Alkuperäinen kirjoittaja m:Mä ottasin Nykäsen. Siitä pääsis nopeiten eroon ni sais jatkaa saunomista rauhassa. Poliisit hakee sen kuitenki pois alta puolentunnin.
Sit se tulis taas seuraavana ja sitä seuraavana iltana. Ja sitä seuraavana
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja m:Mä ottasin Nykäsen. Siitä pääsis nopeiten eroon ni sais jatkaa saunomista rauhassa. Poliisit hakee sen kuitenki pois alta puolentunnin.
Alkuperäinen kirjoittaja HG:Alkuperäinen kirjoittaja Ja katara soi:Alkuperäinen kirjoittaja keyboard:Alkuperäinen kirjoittaja Ja kitara soi:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulla onkin aina oma julkkis mukana.
Näin voisin minäkin sanoa.![]()
Me voidaan vaikka tuntea. =)
Hyvin mahdollista. Suomi on pieni maa ja pienet piirit loppujen lopuksi.![]()
Tai sit teillä on sama mies![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kb:R......Alkuperäinen kirjoittaja HG:Alkuperäinen kirjoittaja Ja katara soi:Alkuperäinen kirjoittaja keyboard:Alkuperäinen kirjoittaja Ja kitara soi:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulla onkin aina oma julkkis mukana.
Iiks, nyt me ollaan ihan paniikissa. =)
Alkuperäinen kirjoittaja kb:Alkuperäinen kirjoittaja HG:Alkuperäinen kirjoittaja Ja katara soi:Alkuperäinen kirjoittaja keyboard:Alkuperäinen kirjoittaja Ja kitara soi:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulla onkin aina oma julkkis mukana.
Alkuperäinen kirjoittaja :):Alkuperäinen kirjoittaja kb:R......Alkuperäinen kirjoittaja HG:Alkuperäinen kirjoittaja Ja katara soi:Alkuperäinen kirjoittaja keyboard:Alkuperäinen kirjoittaja Ja kitara soi:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulla onkin aina oma julkkis mukana.
Alkuperäinen kirjoittaja Ja kitara soi:Alkuperäinen kirjoittaja kb:Alkuperäinen kirjoittaja HG:Alkuperäinen kirjoittaja Ja katara soi:Alkuperäinen kirjoittaja keyboard:Alkuperäinen kirjoittaja Ja kitara soi:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulla onkin aina oma julkkis mukana.
Mutta muusikonrentusta riittää hyvin kahdellekin, eiks vaan?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Adelade:Tuon listan ulkopuolelta Jari Sillanpään.![]()
Vaikuttaa huumorintajuiselta ja mukavalta tyypiltä, ja sit eikös se oo miehiin päin kallellaan niin ei tarvis panikoida miltä ite näyttää.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja -:Listalta Lauri muuten Antti Reini