Olen keskellä ei mitään, yksin

  • Viestiketjun aloittaja nella
  • Ensimmäinen viesti
ap
Pääsen mä tällä iltasanomiin ja muihin nettilehtiin, suomi24 yms. Mutta sähköpostit, feissari ainakin on blokattu. Kännyssä on just niin vähän akkua, että se loppuu heti kun yritän sillä soittaa tai laittaa viestiä. Päällä pysyy kuitenkin jos en tee sillä mitään.
Tultiin tänne pitkästi jotain hiekkatietä, enkä nähnyt yhtäkään taloa tienvieressä muistaakseni. Pakko kai mun on lähteä tuonne harhaileen, jos löytäisin jonkun asutetun talon jostain. :(
 
ryry
No en mäkään usko tätä ollenkaan.

Mutta voishan sitä ajatella et tää olis totta, ihan tylsän iltani pelastukseksi :)

Ni jos mä olisin niin tyhmä et lähtisin ventovieraan mökille, ja lisäks olisin niin tyhmä et antaisin sen lähtee kauppaan änkemättä mukaan..

Ni en mä sinne mökille jäis... HYI.. Oli se mies sit ajanut kolarin ja sairaalassa tai menossa hakee kavereita et vois olla kimppakivaa...

Vaikka kuin olisin ollut vaan koko matkan silmät miehessä kiinni, ni kyl mä nyt suunnilleen teitäisin et oonko 100 vai 300km päässä... ja todellakin jos olisin siellä 4h ollut yksin, jostain ihmeen syystä en olis siis jo häipynyt 2h poissaolon jälkeen..

Ni Lähtisin siis nyt menee, ja kävelisin ekaa taloon joka matkalle sattuis, ja pyytäisin sieltä apua...
 
vieras
No jos sulla on hätä niin kerro sun numeros ja nimes niin voidaan pistää poliisit jäljittään sua kännykkäs välityksellä? Ja kerro missäpäin, jos joku asuiskin lähistöllä ja vois auttaa?
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Pääsen mä tällä iltasanomiin ja muihin nettilehtiin, suomi24 yms. Mutta sähköpostit, feissari ainakin on blokattu. Kännyssä on just niin vähän akkua, että se loppuu heti kun yritän sillä soittaa tai laittaa viestiä. Päällä pysyy kuitenkin jos en tee sillä mitään.
Tultiin tänne pitkästi jotain hiekkatietä, enkä nähnyt yhtäkään taloa tienvieressä muistaakseni. Pakko kai mun on lähteä tuonne harhaileen, jos löytäisin jonkun asutetun talon jostain. :(
Miks mä en ihan usko tätä?

Noh jos tää on totta niin:
Kirjaudu ja pistä yv:nä nimes,numeros ja paikkakunta jollekin palstalaiselle niin eiköhän joku sulle apua soita.
Vai onko tääkin vaihtoehto blokattu pois?
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Pääsen mä tällä iltasanomiin ja muihin nettilehtiin, suomi24 yms. Mutta sähköpostit, feissari ainakin on blokattu. Kännyssä on just niin vähän akkua, että se loppuu heti kun yritän sillä soittaa tai laittaa viestiä. Päällä pysyy kuitenkin jos en tee sillä mitään.
Tultiin tänne pitkästi jotain hiekkatietä, enkä nähnyt yhtäkään taloa tienvieressä muistaakseni. Pakko kai mun on lähteä tuonne harhaileen, jos löytäisin jonkun asutetun talon jostain. :(
kato ettet jää oven ulkopuolelle.... mut aika outoa tollainen... mitä joku tuosta hyötyy. olihan selvinpäin kun rattiin läx ?
 
ap
Kai mä oon sitten ollut tyhmä. :(
Mutta mies antoi itsestään aivan ihanan kuvan, mä uskoin sen puheisiin rakkaudesta ja siitä että ollaan luodut toisillemme. Mäkin koin niin. Enkä oikeesti peäillyt yhtään. Meillä piti olla romanttinen mökkiviikonloppu yhdessä, ja miks ihmeessä mä oisin epäillyt kun se aikoi kauppaan lähteä?

Mä katoin, tuon oven saa silleen ettei se mee lukkoon. Lähden nyt käveleen tuonne ennenkuin pimenee, jos vaikka löytäisin jonkun talon. Muistan sentään mistä tänne käännyttiin, joten lähden samaan suuntaan.
Heippa.. epäilijöille myös.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Mustikka85:
Miks et kommentoi mitään tohon,kun ihmiset yrittää sulle sanoa,että soita poliisille? Miks et soita?
Siks kun en pysty. Mähän sanoin jo, että akku on niin finito, että känny sammuu heti jos yritän soittaa tai laittaa viestiä. :/
Mut mä lähden tuonne käveleen nyt, ehkä tää juttu selvii.
 
fg
No feikki! Jos joku pelkäis et se on kidnapattu ni ei tulis kaksplussan palstalle! vaan soittais sillä vähällä akulla heti 112.

Mut hei, tosi hyvä provo sulta, peukku sulle.
 
vieras
Just. Jos olis oikeesti ollu hätä, olis rekkautunu ja antanu tietonsa jollekin yyveenä. Tietysti.

Soittanut poliisille edes sen mihin se akku olis riittäny.

Laittanu poliisin nettisivuilta viranomaiselle tiedon ongelmastaan ja pyytänyt sitä kautta apua.

Liekö jotenkin voitu läppärin sijaintikin jäljittää... kännykän nyt ainakin.

HUONO provo, mutta pienellä hiomisella ap kyllä oppii siihenkin ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kai mä oon sitten ollut tyhmä. :(
Mutta mies antoi itsestään aivan ihanan kuvan, mä uskoin sen puheisiin rakkaudesta ja siitä että ollaan luodut toisillemme. Mäkin koin niin. Enkä oikeesti peäillyt yhtään. Meillä piti olla romanttinen mökkiviikonloppu yhdessä, ja miks ihmeessä mä oisin epäillyt kun se aikoi kauppaan lähteä?

Mä katoin, tuon oven saa silleen ettei se mee lukkoon. Lähden nyt käveleen tuonne ennenkuin pimenee, jos vaikka löytäisin jonkun talon. Muistan sentään mistä tänne käännyttiin, joten lähden samaan suuntaan.
Heippa.. epäilijöille myös.
Jotenkin karmivaa :|
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Mustikka85:
Miks et kommentoi mitään tohon,kun ihmiset yrittää sulle sanoa,että soita poliisille? Miks et soita?
Siks kun en pysty. Mähän sanoin jo, että akku on niin finito, että känny sammuu heti jos yritän soittaa tai laittaa viestiä. :/
Mut mä lähden tuonne käveleen nyt, ehkä tää juttu selvii.
Laita jollennkin tietosi yv:nä! Jos sulla oikeesti on hätä,niin luulis että kaikkes teet päästäkseks sieltä pois!
 
.
Joo, lähde ja äkkiä. Pimeellä on metsätietä helvetin karmeaa kävellä! Toivottavasti tämä ei nyt tällä kertaa ole totta, mutta jos on, niin jätä tietosi jollekin ja pyydä soittamaan hätänumeroon.
 
ei juma


No hulluhan olet, jos tämä on totta. Suksi äkkiä ihmistenilmoille sieltä ja kännykkä toimii kyllä tietääkseni ilman akkuakin 112 numeroon.

:LOL: miten voi toimia jos ei ole akkua :LOL: voi tsiisus!

 
viksuja ihmisiä täällä
"känny toimii iman akkuaki 112:seen"

No ei tasan toimi. Mutta jos on akkua niin voit soittaa 112 vaikka et tietäis puhelimen pin-koodia. vaikka saldo ois ummessa tai koko sim-korttia ei olis luurissa!

Akku nyt vain sattuu olemaan se välttämätön paha, kun ilman sitä ei puhelin vain toimi. ;(

...mutta oikeesti kuka uuno lähtee mökkiviikonlopulle ilman puhelimenlaturia jos akku on finito. Että semmonen porvoo. :)
 
.
Alkuperäinen kirjoittaja ei juma:
No hulluhan olet, jos tämä on totta. Suksi äkkiä ihmistenilmoille sieltä ja kännykkä toimii kyllä tietääkseni ilman akkuakin 112 numeroon.

:LOL: miten voi toimia jos ei ole akkua :LOL: voi tsiisus!
Päivän, kun on pää pehmennyt auringossa, niin sitähän soittaa vaikka kenkäpuhelimella :D Pienoinen ajaushärö :D
 

Yhteistyössä