Veljekset Vähälän (kiitolinja) toimitusjohtaja on Ville Vähälä ja varatoimitusjohtaja hänen siskonsa Tiina Salonen. Molemmat todella päteviä omassa hommassaan. Olen toiminut konsulttina kuljetusalalla ja sieltä ainakin löytyy päteviä naisia!
Kuuklasin ko firmaa ja sain selville että se tekee noin 1% nettotulosta suhteessa liikevaihtoonsa ja että tulos on voimakkaassa laskusuunnassa. Että ainakaan numeroiden valossa yritys ei ole hyvin johdettu.