Olen päätänyt että haluan silikonit, mun yhden tutun kanssa:D

• Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
Venakko Milanna
[QUOTE="qwerty";25227908]Pahoin pelkään että sun tapauksessa ei enää pelkät antibiotit auta :([/QUOTE]

No voi kauhea, mitä sitten mun pitää tehdä? Mikä mun diagnoosi muuten oli?

minkälaiset antibiotit mä sitten siihen tarvitsen:D
Psykoterapiaa, jossa opit ajattelemaan realistisesti. Haaveita ja unelmia saa toki olla, niitä voi toteuttaakin, mutta tapa jolla niistä keskustelet täällä, antaa sinusta hyvin epäterveen vaikutelman. Olen pahoillani puolestasi, en halua haukkua enkä riidellä enkä koe olevani mitenkään sinua parempi ihmisenä. Tilanteesi vaan antaa aihetta olla huolestunut.

Venakko Milanna
Psykoterapiaa, jossa opit ajattelemaan realistisesti. Haaveita ja unelmia saa toki olla, niitä voi toteuttaakin, mutta tapa jolla niistä keskustelet täällä, antaa sinusta hyvin epäterveen vaikutelman. Olen pahoillani puolestasi, en halua haukkua enkä riidellä enkä koe olevani mitenkään sinua parempi ihmisenä. Tilanteesi vaan antaa aihetta olla huolestunut.
Hui kamala, minkälaiset epärealistit ajatukset sitten minulla on? Kerro edes yks?

Venakko Milanna
[QUOTE="...";25227956]Aiotko muuten imettää tulevaa vauvaa?[/QUOTE]

En ja palstan mielestä olen tosi paska äiti, tiedän:) kiitos etukäteen. Mutta en jaksa vaan imettää kolmas kerta. Sekä kun halua omiakin juttuja tehdä ja imetys estää aika paljon, koska taas pitää ruokaa olla tosi tervellinen, eikä mikään laihdutus ruokaa, en pääse pois silloin kun halua ja niin edelleen. En mä usko että imetys on nro 1

"vieras"
En ja palstan mielestä olen tosi paska äiti, tiedän:) kiitos etukäteen. Mutta en jaksa vaan imettää kolmas kerta. Sekä kun halua omiakin juttuja tehdä ja imetys estää aika paljon, koska taas pitää ruokaa olla tosi tervellinen, eikä mikään laihdutus ruokaa, en pääse pois silloin kun halua ja niin edelleen. En mä usko että imetys on nro 1
Eli sama suomeksi; Et halua imettää ja hoitaa lasta, koska haluat ryypätä ja stripata muualla aamusta iltaan.

Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";25228041]Eli sama suomeksi; Et halua imettää ja hoitaa lasta, koska haluat ryypätä ja stripata muualla aamusta iltaan.[/QUOTE]

en pystyy aamusta alkaen juoda alkoholia, yleensä 18 jälkeen aloitan jos aloitan. Strippamaan harmi en pääse:(, mies ei antaa ainakin rahasta sen tehdä. Hän on mustis, mutta oma strippibaari sa perustaa:)

Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";25228073]Sinä haluat, sinä ostat, halpa halpa halpa... Hankkisit sinäkin oman lompakon siipeilyn sijaan.[/QUOTE]

minulla on muuten monta lompakoita kotona, jotka on omia

Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";25228102]Onkos se sisältö itse tienattua?[/QUOTE]

Miks mun pitää tienata? Mikä väliä kuka talossa tienaa?:) Jos joku halua elää miehen kanssa ja ajatella että toi on sun rahaa ja toi on mun, niin olehyvää vaan. Meillä on kaikki yhteistä

Yhteistyössä