sirena harmaana
\
OT mut meiän vanha (14-v) cockeri juoksi viime kesänä auton alle,kuuro kun oli... :'(Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 08:43 NaRikka kirjoitti:Sä oot vähän ku mein cockerspanieli. Se tekee mitä vain, että joku kehuisi sitä edes vähän, vaikka hyppelisi yhdellä jalalla junan alle. Eikä se nyt niin hassua ole, kun ottaa huomioon ikäsi, ite oon ihan samanlainen, että kehuja on kiva kuulla. Se tosin on hassua, että niitä kehuja täytyy hakea täältä palstalta. Eikö sulla sitten kotona meekään niin hyvin, kun väität? Eikö teen kiiltokuvaperheessä sitten lopulta välitetäkään tarpeeksi? Toivottavasti näin ei ole, vaan olet vaan vähän tavallista huonomalla itsetunnolla ja huomionhakuisuudella varustettu.
Ja maailmahan ei ole mikään kiltti paikka. Erilaiset kokemukset kasvattaa erilailla. Mä en enää odota elämältä liikoja, parasta on, että on katto pään päällä ja saa ruokaa, eikä enää tarvitse kokea väkivaltaa. Toisinsanoen, koska minun on hyvä elää, niin en tavoittele täydellisyyttä. Toisaalta se on positiivista, että ihmisellä on kunnianhimoa, ihminen pääsee pitkälle jne. mutta jos ei huomaakaan metsää puilta? Siis sullahan on asiat tosi hyvin, kiitä myös siitä, äläkä vaan tavoittele koko ajan jotain vielä täydellisempää. Elämä on nyt, ei hymytyttöpatsaissa, palkinnoissa tai synttärikorttien määrässä. Yritän sanoa, että joskus on hyvä pysähtyä siitä, "meidän perheessä menee paremmin kuin teidän perheessä, ja teidän, ja teidän ja teidän, mutta ei vielä paremmin kuin teidän, joten parannetaas vielä vähän" ja tarttua siihen, mitä on jo saanut.