Olen alkoholisti, saa kysyä mitä haluaa

Alkuperäinen kirjoittaja hmm..:
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Laiminlyötkö lastasi? Näkeekö lapsesi sinut humalassa? Oliko lapsesi sekoiluvahinko?
Minuu ei helposti humalaan saa, joten ei nää
Lapsi oli vahinko,mut ei johtunut sekoilusta. Tai sekotin varmat päivät :LOL:
Koetko olevasi humalassa jos alkoholia on veressäsi 1,5 promillea?
En omista promillemittaria, joten vaikea sanoa.. :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sara:
Onko sulla huono omatunto lapsesi takia?
Mulla on alkoholisti-isä ja mä oon nyt varsinkin omien lasten myötä alkanut ihmettelemään ja olemaan vihainenkin siitä, että miten ihmeessä jollekin voi olla viina tärkempi kuin perhe? Kerro sinä?
Välillä on
Mulla on kumpikin vanhempi alkkiksia

Kai tää on pakoilua todellisesta maailmasta, kun ei kestä arkea
 
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Alkuperäinen kirjoittaja Puppy-Have-a-nice-seal-pup:
Mahtaako myös poikasi olla sitä mieltä, että äitiä ei humalassa näe? Harvemmin itse tiedostaa humalaansa siinä vaiheessa kun lapsi jo vaistoaa.
Vaikea sanoa. Kun ei osaa vielä kertoa, tai edes "ymmärrä", mitä humala on
Eikö sinua häiritse se, että poikasi saa persoonastasi viinan värittämän kuvan?
 
hmm..
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm..:
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Laiminlyötkö lastasi? Näkeekö lapsesi sinut humalassa? Oliko lapsesi sekoiluvahinko?
Minuu ei helposti humalaan saa, joten ei nää
Lapsi oli vahinko,mut ei johtunut sekoilusta. Tai sekotin varmat päivät :LOL:
Koetko olevasi humalassa jos alkoholia on veressäsi 1,5 promillea?
En omista promillemittaria, joten vaikea sanoa.. :/
Oletko humalassa esim. kolmen siiderin jälkeen?

Onko sulla ajokortti?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:
Mitä sä oikein haluat elämältä, Samperi. Sä näytätkin jo ihan ammattilaiselta, kehuskelet tupakanpoltolla raskausaikana etkä voi edes hävetä omaa tyhmyyttäsi.
Miä en ole koskaan kehunut sillä, että poltin raskausaikana. Ei se ole kehumisen aihe, mutta kun niin vain "kävi", niin en aijjo siitä loppuelämääni itteäni soimata.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Puppy-Have-a-nice-seal-pup:
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Alkuperäinen kirjoittaja Puppy-Have-a-nice-seal-pup:
Mahtaako myös poikasi olla sitä mieltä, että äitiä ei humalassa näe? Harvemmin itse tiedostaa humalaansa siinä vaiheessa kun lapsi jo vaistoaa.
Vaikea sanoa. Kun ei osaa vielä kertoa, tai edes "ymmärrä", mitä humala on
Eikö sinua häiritse se, että poikasi saa persoonastasi viinan värittämän kuvan?
Se on varmasti parempi kuva, ku miun persoona ilman viinaa
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Oletko harkinnut antavasi lapsen pois?
Ja hei, älä aliarvioi lastasi. Se vaistoaa, vaikkei tietäisikään mikä humala on.
En koskaan.. Sossu on samaa mieltä kanssani, että ongelmistani huolimatta oon hyvin lapsen kasvattanut ja pärjään
 
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:
Mitä sä oikein haluat elämältä, Samperi. Sä näytätkin jo ihan ammattilaiselta, kehuskelet tupakanpoltolla raskausaikana etkä voi edes hävetä omaa tyhmyyttäsi.
Miä en ole koskaan kehunut sillä, että poltin raskausaikana. Ei se ole kehumisen aihe, mutta kun niin vain "kävi", niin en aijjo siitä loppuelämääni itteäni soimata.
Kannattaisi jostain aloittaa se asiosta vastuun ottaminen, mutta kuten tunnettua, alkkikselle ei mitkään puheet tehoa joten hyvää loppuelämää vaan =)
 
ajattelee kuinka paljon rahaa menee viinaan sekä tupakkaan varma jotain minimi600e kk,vaikka olisit voinut näillä rahoilla ostaa jotain kiva kotiin tai lapselle =)
Toki juoda saa,mutta ei noin usein,ei se edes enää hauska ole,jos aina kännissä,yrittä olla vahva ja lopetta itse,usko pois ettei kukaan auta eikä sun tarvi odotta apua keneltä eikä AA klinikkasta jos itsehalua ei ole...
Kaikkia hyvää sulle :) :hug:
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Oletko harkinnut antavasi lapsen pois?
Ja hei, älä aliarvioi lastasi. Se vaistoaa, vaikkei tietäisikään mikä humala on.
En koskaan.. Sossu on samaa mieltä kanssani, että ongelmistani huolimatta oon hyvin lapsen kasvattanut ja pärjään
Surullista. Siinä taas tehdään yhtä kieroon kasvanutta tulevaisuuden mt-potilasta :(
Miten viina voi olla tärkeämpi kuin oma lapsi? Miksi miehesi kustantaa juomisesi?
 
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Alkuperäinen kirjoittaja Puppy-Have-a-nice-seal-pup:
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Alkuperäinen kirjoittaja Puppy-Have-a-nice-seal-pup:
Mahtaako myös poikasi olla sitä mieltä, että äitiä ei humalassa näe? Harvemmin itse tiedostaa humalaansa siinä vaiheessa kun lapsi jo vaistoaa.
Vaikea sanoa. Kun ei osaa vielä kertoa, tai edes "ymmärrä", mitä humala on
Eikö sinua häiritse se, että poikasi saa persoonastasi viinan värittämän kuvan?
Se on varmasti parempi kuva, ku miun persoona ilman viinaa
Ootko koskaan miettinyt, että sun on pakko lopettaa juominen tai se lapsi jossain vaiheessa huostaanotetaan? Kun se on isompi ja alkaa oireilla vaihtelevan kiintymyssuhteen vuoksi? Rakastatko sinä sitä lasta enemmän kuin viinaa? Miksi sinun oikeutesi juoda menee edelle lapsen oikeuteen selvään lapsuuteen?
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Miten pystyt elämään itsesi kanssa kun pilaat viattoman lapsen elämän?

hullu mies kun maksaa juomisen :eek:
En miä sitä vielä oo pilannut.
Kyllä todellakin olet. Ainoa keino jolla voit lapsesi enää pelastaa on juomisen lopetus tai lapsen pois anto.
 

Yhteistyössä