Olen elitisti, haluatko kysyä minulta jotain?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mua huvittaa kun nämä "elitistit" ovat yleensä itse rumia, laiskoja ja tyhmiä läskiperseitä. Ostelevat kallista turhaa krääsää ja kuvittelevat olevansa parempia. Ei se valitettavasti muuta sitä tosiasiaa heistä itsestään.

Siis että yleensä menee niin, että ihminen joko keskittyy tienaamaan ja tuhlaamaan rahaa, nämä ovat yrittäjiiä, joille tärkeintä on manipuloida muilta rahat pois, aivan sama onko se köyhä kehitysmaan ihminen tai kuka tahansa ,ei säälitä ketään, rahat pois vaan. Nämä ovat yleensä rumia ja läskejä ja laiskloja ihmisiä nämä rikkaat.

sitten on älykkäät, jotka ovat kiinnostuneita oppimaan ja kehittämään, eivät muista tai tajua tienata rahaa, koska ovat kiinnostuneita oppimaan. Ovat yliopistomaailman projekteissa, köyhiä pätkätyöläisiä. Yleensä kauniita ja fiksuja, jos ovat naisia.

Mä olen köyhä opiskelija mutta voisin helposti olla elitisti ja ostaa 250 e kenkiä ja 700 e laukkuja. (yhdet 200 e kengät omistan). Tuhlaan mielummin rahani muihin juttuihin.

[QUOTE="vieras";22596130]Aika rahvaanomaisia valintoja elitistille, vai onko tää nyt joku, joka esittää ap:tä? :D

Että Uggsit kelpaa Kaksplussan pyrkyrile, ei kun siis "elitistille", kuvaavaa sinänsä... :laugh:[/QUOTE]

Niimpä:D Nää merkit ei nyt ainakaan ollut mitään kenkien eliittiä.

Alkuperäinen kirjoittaja köyhä tuhlaaja;22596833:
Mä olen köyhä opiskelija mutta voisin helposti olla elitisti ja ostaa 250 e kenkiä ja 700 e laukkuja. (yhdet 200 e kengät omistan). Tuhlaan mielummin rahani muihin juttuihin.

Edelleen toistan, kenkien merkki tai hinta ei tee ketään elitistiksi. Kysykää oikeita kysymyksiä!

Mutta se on sinusta kuitenkin elitististä upottaa kolmatta sataa kenkiin?

Se on elitististä, mutta ei tee kenestäkään elitistiä. Näillä kahdella on ero. Köyhä opiskelijakin (kuten tässä ketjussa on todettu) voi säästää 250 euroa kenkiin. Ei köyhä opiskelija ole silti elitisti, vaikka elitistiset kengät omistaakin ja syö sen vuoksi makaronia kuukauden.

Mä laitoin just n. 300 € hiuksiini, onks se elitististä?
Ja ei. mun ei tarvinu säästää sitä varten tai syöttää perheelle makaronia seuraavaa kuukautta?

Mitähän pitäis osata kysyä et toi ap:n todellinen elisistisyys tulis esiin?

[QUOTE="vieras";22596868]Joopajoo, siinähän todistelet. :D Sitä on kyllä pakko kysyä, että oletko jotenkin ylpeä itsestäsi julistaessasi täällä elitistisyyttäsi? :D[/QUOTE]

No, miksei arvon elitisti-ap vastaa tähän?

[QUOTE="vieras";22596943]Mitähän ne oikeat kysymykset olisivat? Kerro meille mikä tekee sinusta elitistin omasta mielestäsi. Miten eroat muista (ei-elitisteistä)?[/QUOTE]

Se, että perheeni kuuluu top 10% Suomalaisessa yhteiskunnassa varallisuuden suhteen. Ja varallisuudella en tarkoita kenkiä.

Yhteistyössä