OLEN LUULLUT

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kelvoton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei luottotietojen menetys ihmistä huononna. Kaverillakin meni ihan toisen ihmisen takia. Vaikeuttaa toki joissakin asioissa, kun ei saa lainaa ym. mutta ei ihmisestä huonompaa tee.

No sit se kyl mun mittapuun mukaan tekee huonomman ihmisen, jos ihminen on sillä tyylillä et tuhlaa vain kaikkeen turhaan rahansa mieluummin kuin pitäis luottotiedot kunnossa. Tai no ei niinkään huononna, mut tekee ihmisestä tyhmän mun silmissä.

no ei tietenkään kuulukaan. vastaamatta saa toki jättää, samoin kuin saa kysyä.
olen käsittänyt, että esim. lasku pitää jättää maksamatta useampaan kertaan (eka lasku, karhu, toinen karhu, perintätoimiston eka kirje jne) ennen kuin luottotietoihin voi tulla merkintää. jatkuvaa huolettomuutta asioiden hoidossa kenties???

Mun miehellä ei ole luottotietoja, koska hänellä mennyt toisen ihmisen takia. Ja ei tartte sitä paskaa tulla niskaan, tästä asiasta on juteltu täällä jo aikoja sitten.
Itse olen tyhmyksissään tehnyt asioita, jotka vaikutta tähän. Mieheeni rakastuin hänen olemukseensa enkä pidä häntä sen huonompana kuin muutkaan. Sanoin hänelle sen silloin, kun kertoi.

Vaikeaahan tämä välillä on, ei voi ottaa lainaa yms.. Mutta eipä tässä vuokralla asumisessakaan mitään valittamista ole. Toivon kuitenkin vielä joskus saavani sen oman talon.
Että ap, et ole sen huonompi ihminen kuin muutkaan. :hug: :)

Alkuperäinen kirjoittaja Miä82:
Mun miehellä ei ole luottotietoja, koska hänellä mennyt toisen ihmisen takia. Ja ei tartte sitä paskaa tulla niskaan, tästä asiasta on juteltu täällä jo aikoja sitten.
Itse olen tyhmyksissään tehnyt asioita, jotka vaikutta tähän. Mieheeni rakastuin hänen olemukseensa enkä pidä häntä sen huonompana kuin muutkaan. Sanoin hänelle sen silloin, kun kertoi.

Vaikeaahan tämä välillä on, ei voi ottaa lainaa yms.. Mutta eipä tässä vuokralla asumisessakaan mitään valittamista ole. Toivon kuitenkin vielä joskus saavani sen oman talon.
Että ap, et ole sen huonompi ihminen kuin muutkaan. :hug: :)

kiitos =)

Et ole munkaan mielestä mikään huono ihminen vaikka luottotiedot on menneetkin, täällä on eräs jolla ne on menneet omaa tyhmyyttään, nykysin kyllä katon että tulee ainaskin noi tärkeimmät laskut maksettua ajallaan. Enkä mä ole edes lainaa vailla että sen takia tarttis olla luottotiedot kunnossa kun kuitenkin olen saanut yksityiseltä asunnon (muutettu tähän n. 1,5 vuotta sitten tytön kanssa), saanut VisaElectronit, VisaDebidit, saan tilattua laskulle jos niin haluan mutta voin kyllä tilata käteiselläkin jos on rahaa hakea postista sillä hetkellä kun se tulee. En mä ole kärsinyt tästä millään lailla. Elämääni olen näinkin hyvin tyytyväinen.