Olen monesti ajatellut aloittaa keskustelun mutta...

• Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Lanski:
Toi oli hyvä: "Mutta te ette tiiä mitä se on kun on oikeasti todella kaunis ja miehet pyörii perässä." No just jo, ollaan rumia akkoja, joita miehet eivät ikinä haluakaan...
Ja baarihuomioo saa kaikki, sekä kauniit ja rumat! Koska hyvin suurelle osalle miehistä riittää, että jalkojen välissä on reikä, sama se minkälaista käy pökkäsee yhden illan jutussa.

Ooo
Koko kuviossa ihmetyttää oikeastaan kaikkien aikuisten käytös; miksi ex sieti tilannetta, miksi toinen mies sieti tilannetta? Haluaisiko sellaisen miehen, joka kehtaa tulla toisen kotiin naimaan kukn loppuperhe katselee bumtsibumia? Ja sääli, jos itsestään näkee noin isona asiana jonkun ulkoisen kauneuden, harhaa... Se narsismi ja harhaisuus, jopa jonkunasteinen psykoottisuus ei varmaan mene ihan väärään...

Tiedän yhden ap:n tapaisen ihmisen. Sitä on vaikea kuvailla miten kiero ja sekaisin hän on, miten pihalla todellisuudesta. Hän on muka niin ihana, vastustamaton... mutta häneen lankeaa vain toinen vähän samanlainen, tai vietävissä oleva ihminen joka taas tarvitsee jonkun jota palvoa. Jos tälle henkilölle sanoo että olet dramaqueen, hän on siitä onnellinen. Jos sanoo että olet itse piru kun käytät ihmisiä hyväksi niin hän hykertelee. Mutta kun tulee puhe että miksi teet noin hän vetäytyy itseensä ja alkaa selitellä että kun minä olen niin ihana ja kaunis, se johtuu niistä muista.

Tuollaisten ihmisten ei kyllä pitäisi lisääntyä mutta minkäs sille voi?

huh
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:
Alkuperäinen kirjoittaja huh:
Kauheaa, ihan kammottavaa! Miten olet voinut kohdella toista ihmistä noin! Miten uusi miehesi on voinut antaa sinun tehdä noin???? Te olette kumpikin häiriintyneitä!
Minä veikkaan että ap nauttii tästä huomiosta ja kauhistelusta.
joo eli on kyllä todella sairas ihminen!

vbp
Millainen mies tulee toisten kotiin naiskentelemaan kun toisen aviomies on paikalla? Olet löytänyt ap kaltaisesi. onnea valitsemallasi tiellä. Toivottavasti tyttäresi eivät ota äidistä mallia!

Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:
Kauheaa, ihan kammottavaa! Miten olet voinut kohdella toista ihmistä noin! Miten uusi miehesi on voinut antaa sinun tehdä noin???? Te olette kumpikin häiriintyneitä!
Minä veikkaan että ap nauttii tästä huomiosta ja kauhistelusta.
joo eli on kyllä todella sairas ihminen!
Ainakin tämä mun tuntema henkilö menisi varmaan ihan sekaisin, jos hänelle sanoisi ettei hän nyt ole niin ihmeellinen ja on muutkin saaneet samanlaista sotkua aikaiseksi. Että nähty on jo, kasva aikuiseksi. Ei mitään uutta tuossa jne. Se että sanoo sairaaksi olisi hänelle vain syy jatkaa sitä omaa ajatusketjuaan. Joo olen miettinyt häntä aika paljon :D

Kaunis se olen minäkin, aina ollut. Saanut huomiota niin miehiltä kuin naisiltakin. Mutta ikinä en ole satuttanut ketään tieten tahtoen! Omaa idioottimaisuuttaan ei voi piilottaa kauneutensa taakse, ei sitten mitenkään. Ne eivät kulje käsikädessä.

mukava ihminen muutoin
Alkuperäinen kirjoittaja :
Kaunis se olen minäkin, aina ollut. Saanut huomiota niin miehiltä kuin naisiltakin. Mutta ikinä en ole satuttanut ketään tieten tahtoen! Omaa idioottimaisuuttaan ei voi piilottaa kauneutensa taakse, ei sitten mitenkään. Ne eivät kulje käsikädessä.
Omaa häikäilemättömyyttään ei voi piilottaa oikeastaan minkään taakse. Ja sitä voi selitellä monin eri tavoin. Omasta mielestäni en ole mitenkään kaunis, mutta siitä huolimatta olen saanut molemmilta sukupuolilta runsaasti huomiota nimen omaan häikäilemättömyyteni ja röyhkeyteni takia. Tämä pimeä puoleni tulee esille vain alkoholinvaikutuksen alaisena ja olen silloin häpeäkseni todella häikäilemätön ja röyhkeä.
Alkoholi ei siis sovi minulle. Ilman alkoholia saan pidettyä pimeän alteregoni jossain solisluunkuopassa piilossa!

muija
jos olet kaunis päältäpäin niin et sisältä.
miten saatoit tehdä miehellesi noin kauhean tempun, jotain rajaa. ja se toinen mies on aika tyhmä myös kun suostuu rakasteleen kodissasi kun aviomies on paikalla. tosi outoa.

ap
Kukapa olis uskonu, että nettikirjottelusta voi tulla morkkis..
Kuten alkuun kirjoitin, oon usein miettiny purkautuvani tänne, mutta en oo uskaltanu/kehdannu. Tottakai tiesin, että saan paskaa niskaani, ja oon oikeastaan yllättyny, kun kaikki kommentit ei oo olleet tuomitsevia.

Mua painaa hirveästi se tapa, jolla tämä mun nykyinen suhde sai alkunsa. Vaikka sitä ei tiedä muut kuin me kolme: minä, eksä ja nyksä. Se entisen suhteeni loppuaika riistäytyi jotenkin käsistä. Olimme tehneet eropäätöksen, mulla oli asunto hakusessa. Ja olin niin silmittömän rakastunut tähän uuteen mieheen, että halusin vain olla hänen kanssaan koko ajan. Jotenkin kuvittelin olevani jo vapaa ja saavani tehdä mitä halusin, omassa kodissanikin. Joka siis vielä oli minunkin koti...

Tottakai ois pitäny ensin lopettaa vanha, ennenkuin aloittaa uusi. En itsekään ymmärrä kuinka eksäni nieli kaiken. Nykyään hoidamme lasten asiat, muuten emme asioistamme juttele. Epäilen, että hän on mulle katkera, eikä ihme.

Tämän uuden suhteen ongelma on se, kuten joku kirjoittikin, että en voi ymmärtää myöskään tätä miestä, kuinka hän pystyi tällaiseen. Käymme välillä kovia riitoja siitä, kun tenttaan häneltä, kuinka hän(kin) oli niin julma. En saa koskaan vastausta, vaan mies suuttuu ja alkaa mököttää. Minä huudan ja raivoan, kunnes en enää jaksa ja asia jää siihen. Aina siihen asti kun se putkahtaa uudestaan esille.

Sitä ei ihmiset hyvät kuulkaa voi tietää, mitä toisten ihmisten suljettujen ovien takana tapahtuu. Meilläkin oli kulissit kunnossa, loppuun saakka.

Yhteistyössä