Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:![]()
ihana ketju
Ihana?
Äläs nyt rupia, tää on kuule totista törinää kun mammat tärisee penkeillään ja odottaa vastausta :|
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:![]()
ihana ketju
Alkuperäinen kirjoittaja vierain:No minä taas asun julkkiksen kotona.
Alkuperäinen kirjoittaja Seurapiiri lady:Alkuperäinen kirjoittaja neppari:oletko tv lupa tarkastaja?
En. Sain kutsun hänen kotiinsa.
Alkuperäinen kirjoittaja Malla:Ahaa, siis se tässä on takanaAlkuperäinen kirjoittaja Jauholakki:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Malla:Juu, kyllä tämä ihan huvista käy näin perjantai-iltana..
Vaikka jääneekö oikea vastaus tosi-asiassa paljastamatta kuitenkin........?
Epäilen ettei saada tietää kuka se lopulta on.... ja me vain kiherretään täällä näitä arvailuja.
No mutta ap:n tarkotushan on saada tästä vaan yli 10 sivun ketju jotta saa huomiota niin autetaan nyt vähän :saint: =)![]()
Juujuu, mukana ollaan!!!
Alkuperäinen kirjoittaja Malla:Pistäkää paremmaksi!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja seurapiiri lady:Olen käynyt julkkiksen kotona. Kuuluisan, suomalaisen. Arvaatkaa kenen?
Alkuperäinen kirjoittaja Malla:Alkuperäinen kirjoittaja vierain:No minä taas asun julkkiksen kotona.
ja eikun paranee, ihanaa!
..nyt kun mietin niin itseasiassa olenhan minäkin käynyt yhden julkkiksen eteisessä!
Pistäkää paremmaksi!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tiinu:Alkuperäinen kirjoittaja Malla:Pistäkää paremmaksi!![]()
Johan meitä tässä on ainakin kolme jo pistänyt paremmaksi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja immu:Mä taas olen juonut kaljaa yhden julkkiksen kanssa Helsinki-Vantaan lentokentällä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Seurapiiri lady:Kaunis, älykäs, ihailtava. Muuta en voi kertoa, muuten arvaatte.
Alkuperäinen kirjoittaja Malla:Tunti vaan niin MAHTAVALTA "sanoa" tämä linkkini julkisuuteen ääneen![]()
![]()
![]()