E
ei kokemusta, mutta
Vieras
Jossain telkkariohjelmassa joskus alaraajahalvaantuneelta onnistui seisokki ja seksi, mutta ei tuntenut itse mitään. Tiedä sitten oliko fiktiota vai onko tuollainenkin skenaario mahdollinen. Skaala taitaa vaihdella melkein ongelmattomasta erektiosta ja normaalista tuntoaistista sinne erektion saamisen ainakin lähes mahdottomuuteen ja täyteen tunnottomuuteen. Taitaa olla juttelun paikka. 
Mä varmaan kertoisin ihastukseni JA epävarmuuteni. Ei tietenkään loukaten, mutta avoimesti - loukkaavampaa se on, jos ensin osoittaa kiinnostusta ja sitten mitään selittämättä katoaa, kun selvinneet faktat eivät miellytäkään. Jos toinen osoittaisi myös tykkäämisen tunteita, niin sitten pitäisi puhua niitä molempien epävarmuuksia pois, liittyen seksiin ja mikä nyt kenenkin mieltä painaa.
Mä varmaan kertoisin ihastukseni JA epävarmuuteni. Ei tietenkään loukaten, mutta avoimesti - loukkaavampaa se on, jos ensin osoittaa kiinnostusta ja sitten mitään selittämättä katoaa, kun selvinneet faktat eivät miellytäkään. Jos toinen osoittaisi myös tykkäämisen tunteita, niin sitten pitäisi puhua niitä molempien epävarmuuksia pois, liittyen seksiin ja mikä nyt kenenkin mieltä painaa.