viiden äiti
Tritän, kiitos sanoistasi Kello on jo paljon en tiedä luetko enää mutta paljon kiitos sulle. yritän tänä iltana rukoilla eri tavalla.Alkuperäinen kirjoittaja miss piggy:mä itkin eka puoli vuotta omaa rikkinäisyyttäni, jota Jumala paljasti, kun Hänen valonsa pääsi sissäni. Älä huoli. Kun otat Jeesuksen vastaan, olet hyvässä sylissäAlkuperäinen kirjoittaja viiden äiti:Koetan tänä iltana noin ihan itkettää kun olen uudesti syntynyt, Jumala pelastunut ja elvytettiin..Siis päiväni ei vielä olleet, nehän on kirjoitettu jo ennen syntymistä.Alkuperäinen kirjoittaja miss piggy:Mitä, jos rukoiisit, että Jumala näyttäisi itsensä sulle? Niin mä ongelman ratkaisin. Rukoilin, kyllä että "jos sä Jeesus olet, niin ota mun elämä ja näytä itsesi mulle" ja kyllä Hän vastasi.Alkuperäinen kirjoittaja viiden äiti:Juuri tämän takia minä en tiedä mihin uskoa kun minusta Jumalaan, hän vain antoi poikansa välikädeksi. Eli minä en ole mitään kun uskon tai luulen uskovani ihan väärään.Alkuperäinen kirjoittaja miss piggy:Kannatan kristiuskoa. Jeesus on Jumala, ja kristitty rukoilee kaikki JEESUKSEN nimessä, sillä miellä ei ole mitään tekemistä Jumalan luo ilman Jeesusta. Jesus sanoo, "minä ja Isä olemme yhtä". Tämä erottaa teidän joksikin aivan muuksi kuin HYVÄKSI, sillä ainoastaan Jumala on hyvä, me olemme pahoja ja tarvitsemme syntiemme sovitusta Jeesuksen kautta. Miten muuten, oletko sä kuullut, että juuri kristityt voivat väittää hoitojanne pahaksi? Mistähän syystä. Silloin kuin itse olin Totuuden etsinnän tiellä, otin kaikki argumentit huomioon avoimin silmin ja korvin ja tutkin ne...Alkuperäinen kirjoittaja Valoa ja rakkautta:Ahaa. Eli siis sinun mielestäsi Jeesus on "korkeampi" ja "parempi" henkiolento kuin itse Jumala? Saanko kysyä, mitä uskontokuntaa kannatat? Ts. missä opetetaan että Jeesus on enemmän kuin se, mistä on tullut ja saanut alkunsa?Alkuperäinen kirjoittaja miss piggy:Tämä menee nyt väittelyksui, mitä en tahdo. Tiedän, että nuo hoidot tehdään Jumalan nimessä, jne, mutta ei kuitenkaan JEESUKSEN nimessä. Tämä on mitä kauheinta eksytystä, valitettavasti. Ja tämä ei ol mun luulojen mukaan. Kun olisikin niin että nämä hoidot olisivat hyvästäAlkuperäinen kirjoittaja Valoa ja rakkautta:Kannattaa tutustua asioihin, ennenkuin leimaa ne omien luulojensa mukaan. Tiedoksesi voin sanoa, että esim. reikihoidot tehdään aina Jumalan nimessä, vastaanottajan korkeimmaksi parhaaksi. Energiaa ei välitetä ilman "puskuria" ja se puskuri on juuri se siunaus ylemmältä taholta.Alkuperäinen kirjoittaja miss piggy:kannattaa lukea Raamatusta. Juu kyllähän nuo käsillä parantajatkin, jos eivät ole Jeesuksen omia ja siis paranna (vaikka ei koskaan voi sanoa, että ihminen parantaisi) Jumalan nimessä, ovat eksytyksen vallassa
Energiahoitaja ei oikeasti hoida eikä paranna ketään, vaan toimii parantavan energian välittäjänä.
Voisin olla vaikka uskovainen ja omasta mielstäni olenkin mutta en voi lähteä mihinkään jengiin mukaan kun rukoilevat mielstäni aivan väärää. Enkä halua kinata vaan saada oman pääni järjestykseen.