Olen keskellä ei mitään, yksin

  • Viestiketjun aloittaja nella
  • Ensimmäinen viesti
ap
Kolusin kaikki kaapit täällä, ei mitään henkilökohtaisia papereita missään. Tää on siisti ja "tyhjä", siis vähän kuin vuokramökit, tiedätte. Mä oon yrittänyt soittaa niille parille kaverille joita mulla on, ne ei vastaa. Ja ei, mä en kattonut tienviittoja kun tultiin, mies jututti ja nauratti mua autossa niin ettei tullut mieleenkään :/
Tuossa klo 16 aikaan mies lähti, ei ole kuulunut sen jälkeen. Eikä vastaa vaikka koitan soittaa ja laitoin ja muutaman tekstarinkin perään. Ainoa henk.koht tavara mikä täällä on, on miehen läppäri sen kanssa siis netissä. Tää on "vieras" modella, joten en pääse mihinkään tiedoistoihin tai muihinkaan, työpöydällä on vaan nettiyhteys ja virutorjuntakuvakkeet..
 
ap
Tästä koneesta on blokattu feissari ja sähköpostit, ainakaan en hotmailiin pääse jossa siis mun sähköposti. Mesekään ei toimi. Tulee vaan joku varoitus että pääsy estetty. Mun mielikuvitus ei riitä kertomaan, miten pääsen netin kautta keneenkään yhteyttä ottamaan?
Kävin pihallakin kääntymässä, ei tässä taida olla ketään naapuriakaan lähistöllä. En tiedä pitäisköhän mun lähteä käveleen tuota hiekkatietä johonkin suuntaan.. missäköhän saakka on lähin asutus?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Tästä koneesta on blokattu feissari ja sähköpostit, ainakaan en hotmailiin pääse jossa siis mun sähköposti. Mesekään ei toimi. Tulee vaan joku varoitus että pääsy estetty. Mun mielikuvitus ei riitä kertomaan, miten pääsen netin kautta keneenkään yhteyttä ottamaan?
Kävin pihallakin kääntymässä, ei tässä taida olla ketään naapuriakaan lähistöllä. En tiedä pitäisköhän mun lähteä käveleen tuota hiekkatietä johonkin suuntaan.. missäköhän saakka on lähin asutus?
No onpas hassusti, pääset vain kaksplussalle.

No missä sitä asutusta oli, sähän sinne olet autokyydillä mennyt niin paremmin sä tiedät kuin me.

Mikset soita poliisille? Siksi koska olet provo.
 
tsiis...
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Tästä koneesta on blokattu feissari ja sähköpostit, ainakaan en hotmailiin pääse jossa siis mun sähköposti. Mesekään ei toimi. Tulee vaan joku varoitus että pääsy estetty. Mun mielikuvitus ei riitä kertomaan, miten pääsen netin kautta keneenkään yhteyttä ottamaan?
Kävin pihallakin kääntymässä, ei tässä taida olla ketään naapuriakaan lähistöllä. En tiedä pitäisköhän mun lähteä käveleen tuota hiekkatietä johonkin suuntaan.. missäköhän saakka on lähin asutus?
Voi pyhä yksinkertaisuus... 112???? SOITA HETI!!!
 
rfr
Kuka oikeasti blokkaisi omasta läppäristään feissarin ja s-postin, mutta jättäis sen kyllä muuten vaan vieraan naisen tutkittavaksi...? Ja muutenkin aika paksua.

PROVO!!!
 
en nyt sanois
Alkuperäinen kirjoittaja rfr:
Kuka oikeasti blokkaisi omasta läppäristään feissarin ja s-postin, mutta jättäis sen kyllä muuten vaan vieraan naisen tutkittavaksi...? Ja muutenkin aika paksua.

PROVO!!!
Ihan ot, mutta ainakin mun koneella on omat käyttäjätunnukset vieraille ja mulle. Mun käyttiksellä (oon pääkäyttäjä) on muunmuassa lapsilukko-ohjelma jolla todellakin saan blokattua vaikka mitä nettisivuja toisten käyttiksiltä pois. Tutustupa vaikka ohjelmaan k9. Ja tää ohjelma ja monet muut jotka mun käytettävissä on, ei näy vieraiden käyttiksellä.
 
vieras
Keksitkin kaikista maailman palstoista just mammapalstan :D
Tää on siis ainoo nettisivu jonne pääset.

Laitoithan viestin myös hesarin, iltiksen palstoille ja pyysit apuaaaa
 

Yhteistyössä