Niin, kyllähän se on jokaisen unelma asua Saudi-Arabiassa tai Jemenissä.Alkuperäinen kirjoittaja ira:Mikset muuta maahan jossa alkoholia ei saa?
:xmas:
Niin, kyllähän se on jokaisen unelma asua Saudi-Arabiassa tai Jemenissä.Alkuperäinen kirjoittaja ira:Mikset muuta maahan jossa alkoholia ei saa?
Ei varmaan tuolla asenteella. Haluatko edes parantua? Miltä tuntuu, kun oma lapsesi joutuu elämään lasisen lapsuuden? Oletko valmist ottamaan lapsen katkeruuden vastaan?Alkuperäinen kirjoittaja samperi:No, terapiassa ravaan. Siitä ei vaan vielä ainenkaan apua ole.. Tuskin tulee olemaankaanAlkuperäinen kirjoittaja vieras:etkö voisi hakea lohtua jostain muualta (harrastus, ihmiset) kuin alkoholista? voisitko vaikka aloitta urheilemaan?
Eli samalainen alkoholisti kuin sinäkin.Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Saa se miut sen verran kuriin kun tartteeAlkuperäinen kirjoittaja Keijo 50v:Mahtaa olla melkoinen mies, kun ei saa naistaan kuriin.Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Minun mies :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Keijo 50v:Kuka mies jaksaa katsella alkkisnaista
Miten tämä asia on käytännössä järjestetty?Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Ei näe.Alkuperäinen kirjoittaja vilsu:näkeekö poika sua ympäripäissään?
Minuu ei helposti humalaan saa, joten ei nääAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Laiminlyötkö lastasi? Näkeekö lapsesi sinut humalassa? Oliko lapsesi sekoiluvahinko?
Meillä mies aina uhoaa muuttavansa Jemeniin (kattonu liikaa frendejä)Alkuperäinen kirjoittaja sinihammas:Niin, kyllähän se on jokaisen unelma asua Saudi-Arabiassa tai Jemenissä.Alkuperäinen kirjoittaja ira:Mikset muuta maahan jossa alkoholia ei saa?
:xmas:
No, tässä on 15 vuotta ootettu sitä ihmettä, et jostain Terapiasta/lääkityksestä olis apua, joten ei ihme jos usko loppuuAlkuperäinen kirjoittaja Vieras:Ei varmaan tuolla asenteella. Haluatko edes parantua? Miltä tuntuu, kun oma lapsesi joutuu elämään lasisen lapsuuden? Oletko valmist ottamaan lapsen katkeruuden vastaan?Alkuperäinen kirjoittaja samperi:No, terapiassa ravaan. Siitä ei vaan vielä ainenkaan apua ole.. Tuskin tulee olemaankaanAlkuperäinen kirjoittaja vieras:etkö voisi hakea lohtua jostain muualta (harrastus, ihmiset) kuin alkoholista? voisitko vaikka aloitta urheilemaan?
Tai Sudanissa tai Iranissa. Oikeesti: Sudan ja Jemen on ihania maita (olen asunut kummassakin), Iran on myös hyvin helppo maa asua, mutta Saudeihin ei minua saisi...Alkuperäinen kirjoittaja sinihammas:Niin, kyllähän se on jokaisen unelma asua Saudi-Arabiassa tai Jemenissä.Alkuperäinen kirjoittaja ira:Mikset muuta maahan jossa alkoholia ei saa?
Liikaa, aivan liikaaAlkuperäinen kirjoittaja ira:Juotko mielestäsi liikaa, liian vähän vai sopivasti?
tavallaan joo, tavallaan enAlkuperäinen kirjoittaja Sara:Haluaisitko lopettaa?
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Minuu ei helposti humalaan saa, joten ei nää
Lapsi oli vahinko,mut ei johtunut sekoilusta. Tai sekotin varmat päivät
Eipäs ooAlkuperäinen kirjoittaja Keijo 50v:Eli samalainen alkoholisti kuin sinäkin.Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Saa se miut sen verran kuriin kun tartteeAlkuperäinen kirjoittaja Keijo 50v:Mahtaa olla melkoinen mies, kun ei saa naistaan kuriin.Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Minun mies :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Keijo 50v:Kuka mies jaksaa katsella alkkisnaista
Koetko olevasi humalassa jos alkoholia on veressäsi 1,5 promillea?Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Minuu ei helposti humalaan saa, joten ei nääAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Laiminlyötkö lastasi? Näkeekö lapsesi sinut humalassa? Oliko lapsesi sekoiluvahinko?
Lapsi oli vahinko,mut ei johtunut sekoilusta. Tai sekotin varmat päivät
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:No, tässä on 15 vuotta ootettu sitä ihmettä, et jostain Terapiasta/lääkityksestä olis apua, joten ei ihme jos usko loppuu
Toivotaan,ettei lapsesta tule katkeraa.
Olin raskausajan juomatta. Miä oon alkanu juomaan/tissuttelemaan jo 16 vuotta sitten (herraisä, miten kauan aikaa siitä jo on ). Välillä menee paremmin, välillä huonomminAlkuperäinen kirjoittaja Merlion:En kysy millaan pahalla sitten . Olitko kumminkin raskausaikana juomatta, alkoiko tissuttelu sitten vasta myohemmin?
Vaikea sanoa. Kun ei osaa vielä kertoa, tai edes "ymmärrä", mitä humala onAlkuperäinen kirjoittaja Puppy-Have-a-nice-seal-pup:Mahtaako myös poikasi olla sitä mieltä, että äitiä ei humalassa näe? Harvemmin itse tiedostaa humalaansa siinä vaiheessa kun lapsi jo vaistoaa.
Ei oo tapana hävetäAlkuperäinen kirjoittaja .:eikö sinua hävetä?
Miten voit tieten tahtoen pilata lapsesi elämän?