Olen golfleski

• Viestiketjun aloittaja Vituttaa
  • Ensimmäinen viesti
tuty
Vaikkakin mies tulee ja menee, mutta heille on turvallista, kun vaimo ja lapset ovat kotona "päivystämässä". Helppoahan on sanoa, että voihan vaimo käydä itsekin, kun vaimo on kiinni kotonaan..kotityöt ym. työpäivän päälle.
Mies, kun tulee töistä, ruoka on valmiina, puhdasta vain päälle ja senkun vain golffaamaan.
Entäpä, jos perhe ei olisikaan kotona päivystämässä, tehnyt omat suunnitelmat.
Mies, kun iltasella kotiin tulee, miten tulee, niin kukaan ei ole kotona..tyhjä koti..ankeaa.
Paras lääke on olla välinpitämätön ja antaa ymmärtää, että muutakin tärkeämpää kuin mies, mies ei ole maailman napa, vaikka kuinka luulisi.
Kyllähän naisilla on tuota mielikuvista..

No sports
Golfia pidetään kai rikkaiden harrastuksena - tai ainakin ennen. Nyt sinne tuppaa myös työväenluokasta harrastajia. Siellä saa ilmeisesti olla muka vähän hieno? Naiset on hyvinpukeutuneita itsestään huolehtivia yläluokkalaisia joiden kanssa kelpaa vähän jutustella golfin lomassa. Ei sinne vaimoa kelpuuteta, jos vaikka vaimo sattuu olemaan vähän vaatimattoman näköinen?

Minun miesystäväni on kehittänyt itselleen harrastuksia niin, että niitä riittää viikon jokaiselle päivälle. Se ei niin kauheasti haittaa kun emme asu yhdessä, mutta se on mm. estänyt sen, että emme asu yhdessä. Kaikki arjen pyörittäminenhän jäisi minulle kun toinen losuaa kaiken maailman harrastuksissa.

Sinulle AP annan neuvon. Hanki ystävä ja hanki oma elämä kesäksi. Jos rahasta ei ole puutetta lähde lomalle - yksin.

jätä se sika
Sama tilanne täällä, erona vaan se, että olen mopoleski. Meillä kaksi lasta, uusi omakotitalo jossa pihatöitä riittää.

Oltiin kylässä ja puhe tuli kesäloman vietosta. Mies ihan pokkana alkoi selittämään OMIA suunnitelmiaan--> Viikko Lapissa motskarikavereiden kanssa, yksi viikko lomasta loppukesänä, jolloin menee It-Eurooppaan reissulle. Näistä ei ole mulle puhunut mitään ja olin aika sanaton, kun kahvipöydässä asian ilmoitti. Taisi taktikoida hetken, tiesi etten kylässä viitsi sanoa mitään. Vituttaa. Yritän tässä nyt sitten saada jotain toista yksinäistä reissuun. Kun reissuun lähden niin tasan tarkkaan ilmoitan siitä päivää paria ennen lähtöä ja vieraiden läsnäollessa.

Vielä en tiedä, lähdenkö lasten kanssa vai yksin. Tekisi miehelle kyllä hyvää olla yksi loma viikko lasten kanssa, ehkä oppisi arvostamaan yhteistä lomailua sen jälkeen. Ja tietäisi miltä tuntuu kun jää yksin ilman keskustelua.

Sulle ja kaikille muillekin itsekkäisten paskiaisten puolisoille: Jättäkää se sika. Joskus asuin avoliitossa 3v motskarileskenä ja tiedän todellakin mitä se on. Nevö evö!

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä