K
kikikii
Vieras
Mitä ajattelet miehestä, joka väittää olevansa feministi?
Arvostan häntä. Hänen ei tarvitse pelätä, jos munat tippuu pois ellei ole riittävän maskuliininen.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mitä ajattelet miehestä, joka väittää olevansa feministi?
Eihän viime vuodelta ole tehty vielä edes tilinpäätöstä firmoissa. Johto koostuu useasta ihmisestä. Mutta tämä menee nyt sivuraiteille ja suorastaan naurettavaksi pelleilyksi. En jatka tästä aiheesta enää. Kuljetusalalla on paljon (kaikki on toki suhteellista) päteviä naisia. Piste.
Yksi kaverini on tunnustautunut feministiksi (ja buddhalaiseksi) ja hän on mitä suurimmalla todennäköisyydellä mies.
Jatkokysymys ap:lle: oletko joskus ollut julkifeminismissäsi erityisen julkinen feministi eli toitottanut aatettasi jokaisessa mahdollisessa yhteydessä? Esimerkiksi sanonut, että "Minä olen itseni rouva. Sinä varmaan ymmärtäisit paremmin, jos sanoisin, että olen itseni herra."
Olen feministi eli tasa-arvon kannattaja. Minusta on pelkurimaista sanoa " kannatan tasa-arvoa, mutta en ole feministi." Olen rehellinen itselleni ja sanon olevani feministi.
Niinhän sitä luulisi, mutta totuus onkin jotain muuta. Minusta miesfeministi on lähinnä säälittävä tossun alla oleva vässykkä joka pimpsan puutteen pelossa myötäilee naisia, huomatakseen olevansa vain hyödyllinen idiotti joka jää ilman kun tosimiehet vievät kaikki naiset nenän alta.
Pari vuotta sitten joku ryhmä, jonka nimeä en enää ikävä kyllä muista, teki taideteoksen, jota varten he kiersivät Suomen kaupunkeja ja kussakin kaupunigissa itsensä feministiksi tunnustavat ihmiset saivat tulla kuvaan oman iskulauseen kanssa. Kuvista tehtiin monta metriä pitkä juliste, jossa oli jokainen kuvassa käynyt. itselleni siitä jäi päällimmäisenä mieleen mies, joka istui kuvassa harley davidsson liivit päällä pitkässä parrassaan rinnassa lappu "olen feministi ja ylpeä siitä". Miesfeministejäkin on varmasti moneen junaan niin kuin naisfeministejäkin.
Määrittele vain pelkurimaiseksi. Itse en kuitenkaan sano olevani feministi, ennen kuin tiedän, että seura jossa olen maarittelee feminismin samoin kuin minä. Mielestäni tämä on ennemmin sosiaalista älykkyyttä kuin pelkuruutta. Vai sanoisitko vaikkapa työnhakutilanteessa olevasi feministi? Jos siis kuvitellaan, että vaikka tasa-arvosta tulisi keskustelua.
Tosimiehen ei tarvitse ryhtyä feministiksi miellyttääkseen naista, todetakseen että siitä perseen nuolemisesta ei ole mitään hyötyä ja mennättää viimeisetkin itsetunnon rippeet ja naisten kunnioituksen.
Tosimies on mies vaikka mekko päällä.