Olette epätavallisia. Mä olin tuossa iässä vielä ihan kamala teini. Kaikkea piti kokeilla vaikka se olisi olut tyhmää. Mutta kummasti sitä lapset rauhoittaa ihmisen =) Hyvä että on olemassa kilttejä nuoria.
Tupakka ei ole tabu mulle, päinvastoin siitä pitää puhua, siis sen haitoista ja vaaroista. Tupakointi on itsekästä ja vaikuttaa monien muidenkin kuin tupakoitsijoiden elämään!!Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 22:56 äitee kirjoitti:tupakan poltto on sulle vissiin tabu?
mulle ei.
ihmisiä on erilaisia, monenlaisia. sä vaan kerjäät huomioo ja hyväksyntää.. mä en, eikä moni muukaan joka on oikeesti sujut ittensä kanssa. eikö näin?
Perverssiä? Voi kun kamalaa, suorastaan säädytöntä :saint: Itse asiassa kyllä käyn veljeni kanssa saunassa, saunomme usein koko perhe samaan aikaan. Toivottavasti en aiheuttanut sulle traumoja?Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 22:56 vieras kirjoitti:joo en mäkää tollasia lapsia haluaisi! jotenkin LIIAN kilttejä. tai sitten vaan #&%?$!* nuolijoita. mut mun mielestä on aika perverssiä että yövyt 15 vuotiaan veljesi huoneessa. ette sentään saunassa käy yhdessä?
Ajattelen myös näin.Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 21:57 vieras kirjoitti:\saman huomannut. hienoa että olet kunnollinen mutta oletko sitä vain siksi että saisit mahdollisimman paljon kehuja ja taputuksia kaikilta?Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 21:53 Äippä kirjoitti:Herää vain kysymys että mitä sä tällä kirjoituksella oikeasti hait? Sulla on kummallinen tarve hakee ittelles huomioo ja kehuja. Olen huomannut sen sun muistakin teksteistä :/
joo tämä pitäis kaikkien muistaa, että kysymättä ei saa toisen lapsia, alaikäisä, eikä myös kenenkään muun kuvia laittaa nettiin. aina pitää olla lupa. kaikki kun ei halua itsestään mitään kuvia sinne eikä lapsistaan, kun ne voi joutua vaikka minkä häiriintyneen käsiin.Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 22:48 vieras kirjoitti:Kuules tytsi... Tuli mieleen noista sun irc-gallerian kuvista, että oothan kysyny luvan niissä esiintyvien pikkulasten vanhemmilta. Siis että saatko laittaa heidän vauvojensa kuvat nettiin? Ite äitinä olisin kaikkea muuta kun ilahtunut siitä, että mun vauvani kuva olis kaiken kansan kateltavana netissä (ja osoitetta kuviin jaettais jollain keskustelupalstalla), saati sitten ilman lupaa Ja sama koskee kyllä noita sun kavereita ja veljeäsi... Mutta olettasin että teillä kaikilla on omat sivut siellä. Mutta tosiaan noi toisten alaikäset lapset on vähän eri juttu.. :\|
Antaa tytön hakea sitten sitä huomiota,ei se sinulta ole pois(paitsi jos kukaan ei ikinä vastaa sun aloituksiin )Kysymys oli ihana ja kun aattelee nykyajan nuoria niin reippailta ja just mukavan kilteiltä vaikuttaa =) Ite tykkään tommosista lapsista,tosin ei mua haittais vaikka viikonloppuna kulkisivatkin mutta kunhan ei aamuyöhön luuhaisi.Tai ainakin ilmottaisi missä on =)Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 21:53 Äippä kirjoitti:Herää vain kysymys että mitä sä tällä kirjoituksella oikeasti hait? Sulla on kummallinen tarve hakee ittelles huomioo ja kehuja. Olen huomannut sen sun muistakin teksteistä :/
Täysin samaa mieltä!Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 08:43 NaRikka kirjoitti:Sä oot vähän ku mein cockerspanieli. Se tekee mitä vain, että joku kehuisi sitä edes vähän, vaikka hyppelisi yhdellä jalalla junan alle. Eikä se nyt niin hassua ole, kun ottaa huomioon ikäsi, ite oon ihan samanlainen, että kehuja on kiva kuulla. Se tosin on hassua, että niitä kehuja täytyy hakea täältä palstalta. Eikö sulla sitten kotona meekään niin hyvin, kun väität? Eikö teen kiiltokuvaperheessä sitten lopulta välitetäkään tarpeeksi? Toivottavasti näin ei ole, vaan olet vaan vähän tavallista huonomalla itsetunnolla ja huomionhakuisuudella varustettu.
Ja maailmahan ei ole mikään kiltti paikka. Erilaiset kokemukset kasvattaa erilailla. Mä en enää odota elämältä liikoja, parasta on, että on katto pään päällä ja saa ruokaa, eikä enää tarvitse kokea väkivaltaa. Toisinsanoen, koska minun on hyvä elää, niin en tavoittele täydellisyyttä. Toisaalta se on positiivista, että ihmisellä on kunnianhimoa, ihminen pääsee pitkälle jne. mutta jos ei huomaakaan metsää puilta? Siis sullahan on asiat tosi hyvin, kiitä myös siitä, äläkä vaan tavoittele koko ajan jotain vielä täydellisempää. Elämä on nyt, ei hymytyttöpatsaissa, palkinnoissa tai synttärikorttien määrässä. Yritän sanoa, että joskus on hyvä pysähtyä siitä, "meidän perheessä menee paremmin kuin teidän perheessä, ja teidän, ja teidän ja teidän, mutta ei vielä paremmin kuin teidän, joten parannetaas vielä vähän" ja tarttua siihen, mitä on jo saanut.