olen palavasti ihastunut! :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nugaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nugaa

Vieras
kävin entisellä työpaikallani ja siellä se oli taas se nuori mies joka silloinkin oli apulaisena kun minä siellä olin. minulla on vuosien mittaan ollut eri makuja miesten kanssa. nuorempana minua kiehtoivat eksoottiset miehet vaikken ikinä sellaista romanttisesti tavannutkaan. vakiona on pysynyt että pidän hyvistä tyypeistä, underdogeista ja enempi sellaisista söpö-seksikkäistä kuin superkomee-seksikkäistä. nyt on sitte tämä kaveri, joka on mukava, hyvä tyyppi, ystävällinen, avulias, ei siis ikinä pahalla päällä ja reagoi ärsyttäviin pomoihinkin tosi hyvin. ulkonäöltään hän on eksoottinen ja seksikäs. rakastan hänen peppuaan ja hän on juuri sopivasti lihaksikas. ei liian laiha muttei liian rotevakaan. ja se hymy! voi hyvää päivää! kun hän hymyilee minulle, tunnen täytttyväni lämmöllä ja hyvällä tuulella! hän on kuin pala aurinkoa ja juuri sellaisen ihmisen elämääni tarvitsisin! :D

nyt sitten mietin että pitääköhän oikeasti minusta vai kiusoitteleeko ne pomot sitä siitä muuten vain? olin kyllä huomaavinani jonkinlaista flirttiä ilmassa kun siellä olin töissä ja hänellä naama venähti sinä päivänä, jonka kerroin olevan viimeinen työpäiväni. nyt kun kävin siellä ja pomo taas kiusoitteli että hän oli kysellyt minun perääni joka päivä, hän kääntyi selkä minuun päin hetkeksi aikaa ja keskittyi hommiinsa. taisi riepu nolostua. vai oliko se vain vaivautunut eikä oikeasti tykkää?

vitsit.. kehtaisinko sitä kysyä treffeille? mitenhän sen kanssa onnistuisi seurustelu kun omat työaikani ovat nyt 8-16 ja hänen työaikansa ovat usein ilta11sta saakka...

Yhteistyössä