Olen ostanut valmiiksi joskus lapselle uv suojatun uimapuvun. Suoja on 40+

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Meteli Seis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Suojakerroin 40 tarkoittaa, että voi oleilla auringossa 40 kertaa sen ajan, mitä tuonikäinen voisi ilman suojausta viettää. Eli varmaan se muutama minuutti x 40 on jotain väliltä 80- 200 minuuttia. Näin mä oon ymmärtäny. Meillä on uv 80 vaatteita, hyphen merkkisiä.Niissä suoja on kudottuna kankaaseen eikä kemiallinen käsittely, joka lähtee pesussa. En tiedä oliko mitään apua, mutta hauskaa reissua! :)
 
[QUOTE="pim";26127612]Suojakerroin 40 tarkoittaa, että voi oleilla auringossa 40 kertaa sen ajan, mitä tuonikäinen voisi ilman suojausta viettää. Eli varmaan se muutama minuutti x 40 on jotain väliltä 80- 200 minuuttia. Näin mä oon ymmärtäny. Meillä on uv 80 vaatteita, hyphen merkkisiä.Niissä suoja on kudottuna kankaaseen eikä kemiallinen käsittely, joka lähtee pesussa. En tiedä oliko mitään apua, mutta hauskaa reissua! :)[/QUOTE]

Kiitos vastauksestasi. Taidan lähteä ostamaan kuitenkin uuden puvun missä suurempi kerroin. Nyt on joku Lindexin puku
Kiitos, varmasti tulee ihan hauska loma ja lämmin
 

Yhteistyössä