Venakko Milanna
minkälaiset antibiotit mä sitten siihen tarvitsenHoidata ensin pääsi kuntoon hyvä ihminen:O
minkälaiset antibiotit mä sitten siihen tarvitsenHoidata ensin pääsi kuntoon hyvä ihminen:O
Pahoin pelkään että sun tapauksessa ei enää pelkät antibiotit autaminkälaiset antibiotit mä sitten siihen tarvitsen
Psykoterapiaa, jossa opit ajattelemaan realistisesti. Haaveita ja unelmia saa toki olla, niitä voi toteuttaakin, mutta tapa jolla niistä keskustelet täällä, antaa sinusta hyvin epäterveen vaikutelman. Olen pahoillani puolestasi, en halua haukkua enkä riidellä enkä koe olevani mitenkään sinua parempi ihmisenä. Tilanteesi vaan antaa aihetta olla huolestunut.minkälaiset antibiotit mä sitten siihen tarvitsen
kyllä mä sen itsekin tiedän aika noloa olisi sellaisen tukan kanssa liikua kun on silikonit, niin ja mä sanoi mä otan rennosti raskaana, ilman turhia kemikaalejaYstävällinen neuvo: aloita kuitenkin sun tukasta.
Ystävällinen neuvo: aloita kuitenkin sun tukasta.
Hui kamala, minkälaiset epärealistit ajatukset sitten minulla on? Kerro edes yks?Psykoterapiaa, jossa opit ajattelemaan realistisesti. Haaveita ja unelmia saa toki olla, niitä voi toteuttaakin, mutta tapa jolla niistä keskustelet täällä, antaa sinusta hyvin epäterveen vaikutelman. Olen pahoillani puolestasi, en halua haukkua enkä riidellä enkä koe olevani mitenkään sinua parempi ihmisenä. Tilanteesi vaan antaa aihetta olla huolestunut.
Miksi sulla on sitte moponkypärä päässä kuvissasi?ei ole mopoa ja olisi aika kuuma sen kaa, kyllä
Eli sama suomeksi; Et halua imettää ja hoitaa lasta, koska haluat ryypätä ja stripata muualla aamusta iltaan.En ja palstan mielestä olen tosi paska äiti, tiedän kiitos etukäteen. Mutta en jaksa vaan imettää kolmas kerta. Sekä kun halua omiakin juttuja tehdä ja imetys estää aika paljon, koska taas pitää ruokaa olla tosi tervellinen, eikä mikään laihdutus ruokaa, en pääse pois silloin kun halua ja niin edelleen. En mä usko että imetys on nro 1
Annat rahasta?en pystyy aamusta alkaen juoda alkoholia, yleensä 18 jälkeen aloitan jos aloitan. Strippamaan harmi en pääse, mies ei antaa ainakin rahasta sen tehdä. Hän on mustis, mutta oma strippibaari sa perustaa
Onkos se sisältö itse tienattua?minulla on muuten monta lompakoita kotona, jotka on omia
Kuule, kannattaisko sun pysyä milannan ketjuista pois jos sulla ei koskaan oo mitään muuta kuin vittuilua osaltasi antaa? Arvaapa, millaisen kuvan se antaa sun pääsi kunnosta.Hoidata ensin pääsi kuntoon hyvä ihminen:O
En ole vielä tarkemmin päättänyt,mietin sitten,kun on rahat koossa ja tilanne on ajankohtainen.röppö?
Minkäläiset silikonit? Siis tarkoitan haluatko esim. nykyään tehdään vatsan kautta?
Kuulema ei tulee arpia mihinkään? Mä haluan mutta juuri se mua pelottaa