vieras
Miksi koet, ettet pystyisi elämään niiden juttujen kanssa, mitä sinulla nyt on. Antaisit itsellesi anteeksi menneet ja koettaisit elää nyt sen mukaan mikä tuntuu oikealta.
voi elämän kevät.. keskity vaikka lapsiis äläkä ulkonäköös.. kaikki vanhenee, jos et tuohon ikään mennessä sitä ole oppinut.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Itsetunnosta juuri se kyse onkin! Mä lähenen neljääkymmentä, ja pelottaa että ulkonäkö menee. Musta on sanottu (ja peilikin sen tietää) että mun kauneus ei oo nuoruudessa, vaan mä tuun olemaan vanhanakin kaunis. Mutta mitä muuta mulla on! Epäonnistunu avioliitto ja tää uus suhde, jonka kestosta ei oo varmuutta. Kyllä mä toivon että onnistuisin antamaan mun tytöille hyvän elämän..Uskon siihen että hyvä korvataan hyvällä ja paha pahalla. Silloin mun käteen ei taida paljoakaan jäädä.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:mun eksällä on uus hyvä suhde. ja naurakaa vaan, mutta sen uus muija on sitä 18 vuotta nuorempi...
silti mä uskon, että saisin sen takasin, sillä ei se nuoruus kaikkea takaa. ei sillä, et haluaisin sen takasin.
sori pieni humalatila..
syötin pullolla vauvan joka nukahti saman tien..mun mies nukkuu tossa, ei meitin vauva heitteillä ole.