V
"vieras"
Vieras
Tänne varmaan mahtuu molempia, sekä niitä kermaperseitä että lapsilisänkyselijöitä.
juurikin näin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tänne varmaan mahtuu molempia, sekä niitä kermaperseitä että lapsilisänkyselijöitä.
Kokeillaan uudelleen kun ap ei ilmeisesti huomannut.
Alkuperäinen kirjoittaja köyhä tuhlaaja;22596833:Mä olen köyhä opiskelija mutta voisin helposti olla elitisti ja ostaa 250 e kenkiä ja 700 e laukkuja. (yhdet 200 e kengät omistan). Tuhlaan mielummin rahani muihin juttuihin.
Edelleen toistan, kenkien merkki tai hinta ei tee ketään elitistiksi. Kysykää oikeita kysymyksiä!
Ette ole vielä osanneet kysyä niitä kysymyksiä, joista elitismini erottuu... Ja väittäisin, että ei tavalliset ihmiset laita 250 euroa talvikenkiin.
Edelleen toistan, kenkien merkki tai hinta ei tee ketään elitistiksi. Kysykää oikeita kysymyksiä!
onko sinulla varaa ostaa 600 000 vene? Täällä olis sellaine.
Mutta se on sinusta kuitenkin elitististä upottaa kolmatta sataa kenkiin?
Käteisellä ei onnistuisi, mutta pankista saisin toki lainaa vakuuksia vastaan tuon verran. Mutta en ole kiinnostunut, sillä perheelläni on jo vene.
Haluatko Suomeen paljon elintasopakolaisia? Ajattelin, koska äänestät vihreitä.
Määrittele elintasopakolainen, keskustellaan sitten lisää.
Edelleen toistan, kenkien merkki tai hinta ei tee ketään elitistiksi. Kysykää oikeita kysymyksiä!
No sellainen mitä Vihreät tai RKP ovat riemusta hihkuen Suomeen ottamassa. Odota hetki, laitan sulle linkin, niin voit tutustua asiaan. Mieti sitten sen jälkeen haluatko äänestää Vihreitä.