstä eroon :D Mutta ehkä tuo olisikin juuri se syy miksi se olisi helpompi kestää, ajattelisin varmaan että onpa idiootti kun lähti vaan kauniin pinnan perään. Sillä tavoin asiaa olisi helpompi käsitellä kun ajattelisi että olipa mies tosiaan melkoinen pässi. Se, että tuota "lohduttavaa" vaihtoehtoa ei olisi, tekisi asiasta vaikeamman päästä yli.
Ja puhun nyt tosiaan erosta, seksisuhde olisi eri asia. Sillon olisi aivan sama millainen se toinen nainen on kun kyse olisi vaan sen naisen pillusta.

Molen nähnyt 25-vuotiaan naisen pillun kuin se olisi satavuotias räsykasa. Olen nähnyt myös 50-vuotiaan riemuliisan, jolta ei pidelllyt mikään....

En tiedä, ei se tähän ehkä kuulunut.

Alkuperäinen kirjoittaja en muista nikkiä;30049797:

No mua kiusattiin lähestulkoon koko peruskoulun ajan mun ulkonäöstä ja siitä miten olen niin ruma yms, ni siksi mulle se ulkonäkö on edelleen arka asia ja tiedän että jos mun luonteessa on jotain vikaa, niin se on melkein kaikki lähtöisin siitä että olen äärimmäisen epävarma ulkonäöstäni.
Mä voin "hienosäätää" luonnettani ja muuttaa käytöstäni jos koen miehen olevan sen arvoinen ja haluan olla hänelle mieliksi. Mutta sille mä en voi mitään jos mies päättääkin ettei mun naama olekaan tarpeeksi nätti hänelle ja vaihtaa mut kauniimpaan.

No mua kiusattiin lähestulkoon koko peruskoulun ajan mun ulkonäöstä ja siitä miten olen niin ruma yms, ni siksi mulle se ulkonäkö on edelleen arka asia ja tiedän että jos mun luonteessa on jotain vikaa, niin se on melkein kaikki lähtöisin siitä että olen äärimmäisen epävarma ulkonäöstäni.
Mä voin "hienosäätää" luonnettani ja muuttaa käytöstäni jos koen miehen olevan sen arvoinen ja haluan olla hänelle mieliksi. Mutta sille mä en voi mitään jos mies päättääkin ettei mun naama olekaan tarpeeksi nätti hänelle ja vaihtaa mut kauniimpaan.

Jännää, mä taas ajattelen asian ihan toisinpäin :) Ulkonäköä mä voin muuttaa mutta luonnetta en. Mä olen se mikä mä olen. Muutenkin ehkä arvostan sitä luonnepuolta enemmän kun pinnallisia seikkoja. Mulla se voi johtua siitä, että sain aina kyllä kuulla olevani kaunis mutta vittumainen, typerä akka kenen mielipiteet ja ajatukset oli vääriä :) Jotenkin myös ajattelisin, että en sellaista miestä kaipaa rinnalleni joka pitäisi naamani mun arvojen ja ajatusten edelle.

Alkuperäinen kirjoittaja Mörköäiti;30049736:
Haluaisitko avata vähän, mitä tarkoitat...?

Jos nainen hakee seksiseuraa, niin saa kymmeniltä tai sadoilta miehiltä vastauksia. Jos taas mies hakee seksiä, niin ei välttämättä tule yhtään vastausta tai vain muutama. Naisilla siis on varaa valita, mutta miehet joutuvat tyytymään siihen vähään valikoimaan, mitä heille on tarjolla, mikäli mielivät saada seksiä.

Tämän voi kuka tahansa todistaa itse kirjautumalla jonnekin sex-chattiin joko miehenä tai naisena. Naisille on tyrkyllä paljon seuraa, eikä tarvitse itse olla lainkaan aktiivinen. Miesten taas pitää tehdä ehdotuksia naisille ja pyrkiä juttusille, eikä siltikään ole varmaa saavatko seuraa.

[QUOTE="juu";30049744]noin myös ajattelin. voi surku naisparkaa. kaikilla ei käy flaksi.[/QUOTE]

Näinpä. En ole vielä yhteenkään täydelliseen liittoon törmännyt tai kuullut sellaista olevan kenelläkään.

Alkuperäinen kirjoittaja Mörköäiti;30049748:
Ei se kyllä siltä ole vaikuttanut...

Itse olen mielelläni sen verran lojaali nimenomaan muille naisille (jotka eivät ole tehneet minulle mitään pahaa), että en haluaisi edes selän takana olla heille vittumainen esim. pelehtimällä miestensä kanssa - etenkin, jos kerran en ole edes itse rakastunut (sen vielä jotenkin ymmärtää, jos rakastunut on varatun kanssa, koska rakastuneen pää ei toimi normaalisti). Eikö olisi reilumpaa ja helpompaa hankkia sellainen panokaveri, joka on sinkku? Niitäkin löytyy, eivätkä ne mitään ala roikkua, jos itse eivät joko halua parisuhdetta ollenkaan tai eivät ainakaan sinun kanssasi.

Ajattelen tekeväni vaimolle palveluksen, kun hänen ei tarvitse enää kuunnella jatkuvasti miehensä vonkaamista, eikä hänen tarvitse taipua sängyssä sellaisiin asioihin, joista ei itse pidä.

Jännää, mä taas ajattelen asian ihan toisinpäin :) Ulkonäköä mä voin muuttaa mutta luonnetta en. Mä olen se mikä mä olen. Muutenkin ehkä arvostan sitä luonnepuolta enemmän kun pinnallisia seikkoja. Mulla se voi johtua siitä, että sain aina kyllä kuulla olevani kaunis mutta vittumainen, typerä akka kenen mielipiteet ja ajatukset oli vääriä :) Jotenkin myös ajattelisin, että en sellaista miestä kaipaa rinnalleni joka pitäisi naamani mun arvojen ja ajatusten edelle.

Tähän asiaan varmaan kokemukset nimenomaan vaikuttaa paljonkin :)

Sen allekirjoitan, että itsetunto kyllä nousee, kun mies kehuu maasta taivaaseen, näkee aikaa ja vaivaa eteeni ja järjestää mukavia yllätyksiä.

En ole sanonut olevani ruma, mutta rakastajan vaimo on varmaan minua kauniimpi. Tosin hän on vähän pullukka ja minulla taas on hyvässä kunnossa oleva vartalo..

Jossain on sitten pahasti jotakin vikaa jos sun oma mies ei tuolla tavoin sua huomio :O
Olisi tosi surkeeta elää parisuhteessa jossa ei saa puolisoltaan huomiota :(
Onneksi ihan mun oma mies jaksaa kehua ja järjestää ihania yllätyksiä, vain mulle ;)

Mies tarttee kaksi naista. Vaimo on se jota tarvitaan (lastentekemiseen ja niitten hoitamiseen ja kotitöihin) ja rakastajatar se jota mies rakastaa ja hemmottelee. Sitä ei tietysti vaimolle paljasteta. ;) Ja jos jäädään kiinni suhteesta niin ne valheet että rakastatar oli vain erehdys ja vaimo on tärkein yms uppoaa hyvin vaimoon. En kyllä käsitä miksi. Vaimo antaa anteeksi, mutta rakastatar ei (ne on helvetin vaativia ja tulee kalliiksi ja saattaa jättää). No, rakastajatar saattaa vaihtua mutta vaimo ei, se on valittu loppuelämän kodinkoneeksi hyvien ominaisuuksiensa ansiosta. :)

Käytin vastikään rouvaani lomamatkalla ja olin siellä kunnon mies, nyt se uskoo että mä enää petä ja on tyytyväinen puoli vuotta tuosta matkasta. Jos vielä tuon välillä kukkia niin tärkeimmän kodinkoneen huolto on varmistettu pitkäksi ajaksi taas. ;)

[QUOTE="Niklas";30050230]Käytin vastikään rouvaani lomamatkalla ja olin siellä kunnon mies, nyt se uskoo että mä enää petä ja on tyytyväinen puoli vuotta tuosta matkasta. Jos vielä tuon välillä kukkia niin tärkeimmän kodinkoneen huolto on varmistettu pitkäksi ajaksi taas. ;)[/QUOTE]

Et sitten pistä pahaksesi että vaimosi kollega käy vaimoasi panemassa silloin tällöin kun et ole kotona, onhan se hänellekin mukavaa vaihtelua? ;)

Jos nainen hakee seksiseuraa, niin saa kymmeniltä tai sadoilta miehiltä vastauksia. Jos taas mies hakee seksiä, niin ei välttämättä tule yhtään vastausta tai vain muutama. Naisilla siis on varaa valita, mutta miehet joutuvat tyytymään siihen vähään valikoimaan, mitä heille on tarjolla, mikäli mielivät saada seksiä.

Tämän voi kuka tahansa todistaa itse kirjautumalla jonnekin sex-chattiin joko miehenä tai naisena. Naisille on tyrkyllä paljon seuraa, eikä tarvitse itse olla lainkaan aktiivinen. Miesten taas pitää tehdä ehdotuksia naisille ja pyrkiä juttusille, eikä siltikään ole varmaa saavatko seuraa.

Siis puhut netistä. Sex-chatin suhteen asia voi olla noin, mutta pitääkö sitä seksiseuraa hakea sex-chatista? Ja vaikka nainen saisi kymmeniä tai jopa satoja vastauksia, yksikään ei välttämättä ole sellainen, mitä hän etsii - varmaan aika paljon törkyä tulee myös tuota kautta. Sinun tekstistäsi saa käsityksen, että miehen on tosi vaikea saada seksiä tässä yhteiskunnassa, kun taas nainen saa aina halutessaan - tuo kuulostaa siltä, että naiset ovat sitten varmaan lesboja tai sitten pari äijää hoitelee kaikki.

Tosielämässä se on noin kaikkien kohdalla - suurin osa ei voi valita sadoista vaihtoehdoista, mutta jotenkin kummasti ihmiset sitä seksiä kuitenkin tuntuvat saavan, niin naiset kuin miehetkin. No, aina on toki niitä, joilla ei niin käy hyvä tuuri kovinkaan usein, mutta niitä on naisissa ja miehissä molemmissa.

Eli seksissä ei suinkaan ole naisten markkinat - netin sex-chateissa voi olla, mutta sehän on sitten ihan eri juttu.

Mitä sitten tarkoitit sillä, että parisuhteen osalta on miesten markkinat?

Alkuperäinen kirjoittaja Mörköäiti;30050309:
Mitä sitten tarkoitit sillä, että parisuhteen osalta on miesten markkinat?

Naiset haluavat yleensä sitoutua nopeammin ja tiukemmin kuin miehet. Miehet haluavat pysytellä useammin puolivilleinä poikamiehinä. Sitoutumishaluista miestä on huomattavasti vaikeampi löytää kuin pelkkään seksisuhteeseen haluavaa miestä. Naisten kohdalla asia taas on toisin päin. Suurin osa haluaa parisuhteen ja vain pieni osa haluaa pelkästään seksisuhteen.

Alkuperäinen kirjoittaja Mörköäiti;30050309:
Siis puhut netistä. Sex-chatin suhteen asia voi olla noin, mutta pitääkö sitä seksiseuraa hakea sex-chatista?

Se on kätevin ja vaivattomin tapa löytää mieleistään seuraa. Ei tarvitse lähteä baariin, ei tarvitse kohdata känniläisiä, voi heti tehdä molempien mieltymykset selväksi, vaihdetaan kuvia ja sovitaan pelisäännöt heti kättelyssä.

Naiset haluavat yleensä sitoutua nopeammin ja tiukemmin kuin miehet. Miehet haluavat pysytellä useammin puolivilleinä poikamiehinä. Sitoutumishaluista miestä on huomattavasti vaikeampi löytää kuin pelkkään seksisuhteeseen haluavaa miestä. Naisten kohdalla asia taas on toisin päin. Suurin osa haluaa parisuhteen ja vain pieni osa haluaa pelkästään seksisuhteen.

Noo, sinähän sen tiedät, kun (näiden viimeisimpien tekstiesi perusteella) olet itsekin mies ;)

Muuten ihan kiva teoria, paitsi että ei pidä paikkaansa - ei meillä eikä muualla. Jopa sovinnaisemmissa yhteiskunnissa on yleistynyt ilmiö, että naiset valitsevat mieluummin uran ja harrastukset kuin parisuhteen ja perheen perustamisen. Meillä ei tarvitse valita noiden välillä, joten nainen voi haluta molemmat tai kaiken. Tutkimusten mukaan miehet ovat parisuhteestaan riippuvaisempia kuin naiset, jotka selviytyvät eronkin jälkeen paremmin - ja ovat yleensä jopa avioeron alkuunpanijoita.

Noin yleisesti ottaen kuitenkin nuoret ihmiset eivät sitoudu yhtä vakavasti kuin vanhemmat, mutta suurin osa on kuitenkin ihan tavallisia ihmisiä ja haluavat elää tavallista elämää, johon kuuluu tavallinen parisuhde. Suurin osa miehistä ei tuollaisina puolivilleinä poikamiehinä saisi toteutettua juuri mitään puolivillejä fantasioitaan - ja tuskinpa se ihan sitä on, mitä haluaisivatkaan.

Mutta kun sinäkin näet naiset ja miehet noin erilaisina, jopa niin, etteivät toiveet ja halutkaan kohtaa, niin eikö siitä näkökulmasta heteroseksuaalisuus ole aika epäonnistunut konsepti?

Se on kätevin ja vaivattomin tapa löytää mieleistään seuraa. Ei tarvitse lähteä baariin, ei tarvitse kohdata känniläisiä, voi heti tehdä molempien mieltymykset selväksi, vaihdetaan kuvia ja sovitaan pelisäännöt heti kättelyssä.

Mutta eihän se ole ollenkaan kätevä tapa, jos siellä kerran on sata kertaa enemmän miehiä kuin naisia. Ja jos kerran ihmiset eivät sitä kautta kuitenkaan saa sitä, mitä haluavat - viittaan tässä noihin muihin teksteihisi.

Uusimmat

Yhteistyössä