Olen käynyt julkkiksen kotona

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja seurapiiri lady
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Seurapiiri lady:
En tule paljastamaan henkilöllisyyttä. Se olisi tosi väärin tätä ihmistä kohtaan. Olen imarreltu että sain käydä hänen kotonaan, oikein kutsuttuna. Olisi ihana paljastaa tämä ihailtava henkilö. Mutta totuus on se, että se voisi loukata. Arvauksia saatte esittää, mutta henkilöllisyyttä en paljasta. Yhtään vastausta ei ole mennyt oikeean tähän mennessä ja jos menee niin en paljasta.

Aika herttasta :D :D
Luulen että hän olisi myös tästä ketjusta oikein imarreltu..

Ei mennyt hyvin tuo mensan testikään, joten liekkö ihme etten ihan vielä tajunnut tämän ketjun tarkoitusta, mutta kuten sanottua:
Menihän se PE-ilta näinkin! heh! :D :D

Alkuperäinen kirjoittaja Seurapiiri lady:
En tule paljastamaan henkilöllisyyttä. Se olisi tosi väärin tätä ihmistä kohtaan. Olen imarreltu että sain käydä hänen kotonaan, oikein kutsuttuna. Olisi ihana paljastaa tämä ihailtava henkilö. Mutta totuus on se, että se voisi loukata. Arvauksia saatte esittää, mutta henkilöllisyyttä en paljasta. Yhtään vastausta ei ole mennyt oikeean tähän mennessä ja jos menee niin en paljasta.

Outoa huomionhakua. Mutta eihän sille mitään voi.....pakkkohan sitä on jossain hehkuttaa, kun elämässä jotain hehkeetä tapahtuu....jotain arjesta poikkeavaa... :D

Ei ollu Porvoosta. Tosi on, olen käynyt hänen kotonaan. Arvatkaa vaan, olisiko se mukava paljastaa, mutta en voi! Tosi asia on se, että se loukkaisi tätä ihmistä ja olisin pettänyt sillätavalla hänen luottamuksensa. Eli arvon leidit, en pysty kertomaan, vaikka haluaisin keroa.

Alkuperäinen kirjoittaja Seurapiiri leidi:
Ei ollu Porvoosta. Tosi on, olen käynyt hänen kotonaan. Arvatkaa vaan, olisiko se mukava paljastaa, mutta en voi! Tosi asia on se, että se loukkaisi tätä ihmistä ja olisin pettänyt sillätavalla hänen luottamuksensa. Eli arvon leidit, en pysty kertomaan, vaikka haluaisin keroa.

apua tää oli illan paras hhehehehehe...........on ne jollakin huvit:)

Leidit sul on housuissas.. :p Hyvää yötä! Ehkä ensi yönä seikkaillet taas jonkun uuden julkimon kotona ja voit tulla huomenna arvuuttelemaan :D Hali hali.

Okei, pakko paljastaa, mutta tämä ei sitten mee tästä eteenpäin, lupaattehan. Jasmin Mäntylä..

hehehehehhehe ei sen majava tissin luona.........no olipa mielenkiintosta,ite törmään siihen jokaikinen päivä!

Okei, pakko paljastaa, mutta tämä ei sitten mee tästä eteenpäin, lupaattehan. Jasmin Mäntylä..

Hei tuo ei ollu mun vastaus. Joku kopio mun nimimerkin, kun olen harmaana täällä. Ei ole Jasmin Mäntylä.

OIkeesti aika hirveä olet, kun viitsit varastaa nimimerkkini! En kerro kuka hän on. Eli jos joku vielä mun nimimerkkinä tekee tätä, niin hän valehtelee!

Yhteistyössä