miss piggy
Ymmärrän. Kun mulla oli etsikkoaika, koin paljon pelottavia asioita. Ja kaikki tuntuim olevan aivan liikaa. Rukoilen sulle rauhaa, ja lepoa. Sulla on varmasti etsikkoaika nyt ja Jumala kutsuu sua erityisellä tavalla puoleensa. Jos haluat kirjoitella, niin voidaan vaihtaa email-osoitteita? Ole huoleti tv7 ei ole mikään kummittelukanava. vaan sieltä ennemmin saa evästä väsyneelle ja rikkinäiselle sielulle.Alkuperäinen kirjoittaja viiden äiti:Minulla on ollut niin paljon yliluonnollista ja ihme apuja että joku ne on antanut. ei näy meillä se kanava valitettavasti mutta tuskinpa yötä vasten voisin katsoakaan, voi tämä kirjoitteleminenkin jo kummitella.Alkuperäinen kirjoittaja miss piggy:jos näkyy tv 7 siel nyt ohjelma "yliluonnollista"Alkuperäinen kirjoittaja miss piggy:kuule, viiden äiti. Olisko teilläpäin alfakursseja? Mene ihmeessä sinne, ja kysy. Siellä saa kysyä vaikka mitä!Alkuperäinen kirjoittaja miss piggy:Raamatun mukaan meillä on uusi, ylösnousemusruumis, mutta vielä en tietty voi dokumentoida ihan tarkkaan, kun olen tässä rupusessa maallisessa ruumiissaAlkuperäinen kirjoittaja viiden äiti:Utelen minäkin miss piggy, siis olisiko fyysisessä muodossa? Olen valtavan kiinnostunut ja haluaisin kuulla.Alkuperäinen kirjoittaja miss piggy:ilmestykirjaa siteeraan 21 luku...Alkuperäinen kirjoittaja miss piggy:Itse asiassa Jumalalle on kaikki mahdollista, ja uskon, että taivas on oikea paikka jossain. Kerran kaikki tulee uudeksi, tulle uusi taivas uusi maa ja tänne maan päälle tulee Uusi Jerusalem, kun kaikki asetetaan ennalleen.Alkuperäinen kirjoittaja Utelenpa vain:Miss Piggy, uteliaisuudesta. Onko sinun mielestäsi Jeesus yhä edelleen fyysisessä olomuodossa? Jos on, niin missä? Taivaassa? Miten mielestäsi fyysinen ihmiskeho voi olla ja elää (taivaaseenastuminen) jossain, mikä ei ole muuta kuin eetteriä ja energiaa (taivas)? Vai onko sinun mielestäsi taivas jokin konkreettinen paikka jossain, jossa on oikeaa maaperää jne?