Olen päätänyt että haluan silikonit, mun yhden tutun kanssa:D

  • Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
Venakko Milanna
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;25228170:
En ole vielä tarkemmin päättänyt,mietin sitten,kun on rahat koossa ja tilanne on ajankohtainen. :)
Mutta pitkään on harkittu jo juttua.
Mutta se vatsan kautta maksaa enemmän muistakseni:)

Sekä muuten joka paikassa eri hintoja 2000-12000. Mä en oikeastaan kans tiedä mikä olisi paras, mutta haluan selvitä ensiks. Niin ja kans en halua hirveän isot, mutta sellaiset sopivat ja kiinteät, ainakin että näy ja on seksikästä jonkun mekon kanssa:D
 
"HARMAA"
No mulle tulee just lapsiluku täyteks kun saan kolmatta:D ja yhteensä 5 lasta meillä, niin eikö riitä?:D Ainakin mä en jaksa sen enempä tehdä:O:D, se on raskasta minulle.

Just varma joskus vuoden päästä kiva laita, kun saan kroppakin sellaiseks kiinteäks kuntoon
Niin et rintojen kohdalt oot kiinteä, mut muuten samanmoinen lörö ku nykyäänki.

Ja joo, mikäs sen kauniimpaa ku äärettömät silarit, sellaset jois näkee avaruuteen asti et niistä ei oo edes yritetty tehdä aidon näkösii.

Mitäs jos pysyisit suunnitelmassa, ja laitattaisit sen tukkas kuntoon.
 
Venakko Milanna
[QUOTE="HARMAA";25228265]Niin et rintojen kohdalt oot kiinteä, mut muuten samanmoinen lörö ku nykyäänki.

Ja joo, mikäs sen kauniimpaa ku äärettömät silarit, sellaset jois näkee avaruuteen asti et niistä ei oo edes yritetty tehdä aidon näkösii.

Mitäs jos pysyisit suunnitelmassa, ja laitattaisit sen tukkas kuntoon.[/QUOTE]

Sanoinko mä että mä en tuka laita tai jäätän sellaiseks:LOL: mitä se sua mun tukka huolestutta?
 
Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";25228334]Jos kaikki on yhteistä, niin eikö silloin sinunkin pitäisi yhdessä toisen kanssa kantaa kortesi kekoon sen teidän yhteisen hyvän eteen?[/QUOTE]

mä kannankin vauvan:). Niin ja mä olen nainen
 
ahahahhhaa
Onks tää nyt joku feikki tää venakko?

Olen nauranut itseni kipeäksi!

Suomenkieli halinassa ainakin hanella. Mina ei ummarra pualiakan hanen jutuista..
Voisi menna takaisin venaja..
 
Ite aattelin mahdollisesti kn lapsiluku on täynnä, siirtää rasvaa muualta vartalosta rintoihin. Kaksi kärpästä yhdellä iskulla, niitä voisi hieman kohottaakin. Kumipalloja en kehtaisi ottaa, mies ei tykkäisi, enkä itsekään.
 
Venakko Milanna
Ite aattelin mahdollisesti kn lapsiluku on täynnä, siirtää rasvaa muualta vartalosta rintoihin. Kaksi kärpästä yhdellä iskulla, niitä voisi hieman kohottaakin. Kumipalloja en kehtaisi ottaa, mies ei tykkäisi, enkä itsekään.

Missä sen Suomessa tehdään, montako tonnia se maksaa? Ja onko varallinen leikkaus vai ei?:), ainakin hyvää idea ja lunnollisempi
 
Missä sen Suomessa tehdään, montako tonnia se maksaa? Ja onko varallinen leikkaus vai ei?:), ainakin hyvää idea ja lunnollisempi
En ole tutkinut vielä, meillä on vasta yksi lapsi, mutta riskit kuulemma pienemmät kuin silikoneissa, tosin vaikutus ei välttämättä pysyvä, koska ihmisen paino voi vaihdella. Kova laihdutus tietenkin pienentää rintoja. Ja kovin laihalla ihmisellä ei ole sitä rasvaa mitä siirtää.
 
"sipsi"
Miks mun pitää tienata? Mikä väliä kuka talossa tienaa?:) Jos joku halua elää miehen kanssa ja ajatella että toi on sun rahaa ja toi on mun, niin olehyvää vaan. Meillä on kaikki yhteistä
Minun on pakko tähän todeta, etten koskaan voisi jäädä vapaaehtoisesti toisen elätettäväksi roikkumaan :( Työttömyys, sairaus ym. ovat sitten aivan asia sikseen. Minut on kasvatettu niin. Hankkimaan ammatti, eli opiskelemaan, tekemään töitä, ostamaan asioita joihin raha riittää, ja olemaan niistä iloinen ja tyytyväinen - eikä hakemaan onnea pelkästä materiasta ja tavarasta. Valitettavasti en osaa toisen ihmisen hankkimia/ perimiä rahoja automaattisesti yhteisenä pitää. Oman tyttöni kasvatan samalla lailla.

On olemassa myös vaihtoehto, jossa kumpikin perheen aikuinen käy töissä, eikä tarvitse kuitenkaan ajatella, että toi on sun ja toi mun rahaa... eli kumpikin tuo sitä rahaa taloon, ja sillä yhdessä hankitut asiat ovat sitten niitä yhteisiä :)

Mielenkiinnosta kysyn, oletko itse opiskellut mitään ammattia?
 
  • Tykkää
Reactions: Kastanja
[QUOTE="sipsi";25228812]Minun on pakko tähän todeta, etten koskaan voisi jäädä vapaaehtoisesti toisen elätettäväksi roikkumaan :( Työttömyys, sairaus ym. ovat sitten aivan asia sikseen. Minut on kasvatettu niin. Hankkimaan ammatti, eli opiskelemaan, tekemään töitä, ostamaan asioita joihin raha riittää, ja olemaan niistä iloinen ja tyytyväinen - eikä hakemaan onnea pelkästä materiasta ja tavarasta. Valitettavasti en osaa toisen ihmisen hankkimia/ perimiä rahoja automaattisesti yhteisenä pitää. Oman tyttöni kasvatan samalla lailla.

On olemassa myös vaihtoehto, jossa kumpikin perheen aikuinen käy töissä, eikä tarvitse kuitenkaan ajatella, että toi on sun ja toi mun rahaa... eli kumpikin tuo sitä rahaa taloon, ja sillä yhdessä hankitut asiat ovat sitten niitä yhteisiä :)

Mielenkiinnosta kysyn, oletko itse opiskellut mitään ammattia?[/QUOTE]

Se on kulttuuriero, just esim. venäjällä on sama juttu menossa selkeesti, miehen tulee elättää nainen. se kuuluu kulttuuriin. Muistaakseni meni jotenkin että mies maksaa laskut ja antaa sitten loput naiselle joka käyttää ne ruokaan, omiin juttuihinsa ja lapsiin yms. Johonkin matkaoppaaseen oli muistaakseni oikein kirjoitettu tuosta :D Ei parisuhteessa olevat naiset siellä kauheasti töitä tee..
 

Yhteistyössä