Olen niin näyttävä nainen että lähes JOKAINEN kääntyy perääni katsomaan minua!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kaunotar
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kaunotar

Vieras

Tiedostan erittäin hyvin oman ulkonaköni, ja voin epäröimättä sanoa ääneen että olen upea ilmestys!

Ystäväni jäävät aina varjooni, vaikka hekin toki ovat kauniita, muttei samalla tapaa kuin minä.

Ongelma vaan on se, että tunnen oloni välillä kiusaantuneeksi kun miehet kerääntyvät aina minun ympärille ja ystäväni jäävät varjooni.

On käynyt myös niin että miehet ovat tulleet "iskemään" ystävääni siinä toivossa että saisivat minut, surullista ystävien puolesta :(

Nyt alkaa pikkuhiljaa yks jos toinenkin ystävä ottaa etäisyyttä minuun, koska eivät halua käydä minun kanssani ulkona..

En haluaisi ulkonäön takia menettää ystäviä!

Ihminen joka puhuu itsestään noin ei mielestäni ole kaunis,tai kovinkana ihana ihminen.Kuvottava pikemminki.
Miehetkin sen huomaavat tehtyään lähempää tuttavuutta,että älä suotta pelkää ystäviesi puolesta,kyllä he miehiä tulevat saamaan.Sinä vain houkuttelet ne paikalle:)

Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Ei oo helppoo olla hyvännäköinen. Niinhän se BB-Hennakin sanoi :xmas:

Tuonki onneksi voi tajuta kahdella tapaa:D
Eihän se helppoa ole yrittää saada itsestään hyvännäköstä..Kaikki ei siinä onnistu,kuten ei Hennakaan.

Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:
Paas kuvaa esille, niin voidaan me muutkin esittää arviomme sinun päitä kääntävästä kauneudesta.

Todellakin, kuvaa kehiin. Olisikin kiva nähdä niin mielettömän upea, suorastaan sokaisevan kaunis nainen :attn:

juu, mä haluan kärvistellä kateellisena :laugh:

mistähän ap muuten on saanut päähänsä että suurin osa miehistä pitää just hänennäköisistään naisista :o

Paas kuvaa esille, niin voidaan me muutkin esittää arviomme sinun päitä kääntävästä kauneudesta.

Todellakin, kuvaa kehiin. Olisikin kiva nähdä niin mielettömän upea, suorastaan sokaisevan kaunis nainen :attn:

Mä en kyl uskalla sitä linkkiä sit avata, näkö lähtee, miten mä sit duunia teen! :D

Ettei sulla vaan vahingossa roikkuisi vessapaperin pätkä housunkauluksesta ulkona tai muuta vastaavaa? :ashamed: Omituista tuollainen, jos ilman syytä käännytään perään katsomaan...

Älä sure Pam, tuskin sua päihittää, kunhan nyt huvikseen kirjoittelee. :)

Alkuperäinen kirjoittaja fani:

Älä sure Pam, tuskin sua päihittää, kunhan nyt huvikseen kirjoittelee. :)

:laugh:

Yhteistyössä