Kylläpä kaivelee... miehet...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Saara
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Saara

Vieras
Minulla todella outo tilanne elämässä. olen ollut mieheni kanssa lähemmäs 8 vuotta yhdessä ja naimisissakin ollaan, meillä yksi yhteinen lapsi. Olimme jokin aika sitten asumuserossa mutta emme pitäneet kiirettä avioeropapereiden kanssa mikä tavallaan kannatti. Tapasin kuitenkin toisen miehen asumuseromme aikana ja ihastuin. kyseinen mies ihastui myös minuun ja vaikka olemme aviomieheni kanssa palannut takaisin yhteen, olemme yhteydessä tämän toisen kanssa. Emme tietenkään samalla tavalla koska elän avioliitossa ja yhdessä mieheni kanssa. Kuitenkin tämä toinen mies on täysin rakastunut minuun, uskon tuntevani hänet jo aika hyvin. TUntuu että hän palvoo maata jalkojeni alla ja olisi valmis tekemään kaikkensa, jotta minulla olisi hyvä olla.
Minulla ja aviomiehelläni on aina ollut vähän vaikea suhde, mutta toisaalta myös onnellinen. Suhteeseen on kuulunut joskus väkivaltaa (alkoholista johtuen) ja muutakin kurjaa mutta kaikesta on selvitty. Kuitenkin nämä asiat tulevat aina kaivertamaan mieltäni.
Olen nyt raskaana ja laskettuaika on syksyllä. Raskaus oli vahinko mutta minulle onnellinen sellainen. Tämä toinen mies sanoi, ettei edes kaksi lasta laske minun arvoani ja hän olisi edelleen valmis tekemään kaikkensa, jotta saisi elää kanssani.
En aio jättää miestäni mutta meneekö tämä tunne ohi. Pelkään, että joku päivä vuosien kuluttua havahdun eläväni väärän miehen kanssa. Ihmisen joka ei arvosta minua läheskään niin paljon kuin joku muu olisi!

Saman kokeneita? Kuinka selvisitte...

Kuule, himoja niitä on varmaan jokaisella. Mutta avioliitto on ennen kaikkea TAHTOA rakastaa, kun ei niin hyvin mene! Keskity perheeseesi ja lopeta yhteyden pitä toiseen mieheen, muuten et pääse siitä yli! Ajattele lapsiasi!

Alkuperäinen kirjoittaja Kata:
Kuule, himoja niitä on varmaan jokaisella. Mutta avioliitto on ennen kaikkea TAHTOA rakastaa, kun ei niin hyvin mene! Keskity perheeseesi ja lopeta yhteyden pitä toiseen mieheen, muuten et pääse siitä yli! Ajattele lapsiasi!

Onko lapsien ajattelu sitä, että eletään lapsien isän kanssa yhdessä väkisin vain lasten takia? Ei se aina niinkään mene...

Yhteistyössä