Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja noh:Oman ukkoni<3 Hän on laulaja, en sano kuka.
Alkuperäinen kirjoittaja hah:Alkuperäinen kirjoittaja noh:Oman ukkoni<3 Hän on laulaja, en sano kuka.
Varmaan Ville Valo
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:Alkuperäinen kirjoittaja hah:Alkuperäinen kirjoittaja noh:Oman ukkoni<3 Hän on laulaja, en sano kuka.
Varmaan Ville Valo
No eikä oo, ku Nykäsen Masa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulla onkin aina oma julkkis mukana.
Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:Robert Pattinsonin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ja kitara soi:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulla onkin aina oma julkkis mukana.
Näin voisin minäkin sanoa.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja keyboard:Alkuperäinen kirjoittaja Ja kitara soi:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulla onkin aina oma julkkis mukana.
Me voidaan vaikka tuntea. =)
Alkuperäinen kirjoittaja Ja katara soi:Alkuperäinen kirjoittaja keyboard:Alkuperäinen kirjoittaja Ja kitara soi:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulla onkin aina oma julkkis mukana.
Hyvin mahdollista. Suomi on pieni maa ja pienet piirit loppujen lopuksi.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja nyklis:Mäkin ottaisin Nykäsen. Ei varmasti tulisi aika pitkäksi. Olisihan se turpaan saaminenkin kokemus muiden joukossa, ja kyllä sitä nyt yhden juhannuksen saunoisi vaikka silmä mustana.
Alkuperäinen kirjoittaja HG:Alkuperäinen kirjoittaja Ja katara soi:Alkuperäinen kirjoittaja keyboard:Alkuperäinen kirjoittaja Ja kitara soi:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulla onkin aina oma julkkis mukana.
Hyvin mahdollista. Suomi on pieni maa ja pienet piirit loppujen lopuksi.![]()
Tai sit teillä on sama mies![]()