Alkuperäinen kirjoittaja miss piggy:
Alkuperäinen kirjoittaja Räpätäti:
Mä olen saanut reikiä käydessäni perinteisellä hierojalla, joka sattuu antamaan myös niitä hoitoja. Olen kokenut sen energian hyväksi, ja siitä on ollut joka kerta apua, eikä hän koskaan ole niistä erikseen veloittanut! Enkeleistä hän puhuu, ja siitä että on vain välikappale energian välittämisessä. Hieronnasta maksan kyllä. Onko se nyt sitten aitoa auttamista, kun ei siitä erikseen veloiteta??
:attn: :attn:
Varmaan se hänelle on aitoa auttamista, mutta energia tulee väärästä lähteestä. Se, kun ihmiset eivät tunne Jumalaa, eivätkä käänny Hänen puoleensa näissä asioissa ajaa siihen, että yliluonnollisia, mielenkiintoisia juttuja haetaan sitten toiselta puolelta. Vaikka sitten paranemistarkoitukseen...
Ja tämän sanot tuntematta kyseistä ihmistä. Hän sattuu olemaan syvästi uskonnollinen ihminen, joka on uskossaan vahva. Mihin siis perustat mielipiteesi?
Jos hän on oikeasti uskossa Jeesukseen Kristukseen, niin hän on silloin harhassa, jos antaa reikihoitoa ja siirtää energiaa käsillään. Mm. Anne Pohtamo oli aikoinaan reiki master. Uskoon tultuaan hän teki edelleen reikiä. Kunnes ymmärsi ettei se ole Jumalan tahto. Ja lopetti. Onko tämä hoitajasi kristitty? On eri asia olla uskonnollinen ja elävässä uskossa suhteessa Pyhään Henkeen. Tässä monet menevät harhaan...
En ole hänen uskoaan kysellyt, koska asia ei mielestäni kuulu hierontaan. Eikä sillä ole minulle merkitystä mihin uskontokuntaan hän kuuluu tai kokee kuuluvansa, itse en ole uskossa.
Ok. Mutta tiedät kuitenkin että hän on syvästi USKONNOLLINEN ihminen? Tämä ei oikeasti todista mitään. Valitan. Kannattaisi selvittää, kenen käsien alle menee hoidettaksi:/. Ja kuten sanoin uudestisyntynyt kristitty tuskin antaa reikihoitoa, tai sitten hän on vasta löytänyt Kristuksen, eikä ymmärrä asiaa..
Kyllä ihmisen olemus ja koti myös kertoo jotakin hänestä itsestään, samoin kuin puheet (kaikki on korkeimman kädessä jne. ) . En todellakaan löydä hänestä mitään pahaan viittaavaakaan, ja kuten jo sanoin hän ei minulta ole reikistä laskua käteen lyönyt ikinä! Enkä reikiä myöskään ole pyytänyt, hän antaa sitä kun katsoo sen tarpeelliseksi. Vai onko jo perinteinen lihasten hierontakin jotenkin pahaa ja väärin? Siitä hänelle maksan, en reikistä. Voihan toki olla että olen tehnyt täysin vääriä johtopäätöksiä hänestä, ymmärrän väärin, tms. Aion kyllä hänen hoidettavanaan käydä jatkossakin!