viiden äiti
Älä hermostu mutta miten voin edes tietää olenko 'virallisesti' uskossa. Sanooko se Jumala mulle sen?Alkuperäinen kirjoittaja miss piggy:ei. Ilman Jeesusta on hukassa, jokainen. Parantajakin. Nuo Raamatun väliin jättämiset on ihan huuhaata..Alkuperäinen kirjoittaja viiden äiti:Meinaatko että voisin alkaa jakamaan energiaa ilman palkkaa, tai olen eksyksissä? Että jos on taito, sitä olisi käytettävä?Alkuperäinen kirjoittaja miss piggy:kannattaa lukea Raamatusta. Juu kyllähän nuo käsillä parantajatkin, jos eivät ole Jeesuksen omia ja siis paranna (vaikka ei koskaan voi sanoa, että ihminen parantaisi) Jumalan nimessä, ovat eksytyksen vallassaAlkuperäinen kirjoittaja viiden äiti:Tarkoittanee kuitenkin samaa vai? Kysyy ihminen jolla risti kaulassa ja luulee vaikka olevansa agnostikko ja uskovansa evoluutioteoriaan.Alkuperäinen kirjoittaja miss piggy:et häiriköi. Ei ihan noin sanota, vaan että viimeisinä aikoina tulee eksytys. jopa valitut eksyvät. ja itse saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi, niinkuin tässä on käynyt. "älkää uskoko jokaista henkeä..."Alkuperäinen kirjoittaja viiden äiti:Nyt ihan häiriköin mutta kiinnostava aihe. En tiedä raamatunpaikkoja mutta muistan minäkin jostain lukeneeni tai jonkun sanoneen että oliko jopa maailmanlopun edellä kun alkaa tulla näitä käsillä parantajia ja niihin ei pidä uskoa, ovat pahasta.Alkuperäinen kirjoittaja miss piggy:ai niinkö kehottaa. Ja nyt haluan sen Raamatun paikan tähän, kiitos. Sillä olen kuitenkin lukenut sitä muutaman kerranAlkuperäinen kirjoittaja Jonsered:Minä en ole paha, eikä kauttani tuleva energia ole pahaa. Miksi reiki-hoidossakaan olisi? Raamattu myös kehottaa kivittämään ihmisiä kuoliaaksi...
Oliko monimutkaista?
Yksi tuttuni muualta halusi kerran kokeilla tuon energiahomman ja hän meni tosi oudoksi ja voimattomaksi. Tuumasi lopulta että enpä olisi uskonut että täältä susirajan takaa tällaista löytyy. Jotenkin oli pelottavaa!
Mitä pitää suorittaa tai tehdä, käydä kirkossa, seurakunnassa?
Olen mielstäni uskonnollinen ihminen mutta en osaa sanoa olenko uskovainen? Tämä on minusta se kompastuskivi kuka voi sanoa olevansa uskovainen, vai täytyykö sitä kenellekään sanoa, elää vain?