Olen monesti ajatellut aloittaa keskustelun mutta...

• Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Miksi koet, ettet pystyisi elämään niiden juttujen kanssa, mitä sinulla nyt on. Antaisit itsellesi anteeksi menneet ja koettaisit elää nyt sen mukaan mikä tuntuu oikealta.

ap
mun eksällä on uus hyvä suhde. ja naurakaa vaan, mutta sen uus muija on sitä 18 vuotta nuorempi...
silti mä uskon, että saisin sen takasin, sillä ei se nuoruus kaikkea takaa. ei sillä, et haluaisin sen takasin.

sori pieni humalatila..

syötin pullolla vauvan joka nukahti saman tien..mun mies nukkuu tossa, ei meitin vauva heitteillä ole. :)

vieras
Karman lakia ei ole olemassa. Miehesi saattaa olla vääränlainen tai jättää, mutta niin se voisi olla siinäkin tapauksessa, että olisit ollut nuhteeton. Toivottavasti et yritä tukahduttaa tunteitasi tai rankaista itseäsi alkoholilla.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Itsetunnosta juuri se kyse onkin! Mä lähenen neljääkymmentä, ja pelottaa että ulkonäkö menee. Musta on sanottu (ja peilikin sen tietää) että mun kauneus ei oo nuoruudessa, vaan mä tuun olemaan vanhanakin kaunis. Mutta mitä muuta mulla on! Epäonnistunu avioliitto ja tää uus suhde, jonka kestosta ei oo varmuutta. Kyllä mä toivon että onnistuisin antamaan mun tytöille hyvän elämän..Uskon siihen että hyvä korvataan hyvällä ja paha pahalla. Silloin mun käteen ei taida paljoakaan jäädä.
voi elämän kevät.. keskity vaikka lapsiis äläkä ulkonäköös.. kaikki vanhenee, jos et tuohon ikään mennessä sitä ole oppinut.

ja juu, lapsesi saavat varmaan todella hienon elämän, äiti hoitelee vauvaa kännissä ym.. lapset varmasti kiittävät sinua siitä, mitä teit heidän isälle.

:flower:

ottaa päähän tälläset....

|O

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mun eksällä on uus hyvä suhde. ja naurakaa vaan, mutta sen uus muija on sitä 18 vuotta nuorempi...
silti mä uskon, että saisin sen takasin, sillä ei se nuoruus kaikkea takaa. ei sillä, et haluaisin sen takasin.

sori pieni humalatila..

syötin pullolla vauvan joka nukahti saman tien..mun mies nukkuu tossa, ei meitin vauva heitteillä ole. :)

siis ihanko oikeasti kuvittelet saavasi exän takas? ei se nuoruus kaikkea takaakkaan, mutta luuletko että sun kauneus takaa kaiken??

ja mun mielestä kännissä lapsen hoidon hoitaa joku MUU...

vieras
Kyllä sulla on itsetunto heikoilla, niin kuin tokin heitto, että saisit miehes takas jos haluaisit. Mä en jaksas kanssakäydä sellasen ihmisen kanssa kuten sä. Varmaan olet minä minä minä, minun draamat, minun asiat, mä mä mä, minä itse ja mun peili.

ap
annoin toki itestäni täällä aika paskan kuvan. mut se kuva on just sellanen joka pahimmillani oon. en ees puolustele itteäni mitenkään. kyllä mussa muitakin puolia on..esim. rakastan lapsiani yli kaiken.

ap
Menen nyt nukkumaan jotta jaksan huomenna vauvaani hoitaa. Jos jotakuta kiinnostaa, voin kertoa elämästäni lisää. kaikki ei ole niin mustavalkoista.. oon oikeasti aika surullinen ihminen ja mun ja mun eksän eroon liittyy muutakin kuin mun paskamaisuuteni. Mietin myös, olenkohan narsisti..mut hyvää yötä,palaillaan huomenna!

nayamarie
Luuletko tosiaan olevasi kaunis??? ETkö tajua että baarissa ei paljon ulkonäköä katota...kunhan on suht normaalivartaloinen ja pukeutuu asiallisesti, niin kaikki miehet siellä reiän perässä ovat! Taidat olla todellakin itseäsi täynnä...
T: kaunis sairaanhoitaja, jolla itsetunto kohdallaan mutta ei ole kohonnut päähän

Todella törkeää käytöstä sun miestä kohtaan ja miten ootkaan häntä satuttanu näillä teoillas |O Toivottavasti annat exäsi jatkaa rauhassa etkä anna ymmärtää mitään, sellaisen vaikutelman susta kirjoitukses perusteella saan että voisit hyvinki roikkua vielä.

Lanski
Toi oli hyvä: "Mutta te ette tiiä mitä se on kun on oikeasti todella kaunis ja miehet pyörii perässä." No just jo, ollaan rumia akkoja, joita miehet eivät ikinä haluakaan...

Ooo
Psyykkisesti olet sairas, siis ihan oikeasti sairas. Ei tätä selitä enää vain pienet persoonallisuusvivahteet tai ilkeys, vaan isommat vaivat. Jos oikeasti ajattelet niitä tyttösiäsi, niin mars hakemaan lähetettä pitkäaikaiseen terapiaan. Olisi varmaan hyvä miettiä miksi teet niinkuin teet, ettei tuo sama jatku sitten sukupolvilta eteenpäin.

Mr
Miten joku ylipäänsä voi olla tuollainen ilman että on oikeasti vakava ongelma. Johtuu se sitten lapsuudesta tms tms niin suosittelisin että haet jostain apua ongelmaasi ennen kuin taas joku kärsii.

Mitään en inhoa niin paljon kuin omaan napaan tuijottajia itsekkäitä ihmisiä! Jos mun vaimo olisi tehnyt saman niin olisi kyllä se ukko lentänyt melkoisessa kaaressa helvettiin mun omasta kodista ja todennäköisesti vaimo perässä. Kai lapset olivat vielä kotona kun toit vieraan miehen sinne ja panit sitä exäsi yhteisessä sängyssä? Mieti vaikka miltä koko kuvio olisi itsestäsi tuntunut?

Kannattaisi myös hakea apua alkoholiongelmaan. Mielestäni ei ole MITÄÄN selitystä sille että hoitaa omaa vauvaansa edes pienessä humalassa! Mitäs sitten jos vauvallesi tapahtuu jotain mikä on johtunut ainakin osittain siitä että olit humalassa?

Oksettaa tuollainen ja pahasti....

Yhteistyössä