Olen todella ihastunut mieheni parhaaseenystävään ..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras todella pulassa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras todella pulassa

Vieras
Mitä ihmettä mä oikein teen??!?? Olen niin korviani myöten ihastunut tähän miehen parhaaseenystävään et oksat pois kun hänet aina nään. Ja sen jälkeen ajatuksissa kauan! Tänäänkin taas törmättiin (sattumalta?) tietää missä olen töissä ja käy siellä usein. Ja hän on aina todella ihana ja ystävällinen minulle ja katsoo suoraan syvälle silmiini ja kauan! Ja hymyilee. (pientä flirttiä heittää) Oi oi oi.. taas kun ajattelen häntä niin alkaa sydän heittää kuperkeikkaa. Ja tää seuraava on vähän noloa mutta kerron kuitenkin se tuntuu jopa siellä..

Alkuperäinen kirjoittaja kääk:
Miehelläsi ja tällä ihanalla on joku diili ja ne testaa sua, älä nyt haksahda!

Enpä usko. Ei mun mies oo sellanen. Ja mun mieskin on huomannut et tää sen ystävä heittää mulle flirttiä ja huomaan että se hieman vaivaa häntä muttei ole koskaan sanonut mitään.
Ja tää miehen ystävä käy monesti meillä myös silloin piipahtaa kun mies ei oo kotona ja hakee jonkun jutun. Ja silloin katseet on todella pitkät..

No joo, niin tuttua, paitsi, että se on meillä molemminpuolista ja tämä ihastus haluaisi minut kokonaan itselleen. Pelkään koko ajan, etä sanoo miehelleni jotain. :( Tai on sanonut, että on ihastunut minuun ja haluaisi minut, mies totesi asian olevan vain voivoi. Ei siis pitänyt sitä oiekin minään.
Kun näkevät kuitenkin aika usein, pelkään että paljastuu asian olevan molemminpuolista. Oli jo muutama vuosi sitten suhde hänen kanssaan, mutta lopetin sen ja nyt on taas suunta sinne päin.. Ja tiedän ettei hän ole sellainen, että kannattaisi mitään muuttaa elämässäni -kaikki kun on nyt todella hyvin. Silti se jotenkin aina vaan kutkuttaa mielessä.. :/

Että en voi sanoa kuin, että koita pärjätä. Yritä olla mahdollisimman vähän hänen kanssaan tekemisissä. Ja nyt äkkiä jotain uutta sutinaa oman miehen kanssa! Siis jotain extraa.

Mä jopa haaveilen mielessä villistäseksisessiosta tän miehen kanssa. Ja nään märkiä unia :/

Onko jollain kokemusta kuinka päästä tästä yli? Vai loppuuko vain vaihtamalla miestä?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No joo, niin tuttua, paitsi, että se on meillä molemminpuolista ja tämä ihastus haluaisi minut kokonaan itselleen. Pelkään koko ajan, etä sanoo miehelleni jotain. :( Tai on sanonut, että on ihastunut minuun ja haluaisi minut, mies totesi asian olevan vain voivoi. Ei siis pitänyt sitä oiekin minään.
Kun näkevät kuitenkin aika usein, pelkään että paljastuu asian olevan molemminpuolista. Oli jo muutama vuosi sitten suhde hänen kanssaan, mutta lopetin sen ja nyt on taas suunta sinne päin.. Ja tiedän ettei hän ole sellainen, että kannattaisi mitään muuttaa elämässäni -kaikki kun on nyt todella hyvin. Silti se jotenkin aina vaan kutkuttaa mielessä.. :/

Että en voi sanoa kuin, että koita pärjätä. Yritä olla mahdollisimman vähän hänen kanssaan tekemisissä. Ja nyt äkkiä jotain uutta sutinaa oman miehen kanssa! Siis jotain extraa.

Tää on tosi vaikeeta ja tuntuu tosi pahalle miehen puolesta että oon näin inhottava paska et oon ihastunut sen parhaaseenystävään, mä oon kauhee ämmä :'(

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ja aina kun tää mies on meillä kylässä tuijottelee mua koko ajan ja hakee mun katsekontaktia.

Js vielä lisään että jos satun olemaan lenkillä tai kävelemässä paikasta a paikkaan b saattavat he työkavereidensa kanssa ajaa ohitseni sen 4 kertaa (ja tarkoituksella)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras113:
jep jep, tuttu tunne ap. meillä vielä niin, että tää tyyppi asuu naapurissa ja tunnen myös sen vaimon... :(

me ei onneks asuta naapurissa ja en hänen tyttöystävänsä kanssa ole juurikaan tekemisissä.

Ja aina kun tää mies on meillä kylässä tuijottelee mua koko ajan ja hakee mun katsekontaktia.

Js vielä lisään että jos satun olemaan lenkillä tai kävelemässä paikasta a paikkaan b saattavat he työkavereidensa kanssa ajaa ohitseni sen 4 kertaa (ja tarkoituksella)

ja vielä yksi juttu.. hän on lapsemme kummin :/

Mä rakastuin mieheni ystävään yli kakskymmentä vuotta sitten. Ja tunne oli (ja on edelleen) molemminpuolinen. Ja nyt ollaan oltu 12 vuotta kimpassa ja meillä on yhteisiä lapsia.

Joku moraali tai joku meidät kyllä pani odottamaan kymmenen vuotta, ennen ku mentiin yhteen.
Mutta kertaakaan en ole katunut.

Joskus elämä menee näin, vaikka meitä pidettäis kuinka kusipäinä tahansa.
Ja kerrottakoon, että miehet ovat edelleen ystäviä.

Tää on tosi vaikeeta ja tuntuu tosi pahalle miehen puolesta että oon näin inhottava paska et oon ihastunut sen parhaaseenystävään, mä oon kauhee ämmä :'(

Niin tuttu tunne! Ja itse voin sen ekan kerran kokemuksen perusteella sanoa, ette ne tunteet mene ohi, jos sitä miestä näkee useastikin. Siihen ei auta mikään muu kuin täydellinen stoppi. Minä "hävitin" mieheni kaverin elämästäni niin hyvin kuin pystyin ja se auttoi. Kunnes näimme yksissä bileissä ja aloimme vaihtaa kuulumisia, siis hän teki selväksi mitä halusi ja koko illan sitä hyvin yrittikin.. Mutta kyseessä on mieheni ja minun molempien tuttu, oli hiukan helpompaa pitää hänet poissa elämästä.

Niin tuttu tunne! Ja itse voin sen ekan kerran kokemuksen perusteella sanoa, ette ne tunteet mene ohi, jos sitä miestä näkee useastikin. Siihen ei auta mikään muu kuin täydellinen stoppi. Minä "hävitin" mieheni kaverin elämästäni niin hyvin kuin pystyin ja se auttoi. Kunnes näimme yksissä bileissä ja aloimme vaihtaa kuulumisia, siis hän teki selväksi mitä halusi ja koko illan sitä hyvin yrittikin.. Mutta kyseessä on mieheni ja minun molempien tuttu, oli hiukan helpompaa pitää hänet poissa elämästä.

no mä en pysty mitenkään hävittämään häntä mieheni elämästä enkä kyllä haluaisikaan. he ovat tunteneet toisensa penskasta saakka joten ei mitään mahdollisuuksia etteivät näkisi. Ja hän käy kyllä meillä aika usein.. :/

Yhteistyössä