Olen keskellä ei mitään, yksin

  • Viestiketjun aloittaja nella
  • Ensimmäinen viesti
nella
Tapasin unelmieni miehen netissä, juteltiin chatissa ja sähköpostein. Parin päivän päästä jo vaihdettiin numerot ja sovittiin tapaaminen. Mies oli innokas, sanoi että on jo ihastunut ja rakastunutkin muhun ja että mä oon jotain jota se ei oo koskaan kokenut. Musta tuntui samalta. Lupasin sen kanssa treffeille tänään.. se pyysi mua sen mökille ja täällä ollaan. Mut yksin.

Mies sanoi että lähtee hakemaan kaupasta juomaa ja grillattavaa, eikä oo sen jälkeen näkynyt. Ei vastaa puhelimeen. Enkä mä tiedä missä mä oon, jossain täällä metsän keskellä itä-suomessa. Mulla on puhelimesta kohta akku loppu, en oo saanut kiinni ketään joka vois mut tulla hakeen. Alkaa pikkuhiljaa pelottaan.
 
just
Nyt pitäisi kyllä jo kellojen soida päässä... nyt kun sulla on vielä sitä akkua jäljellä, soita jollekin luotettavalle, ja käske soittaa sulle uudestaan vaikka parin tunnin päästä. Jos sulla on silloin vielä akkua, vastaat ja kerrot kuulumiset, ja kerrot, että jos et vastaa (eli jos akku on loppu tai mies ei vielä ole tullut takaisin) soittaa poliisin katsomaan, että kaikki on kunnossa!!!

Ja kai sä nyt jotenkin tiedät, missä olet? Suunnilleen??
 
Safiiri
Kyllä varmaan matkan varrella oli tienviittoja jne. Kais huomasit ne? Ja noin yleensä, kyllähän sitä yleensä kysyy, että minne ollaan menossa. Varsinkin kun on kyseessä täysin vieras ihminen. Olet kyllä aika uhkarohkea tai oikeastaan tyhmänrohkea.
 
Alkuperäinen kirjoittaja nella:
Tapasin unelmieni miehen netissä, juteltiin chatissa ja sähköpostein. Parin päivän päästä jo vaihdettiin numerot ja sovittiin tapaaminen. Mies oli innokas, sanoi että on jo ihastunut ja rakastunutkin muhun ja että mä oon jotain jota se ei oo koskaan kokenut.
Tuo jo kertoo että kaikki ei ole kohdallaan.

Lähde suksimaan sieltä. Jos tää nyt on totta.
 
Näin on
Kun olitte menossa mökille, miksi mies ei silloin menomatkalla ostanut syötävää ja juotavaa mukaan? Olisi mennyt samalla reissulla. Ei olisi tarvinnut lähteä uudestaan liikenteeseen. Vähän kuulostaa siltä, että tämä taitaa olla provo.

Miksi muuten tänne keksit kirjoittaa? Itse olisin ottanut ekana yhteyttä poliisiin, enkä kaksplussaan.
 
.
Alkuperäinen kirjoittaja nella:
Tapasin unelmieni miehen netissä, juteltiin chatissa ja sähköpostein. Parin päivän päästä jo vaihdettiin numerot ja sovittiin tapaaminen. Mies oli innokas, sanoi että on jo ihastunut ja rakastunutkin muhun ja että mä oon jotain jota se ei oo koskaan kokenut. Musta tuntui samalta. Lupasin sen kanssa treffeille tänään.. se pyysi mua sen mökille ja täällä ollaan. Mut yksin.

Mies sanoi että lähtee hakemaan kaupasta juomaa ja grillattavaa, eikä oo sen jälkeen näkynyt. Ei vastaa puhelimeen. Enkä mä tiedä missä mä oon, jossain täällä metsän keskellä itä-suomessa. Mulla on puhelimesta kohta akku loppu, en oo saanut kiinni ketään joka vois mut tulla hakeen. Alkaa pikkuhiljaa pelottaan.
No hulluhan olet, jos tämä on totta. Suksi äkkiä ihmistenilmoille sieltä ja kännykkä toimii kyllä tietääkseni ilman akkuakin 112 numeroon.
 
.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja .:
kännykkä toimii kyllä tietääkseni ilman akkuakin 112 numeroon.
Ei vaan toimii ilman sim-korttia! Millai käytät puhelinta jossa ei ole virtaa??
No eipä tietenkään. En jaksa uskoa, että juuri tämä on totta, mutta onhan näitä. Äkkiä vaan johonkin mistä löytyy ihmisiä..
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja cadetta:
entä jos sil auto leviny tai jotai, törmäny tuttuihi. ei kai ny kukaan toista omalle mökilleen hylkää
Nii eikä soita jos tollasta tapahtuis?! Ja kuka munapää lähtee jonnekin hevonvitunhuitsiin mökille vieraan ihmisen mökille ILMAN LATURIA!?? Läppäri kuitenki muistu mukaan? Vai puhelimellako palstailet vaikka akku alkaa olee lopussa? Hohhelishoijaa...
 

Yhteistyössä