Olen niin näyttävä nainen että lähes JOKAINEN kääntyy perääni katsomaan minua!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kaunotar
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Opettavainen tarina: Mä tein joskus nuorena itse mielestäni aivan mielettömän mageet housut. Ne päälläni ja muutenkin tälläytyneenä lähdin ylpeänä keskustaan polkupyörällä. Perillä kuljin ylväänä ja ylpeänä, nauttien ihmisten katseista. Ja niitä katsojia riitti, sekös lisäsi vaan omaa ylpeyttäni.

Kunnes sitten iski pissihätä ja piti mennä yleiseen käymälään. Siellä sitten peilistä huomasin että sade oli huuhtonut mun ripsarit pitkin naamaa...

Mitä tästä opimme? Turha olettaa mitään jos ei tiedä totuutta :D

Alkuperäinen kirjoittaja tyttöjen äiti:
Jospa ystäväsi katoavatkin jostain muusta syystä ympäriltäsi kuin ulkinäköseikoista johtuen? Mitenkähän olis? vink.

Ihmeesti tuli sama mieleen...

Yleensä mun kokemuksella esim. viihteellä ne kaikkein upeimmat ilmestykset jää seinäruusuksi. Kääntää kenties katseita, mutta kukaan ei uskalla lähestyä. Liekö johtuu siitä, että pelkää tulevansa torjutuksi jos itse ei ole yhtä upea, vai siitä, että ajatellaan että jos on kaunis ulkokuori, on ylpeä paska tai muuta, eikä siksi haluta hieroa lähempää tuttavuutta, mutta niin se vain usein menee...

ja kuolattu perään, mutta kuten sanontaa kuuluu:"Vanhuus tulee vääjäämättä" ja "Kauneus on katoavaista.."...

Ei nyt vieläkään varikset sentään langalta putoa, kun ohi kuljen, mutta hengissä ovat kuitenkin.....

Alkuperäinen kirjoittaja hih:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mä taas luulen, että melkeen kaikki miehet kääntyy kattomaan melkeen kaikkia naisia.

sinä se vasta outoja miehiä tunet jos tää on käsitys miehistä....

No... kyllä mun mielestä miehet katsoo paljon naisia. Ei kai se mitään tavatonta ole.

Mä taas luulen, että melkeen kaikki miehet kääntyy kattomaan melkeen kaikkia naisia.

No... kyllä mun mielestä miehet katsoo paljon naisia. Ei kai se mitään tavatonta ole.

on eri asia katsoa paljon naisia kun melkeen kaikkia naisia ja melkeen kaikki miehet

on eri asia katsoa paljon naisia kun melkeen kaikkia naisia ja melkeen kaikki miehet

Ja nimenomaan KÄÄNTYY KATSOMAAN!

Ja jos asuu täällä päin Suomea jossa on paljon Olkiluodon Puolasta ja Virosta saapuneita työmiehiä ne kattoo vaikka ois nainen repästy seinästä :D
Taitaa olla puutostila tms miesparoilla :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja kaunotar:
ja heti kateelliset alkoivat tässäkin räkyttämään. En toden tottakaan paljasta kuvaani, kun jo tässä vaiheessa kateuden sampo nosti päätään.

Juu juu, kaunottarella ei taida ollakaan aloituksesta huokuvaa kyseenalaista itsetuntoa :D

Välillä mullakin on päiviä kun mua tuijotetaan joka kulmassa. En ole vielä selvittäny mistä se johtuu, meikit on ojossa ja vaatteet oikeinpäin eikä vessapaperiakaan roiku mistään. Ehkä mä vaan näytän luonnollisesti hassulta. Mut kiva jos ihmisillä on kivaa :D

111007_ugly_woman_shirt.jpg

Tässä mä oon just baariin lähdössä.

Yhteistyössä