Olen niin näyttävä nainen että lähes JOKAINEN kääntyy perääni katsomaan minua!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kaunotar
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Onko ap tai nämä kauniiksi itseään sanovat uskoltaneet laittaa kuvaansa näytille. Olisihan tuo kiva nähdä minkä näköinen on kaunis ihminen omasta mielestään. Kauneus on mielestäni katsojan silmissä :)

Alkuperäinen kirjoittaja kaunotar:
ja heti kateelliset alkoivat tässäkin räkyttämään. En toden tottakaan paljasta kuvaani, kun jo tässä vaiheessa kateuden sampo nosti päätään.

En usko, että tästäkään aina on välttämättä kyse. Ehkä kyse on enemmänkin uteliaisuudesta kuin kateudesta. Vai mitenkä ajattelisit asiaa omalle kohdallesi?

taitaa monella palstalaisella olla parempi itsetunto mitä sinulla... kun katsoo tuota kuvaketjua, TOSI moni on uskaltanut laittaa kuvansa ja ihan vielä nikin kera :D

Lähinnä säälität minua, mulle sanoo moni mies että olen erittäin kaunis, mutta ei todellakaan tulisi mieleeni kehuskella itseäni, niin hyvä itsetunto minulla ei ole. En ole ruma enkä tavis, hyvä niin... Miehetkin katsovat usein sivusilmällä vaikka olisi vaimo mukana... RUMAT JA ÄLLÖTTÄVÄT miehet kääntyvät katsomaan, hyvännäköiset ja vaimoaan arvostavat vilkaisevat sivusilmällä, kertoo aika paljon ulkonäöstäsi jos vain nämä äklöt äijät kuolaa perään

Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Noh, saapahan kulmakuppilassa yksin bisseä juodessa nauttia omasta niin mahtavan hyvännäköisestä naamasta :heart:

Oikein - ja riittävästi bissee vaan niin eipä kovin kauaa kundin tarvi lärviäkään ihastella. :)

et taidakkaan olla niin varma kauneudestasi kun et kuvaa kerran uskalla laittaa. Mikset uskaltaisi, jos kerran olet niin kaunis että AIVAN KAIKKI miehet kuolaa perääsi?????????? Eihän silloin kenelläkään pitäisi olla mitään huonoa sanottavaa ulkonäöstäsi?

ONNEKSI ap ei asu täällä espanjassa. Kulttuuriin kun kuuluu , että oli mamma minkä ikäinen, näköinen tai kokoinen tahansa niin latinot kommentoivat ja heittävät kohteliaisuuksia ohi kulkiessaan. On ihan oma sanakin olemassa näille kommenteille. Olisi täällä liikenne sekaisin jos noin upea ilmestys täällä pyörisi =) Tosin täytyy tunnustaa että harva se päivä itsekkin katson jonkun naisen perään (täys hetero) - niin upeita ilmestyksiä espanjattarista löytyy... :p

|O *hauuukotus* Me oikeesti kuumat kinkut ollaan vaan nättejä, [/i]eikä hehkuteta itseriittosesti :laugh: Kato on sellanen sanonta: Ei oo hyvä olla helponnäkönen, eikä todellakaan helppoo olla hyvännäkönen. Jos sä ootkin helppo? Niitä miehet kattelee, kun eivät hyvännäkösiä saa ...

Ap, laitahan kuvaa, niin saadaan katsantokantaa? ;) :whistle:

Mun lähipiirissä oli kans muinoin eräs nainen, jonka itseriittoisuus oli rajaton. Hänen vakiolausahduksensa oli: "Mä oon niin kaunis, että mulla ei ole ystäviä." =O

Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:
Ettei sulla vaan vahingossa roikkuisi vessapaperin pätkä housunkauluksesta ulkona tai muuta vastaavaa? :ashamed: Omituista tuollainen, jos ilman syytä käännytään perään katsomaan...

:laugh: helvattu että meinasin pudota tuolilta!!Ootko kenties nähnyt mut jossain ja siitä saanut kirjoitukseesi idean...Mulla kerran kävi noin ja voi että hävetti!!

Ottaisko ne ystävät sittenkin etäisyyttä omahyväisen luonteen vuoksi, kuin sen ulkonäön?

Itse olen erittäin mielelläni kauniiden ystävieni seurassa, vaikka he saavatkin miehiltä kaiken huomion.
Mutta jos ystävä on omahyväinen kakkapää joka tuo selkeästi ilmi että on paremman näköinen kuin muut, niin jääpä tuollainen "kaveri" piankin yksin ;)

Ap: Tapaatko ystäviäsi vain tilanteissa, joissa metsästetään miehiä/ miesten huomiota? Vai miksi kummassa muutoin miesten antama huomio olisi pilaamassa välisi ystäviisi? Tuntuu kummalta, että kauneus voisi rikkoa jonkun henkilön ystävyyssuhteista suurimman osan, koska ystävyyttä ei nähdäkseni hoideta vain pääasiassa tilanteissa, joissa on mahdollista saada vastakkaisen sukupuolen huomiota...

Eipä ole omat kauniit ystäväni jääneet yksin. Ulkonäkö kun ei ole mikään rat

Alkuperäinen kirjoittaja Keijo 50v:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
http://www.aijaa.com/v.php?i=3681223.jpg

|O eiiii mä en kestä !! Ihan epäreilua ... Perun puheeni :ashamed:

Keijoko se siinä kuvassa?

Tuskinpa. Minulla ei ole silmälaseja, en ole ylipainoinen enkä ruma.

Pistä kuva.

joo todellakin laitappa kuva niin me voidaan kaikki ihailla sua...ja kehua sun rasvasta ohutta hiuspehkoasia,kuulasta aknearpista ihoasia,hieman kieroja silmiäsi,puhumattakaan kolmestakymmenestä liikakilosta ja niistä roikkuvista rinnoista:D oikeesti ihminen osta elämä:D

Alkuperäinen kirjoittaja Keijo 50v:
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
http://www.aijaa.com/v.php?i=3681223.jpg

|O eiiii mä en kestä !! Ihan epäreilua ... Perun puheeni :ashamed:

Keijoko se siinä kuvassa?

Tuskinpa. Minulla ei ole silmälaseja, en ole ylipainoinen enkä ruma.

Pistä kuva.

Sinä ensin.

Yhteistyössä