Olen puulla päähän lyöty!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja todellakin harmaana nyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vakituinen todellakin blaa blaa:
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Jos ei halua esiintyä omalla mustalla nikillään, miks pitää alleviivata, että "vakkari olen, mut nyt siis ihan todellakin harmaana"?!

mietippä sitä

Mietin. Vakituinen tällä kertaa todellakin harmaana...ihan turha lause.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mitä jos tossa ei olekaan mitään hämärää? Se on halunnut kokeilla ottaa sellasen kuvan... Vaikka sulle? Tai on halunnut laittaa sen jollekin sivustolle, saadakseen siitä kommentteja? Ehkä se ei välttämättä petä sua.

sinä se jaksat sinisilmäisesti aina nähdä kaikessa jotain hyvää. voi tyttöparka, toivottavasti et oikeassa elämässäsi putoa kovinkaan korkealta vastoinkäymisten tullessa kohdallesi. äläkä ala lärpättää, että miehesi on superuskollinen yms, koska asioita ei voi tietää etukäteen :)

Alkuperäinen kirjoittaja vakituinen todellakin blaa blaa:
Jos ei halua esiintyä omalla mustalla nikillään, miks pitää alleviivata, että "vakkari olen, mut nyt siis ihan todellakin harmaana"?!

mietippä sitä

Mietin. Vakituinen tällä kertaa todellakin harmaana...ihan turha lause.

siinä onkin sinulle oikein hyvä sunnuntain ajankulu :D ei hyvää päivää :D

Alkuperäinen kirjoittaja lkjhfffhbnhjjmmmk:
Mitä jos tossa ei olekaan mitään hämärää? Se on halunnut kokeilla ottaa sellasen kuvan... Vaikka sulle? Tai on halunnut laittaa sen jollekin sivustolle, saadakseen siitä kommentteja? Ehkä se ei välttämättä petä sua.

sinä se jaksat sinisilmäisesti aina nähdä kaikessa jotain hyvää. voi tyttöparka, toivottavasti et oikeassa elämässäsi putoa kovinkaan korkealta vastoinkäymisten tullessa kohdallesi. äläkä ala lärpättää, että miehesi on superuskollinen yms, koska asioita ei voi tietää etukäteen :)

Mieluummin aina naiivi, kuin kyyninen. Tämä on ihan tietoista. Olen onnellisempi, kuin ennen. :)

Mutta hei... Mitä jos naisella on puhelimessa kuvia itsestään, pitääkö miehen epäillä uskottomuutta heti?

Voihan miehet ottaa tuollaisia kuvia omaksi ilokseen mutta takuuvarmasti poistaisi sen kanssa saman tien. Tulee mieleen etta on tarkoittanut sen jonkun muunkin nahtavaksi myohemmin.

Alkuperäinen kirjoittaja kuokkis:
Voihan miehet ottaa tuollaisia kuvia omaksi ilokseen mutta takuuvarmasti poistaisi sen kanssa saman tien. Tulee mieleen etta on tarkoittanut sen jonkun muunkin nahtavaksi myohemmin.

No vaimon, jos vaimo kerta niitä koneelle lataa? :saint:

Entä jos ap laittaisit kuvan tietsikan taustakuvaksi ja miehen seuraavan kerran kotiutuessa istuisit koneella silmät ruutuun liimattuina ja kuola suupielistä valuen? :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:
No on mullakin kännykässä pimpsan kuvia enkä mä niitä ole kellekkään lähetellyt ;) Ei nyt välttämättä tarvii pahinta heti pelätä... saahan niitä kuvia omaks iloks ottaa.

Mulla ei ole eikä tule! Ei olisi hauskaa, jos unohtaisin puhelimen jonnekin ja 'hurjat' kuvat päätyisivät jonkun vieraan ihmisen katseltaviksi! :o

No se on sit sen ihmisen oma moka ja häpeä jos mun puhelinta menee tutkimaan. Mulle alastomuus ja seksuaalisuus on niin luonnollinen juttu, että jos joku kuvat näkis, ei hävettäis. =)

Alastomuus ja seksuaalisuus on kaksi eri asiaa.
Kokea molemmat luonnolliseksi on myos eri asia kuin ottaa itsestaan pimpsakuvia... ja sailyttaa niita kapulassa.

No vaimon, jos vaimo kerta niitä koneelle lataa? :saint:

Voihan toki niinkin olla. Mutta miehet on impulsiivisia ja luultavasti se kenelle kuva on tarkoitettu, olisi sen jo nahnyt samana paivana.
Epailyttaa jollei mitaan puheluita tai viesteja ole sille paivalle. Kuinka monella on sellaisia paivia ettei kertaakaan kannykkaa kayttaisi...

Alkuperäinen kirjoittaja pukki hommissa:
Teetäppä kuvasta suvulle joulukortit

"Latasin kuvan palveluun ja piti olla se tonttukuva. Oli kiire leipomaan enkä jaksanut enää esikatsella korttia!" :saint:

Hyvää Joulua ja Onnellista Uutta Vuotta t. Jorma perheineen :D

Alkuperäinen kirjoittaja aino kysyy?:

"Latasin kuvan palveluun ja piti olla se tonttukuva. Oli kiire leipomaan enkä jaksanut enää esikatsella korttia!" :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja pertti:

Yhteistyössä