Olemmeko veljeni kanssa epätavallisia nuoria? :D

sirena harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 08:43 NaRikka kirjoitti:
Sä oot vähän ku mein cockerspanieli. Se tekee mitä vain, että joku kehuisi sitä edes vähän, vaikka hyppelisi yhdellä jalalla junan alle. Eikä se nyt niin hassua ole, kun ottaa huomioon ikäsi, ite oon ihan samanlainen, että kehuja on kiva kuulla. Se tosin on hassua, että niitä kehuja täytyy hakea täältä palstalta. Eikö sulla sitten kotona meekään niin hyvin, kun väität? Eikö teen kiiltokuvaperheessä sitten lopulta välitetäkään tarpeeksi? Toivottavasti näin ei ole, vaan olet vaan vähän tavallista huonomalla itsetunnolla ja huomionhakuisuudella varustettu.

Ja maailmahan ei ole mikään kiltti paikka. Erilaiset kokemukset kasvattaa erilailla. Mä en enää odota elämältä liikoja, parasta on, että on katto pään päällä ja saa ruokaa, eikä enää tarvitse kokea väkivaltaa. Toisinsanoen, koska minun on hyvä elää, niin en tavoittele täydellisyyttä. Toisaalta se on positiivista, että ihmisellä on kunnianhimoa, ihminen pääsee pitkälle jne. mutta jos ei huomaakaan metsää puilta? Siis sullahan on asiat tosi hyvin, kiitä myös siitä, äläkä vaan tavoittele koko ajan jotain vielä täydellisempää. Elämä on nyt, ei hymytyttöpatsaissa, palkinnoissa tai synttärikorttien määrässä. Yritän sanoa, että joskus on hyvä pysähtyä siitä, "meidän perheessä menee paremmin kuin teidän perheessä, ja teidän, ja teidän ja teidän, mutta ei vielä paremmin kuin teidän, joten parannetaas vielä vähän" ja tarttua siihen, mitä on jo saanut.
OT mut meiän vanha (14-v) cockeri juoksi viime kesänä auton alle,kuuro kun oli... :'(
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 09:06 Jes kirjoitti:
Voi ei.. Hävettää vähän teidän kommentoijien puolesta. Täällä sitä "kypsät kotiäidit" hyökkää teinityttöä vastaan. Olette sentään aikuisia, joten voisi kai hieman miettiä, mitä täällä suustaan päästää. Katkeruutta ja kateutta (vai mitä sitten liekään), mutta lapsellista kommentointia ja nälvimistä tämä teidän touhu.

Ja ap:n kysymykseen, ette ole mielestäni millään tavalla epätavallisia teinejä.. Suuri osa teini-ikäisistäkin on ihan kilttejä, pohjimmiltaan. Enkä ymmärrä sitä, että mikä näitä kotiätejä täällä riivaa... Onko se nyt kamalaa ja teiltä pois, jos joku on kiltti ja kaipaa esim. kehuja? Ehkä ap hakee hieman huomiota, mutta mitä sitten. Ihan normaalilta ja mukavalta tytöltä hän vaikuttaa, toisin kuin eräät... :D
Just näin, älkää ottako tätä niin vakavasti! ;) Mitäs sitten jos joku tahtookin huomoita. Olkaa antamatta jos niin tuntuu....
 
jenni87 harmaana
Olet aika tavallinen olet, luulisin.

Itse olen se epätavallinen joka oli tuossa iässä (sinun iässäsi) asunut jo pari-kolme vuotta omillaan ja olin lisäksi vuoden ikäisen lapsen äiti.

En siis syönyt mitään yhteisiä aterioita perheeni kanssa. En edes jouluna.
 
äiti nyt
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 21:28 tytsi-89 kirjoitti:
Tässä muutamia asioita, joita monet ihmettelevät, etenkin toisten teini-ikäisten äidit :D Ite olen siis kohta 18v ja veljeni 15v.
* mie ja 3 sisarustani teineinä

1. Syömme joka päivä yhteisen aterian perheen kanssa.
*ehkä kerran viikossa yleensä joku oli aina poissa
2. Viihdymme viikonloput enimmäkseen kotona (joskus olen bileissä)
*viihdyimme "bileissä" tai kylillä (joskus kotona)
3. Viihdymme paljon pikkulasten kanssa ja leikimme usein naapurilasten kanssa. *kukaan meistä "ei voinut sietää" pieniä lapsia, jos näin kärjistetysti asian ilmaisee
4. Emme tupakoi (veli kerran maistanut).
*kaikki tupakoi, toiset enemmän kuin toiset
5. Veljeni ei juo yhtään ja minäkin melko harvoin.
*kaikki joivat, veljemme ehkä eniten
6. Tykkäämme vierailla usein sukulaisten luona (isovanhempien ym.)
*emme vierailleet sukulaisilla, paitsi pakolliset juhlat ja mummolla sillo kun oli rahat loppu
7. Vietämme monet juhlat kotona (joulu, juhannus jne.)
*perhejuhlia vietimme joskus mökillä, oltiin sisarukset keskenään, tai osa meistä ainakin ja omia kavereita lisäks. lue juhannus. jouluna oltiin kotona niin kauan että lahjat saatiin jaetuksi
8. Kerromme lähes kaikki asiat vanhemmillemme.
*vanhemmille ei kerrottu mitään
9. Emme ole koskaan varastaneet mitään.
*TÄSSÄ KOHDASSA OLLAAN SAMANLAISIA, KOSKAAN EI VARASTETTU, KORKEINTAAN LAINATTIIN
10. Kerromme veljen kanssa ihan kaikki asiat toisillemme ja yövymme joskus toistemme huoneissa.
*JEP
11. käymme molemmat lomilla ja joskus viikonloppuisin töissä.
*kukaan meistä ei käynyt töissä


Tuossa esimerkkejä...Pätevätkö nuo asiat teidän murkkuikäisiin? =)

Tässä muutamia kuvia musta ja veljestäni
:heart:

http://irc-galleria.net/view.php?nick=sumppis&image_id=48047417

http://irc-galleria.net/view.php?nick=sumppis&image_id=55351165

http://irc-galleria.net/view.php?nick=sumppis&image_id=58730643

http://irc-galleria.net/view.php?nick=sumppis&image_id=58730687

http://irc-galleria.net/view.php?nick=sumppis&image_id=58730722
<br><br>
 
Miksi ihmeessä olisit EPÄNORMAALI????? Oletko sitten omasta mielestäsi?


1. Syömme joka päivä yhteisen aterian perheen kanssa. Niin mekin teimme
2. Viihdymme viikonloput enimmäkseen kotona (joskus olen bileissä) Minä en käynyt edes bileissä, ei kiinnostanut, tehtiin kaikkea muuta kivaa kavereitten kanssa
3. Viihdymme paljon pikkulasten kanssa ja leikimme usein naapurilasten kanssa. Samoin + hoidin sukulaisten ja tuttujenkin lapsia joskus
4. Emme tupakoi (veli kerran maistanut).En koskaan yhtään
5. Veljeni ei juo yhtään ja minäkin melko harvoin. En koskaan
6. Tykkäämme vierailla usein sukulaisten luona (isovanhempien ym.)
7. Vietämme monet juhlat kotona (joulu, juhannus jne.) Niin mekin
8. Kerromme lähes kaikki asiat vanhemmillemme. Samoin
9. Emme ole koskaan varastaneet mitään. Näin meilläkin
10. Kerromme veljen kanssa ihan kaikki asiat toisillemme ja yövymme joskus toistemme huoneissa. Niin mekin teimme siskoni kanssa, joka oli paras ystäväni
11. käymme mo
lemmat lomilla ja joskus viikonloppuisin töissä. Ja kävin kesäisinkin töissä
Tuossa esimerkkejä...Pätevätkö nuo asiat teidän murkkuikäisiin? =)

Itselläni ei ole murrosikäisiä lapsia, mutta voin kertoa itsestäni :saint: <br><br>
 
Antaa kaikkien kukkien kukkia.. :flower: =) Ite olin teininä sellanen joka tykkäs olla kotona, enkä örveltäny pitkin kaupunkeja ym ym.. Tykkään kyllä vieläkin olla kotona mutta kyllähän sitä ehtii myöhemminkin kokea, itse lähdin kotoa suoraan Englantiin ja asuin siellä vuoden ja kerkesin tehdä kaikkea muutakin.. Nuori oon kyllä yhä että vielä on koettavaa. Eiköhän ap:nkin perheessä yhteen oteta ja eivätköhän hekin ole tyhmyyksiä tehny, jokainen nuori on, kukin vaan tyylillään. Jos yksi hakee huomiota ja toinen sitä antaa, niin mikäs siinä on niin väärin? Eihän sitä tarvitse itse kuitenkaan kenenkään antaa.. :)
 
äidillinen
Omista vanhimmista lapsistani sanoisin, että aika paljon on ollut samaa kuin teissäkin. Heillä on molemmilla hyviä kavereita ja harrastuksia, joten eivät he aina kotona notkuneet, mutta eivät luuhanneet yökausia ulkona, vaan tulivat kotiin illalla hyvissä ajoin. Melko paljon kavereita oli meillä yötäkin, koska meille mahtuu paremmin kuin monelle kaverille.

Selkeät erot ovat kuitenkin siinä, että meillä tyttö- ja poikamurkku kyllä nukkuivat omissa huoneissaan, vaikka illalla saattoivat pelata tai katsoa telkkaria tai elokuvia yhdessä. Eivätkä varmasti kertoneet kaikkia asioitaan toisilleen; tuskin isoveli olisi ollut kovin kiinnostunut kaikesta siitä, mitä pikkusisko tekstiilitöissä oppi ja teki tai millaisia kuukautissuojia tyttö käytti. Eikä tyttö olisi jaksanut kuunnella vaikkapa kaikkia selostuksia vieheistä, perhoista ja kala-apajista..

Uskon, että yhteiset ruokailut, juhlat, sukulaisvierailut jne. ovat hyvinyleisiä tavallisissa perheissä. Meillä sukulaiset asuvat kaikki sen verran kaukana, että siellä vierailtiin koko perheen voimin ja lapset ovat aina mielellään tavanneet isovanhempia, tätejä ja serkkuja. Nyt pitävät yhteyttä ihan itsekseen ja vierailevat ilman vanhempiakin sukulaisten luona.

Luulen, että teillä on ihan asiat ihan tavallisen hyvin!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 09:06 sirena harmaana kirjoitti:
\OT mut meiän vanha (14-v) cockeri juoksi viime kesänä auton alle,kuuro kun oli... :'(
Voi että, olen pahoillani! Se taisi sitten olla kunnon käyttölinjanen ihanuus, kun noin vanhaksi eli. Oma on 7-vuotias ja jo ihan pappa, munuaiset remppaa, sydänkin on alkanut vaivaamaan, nivelet on kuluneet.. Mutta sen kasvattajalle olikin paljon tärkeämpää näyttelymenestys, kuin eläimen terveys.. :( Muutenkin tuo koira oli 6kk ikäisenä tullessaan ihan pellossa kasvanut, koska oli näyttelyihin kelpaamaton ison kokonsa ja huonon karvanlaatunsa vuoksi.. Mutta ei siitä sen enempää, toivottavasti herraseni eläisi vielä ainakin pari vuotta kunnon koiran elämää. Mitä tarkoittaa OT?
 
Mun mielestä on jokseenkin outoa että 17v tyttö käy vielä isänsä ja veljensä kanssa samaan aikaan saunassa. :x Mun mielestä se tekee susta epätavallisen että kalastat muiden ihmisten hyväksyntää niin paljon, ja pieni ylimielisyyskin sinusta paistaa. Elämä ei tosiaan ole pelkkää glitteriä, gloriaa ja kiitosta niinkuin joku tuossa aiemmin jo totesi, ja tuossa täydellisen(?) elämän suorittamisessa voi olla se vaara että pää ei kestäkään kun kupla puhkeaa.<br><br>
 
hmmm
Mun pikkuveli 16v. On viikonl. kotona ei juo ei polta. Muutenkin "kiltti". Mut johtunee harrastuksesta joka on uinti, harkat joka päivä joskus kaks kertaa päiväs, joten eipä tuo kerkee pahaa tehdä niin ja sitten jakaa vielä mainoksia. :D Tosin mulla on sitten kaks muuta veljee jotka on taas aivan jotain muuta . :( Itte oon ollut suht kiltti. :saint:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 11:17 MaRLaSingeR kirjoitti:
Mun mielestä on jokseenkin outoa että 17v tyttö käy vielä isänsä ja veljensä kanssa samaan aikaan saunassa. :x Mun mielestä se tekee susta epätavallisen että kalastat muiden ihmisten hyväksyntää niin paljon, ja pieni ylimielisyyskin sinusta paistaa. Elämä ei tosiaan ole pelkkää glitteriä, gloriaa ja kiitosta niinkuin joku tuossa aiemmin jo totesi, ja tuossa täydellisen(?) elämän suorittamisessa voi olla se vaara että pää ei kestäkään kun kupla puhkeaa.
Tätä on pakko peesta :flower: Ja lisään vielä, että tytsy tuntuu nostavan itsensä muiden yläpuolelle.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 21:28 tytsi-89 kirjoitti:
Tässä muutamia asioita, joita monet ihmettelevät, etenkin toisten teini-ikäisten äidit :D Ite olen siis kohta 18v ja veljeni 15v.

1. Syömme joka päivä yhteisen aterian perheen kanssa.
2. Viihdymme viikonloput enimmäkseen kotona (joskus olen bileissä)
3. Viihdymme paljon pikkulasten kanssa ja leikimme usein naapurilasten kanssa.
4. Emme tupakoi (veli kerran maistanut).
5. Veljeni ei juo yhtään ja minäkin melko harvoin.
6. Tykkäämme vierailla usein sukulaisten luona (isovanhempien ym.)
7. Vietämme monet juhlat kotona (joulu, juhannus jne.)
8. Kerromme lähes kaikki asiat vanhemmillemme.
9. Emme ole koskaan varastaneet mitään.
10. Kerromme veljen kanssa ihan kaikki asiat toisillemme ja yövymme joskus toistemme huoneissa.
11. käymme molemmat lomilla ja joskus viikonloppuisin töissä.

Tuossa esimerkkejä...Pätevätkö nuo asiat teidän murkkuikäisiin? =)

Tässä muutamia kuvia musta ja veljestäni
:heart:

http://irc-galleria.net/view.php?nick=sumppis&image_id=48047417

http://irc-galleria.net/view.php?nick=sumppis&image_id=55351165

http://irc-galleria.net/view.php?nick=sumppis&image_id=58730643

http://irc-galleria.net/view.php?nick=sumppis&image_id=58730687

http://irc-galleria.net/view.php?nick=sumppis&image_id=58730722

Ette ole mitenkään poikkeavia munkaan mielestä, ne "huonotapaiset" saavat vain enemmän huomiota osakseen. Lainausmerkeissä huonotapaiset, koska on normaalia musta olla vähän huonotapainen murkkuna.Itse olen sinua 8 vuotta vanhempi, ja melko samantapaista oli munkin meno teidän iässä..vertailun vuoksi laitanpa..
1. Kotona meilläkin syötiin ruoka-aikaan
2.Koton minäkin viikonloput vietin jos ei ollut partiotapahtumia, kisoja tms. samoin 3 vuotta nuorempi veljeni.
3. Lasten kanssa tuli leikittyä, kun oli 3 nuorempaa sisarusta. hoidin myös 11 vuotta nuorempaa veljeäni usein.
4.Emme tupakoineet
5.Aloitin alkoholin käytön vasta kun pääsin baareihin. Niinpä taisivat tehdä sisaruksenikin.
6.Sukulaisia tapaillaan.
7.Joulut ja jussit perhejuhlia. kun täytin 18, olin ekaa kertaa omissa menoissa jussina.
8.ihan ok välit vanhempiin, läheiset.
9.enpä ole varastanut, eikä sisaruksetkaan.
10. Melko tavanomaiset välit sisaruksiin, autettiin/autetaan toisiamme kun voidaan, mut kaikilla kyllä omat kaverit ja parhaat ystävät erikseen.
11.Kesät ollaan oltu kesätöissä.

Pidin ainakin silloin itse itseäni melko keskiverto nuorena, en normaalia kiltimpänä, mut onhan se varmaan totta et nyt 8 vuotta eteenpäin ehkä nuoret ovat muuttuneet vähän kapinallisemmiksi ja vanhempia ja muita auktoriteetteja uhmataan enemmän?
Mut kiva kun teillä on elämä kunnossa, jatkakaa samaan malliin, toivottavasti sinun ja veljesi hyvät välit säilyvät!
=)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 11:27 mää kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 11:17 MaRLaSingeR kirjoitti:
Mun mielestä on jokseenkin outoa että 17v tyttö käy vielä isänsä ja veljensä kanssa samaan aikaan saunassa. :x Mun mielestä se tekee susta epätavallisen että kalastat muiden ihmisten hyväksyntää niin paljon, ja pieni ylimielisyyskin sinusta paistaa. Elämä ei tosiaan ole pelkkää glitteriä, gloriaa ja kiitosta niinkuin joku tuossa aiemmin jo totesi, ja tuossa täydellisen(?) elämän suorittamisessa voi olla se vaara että pää ei kestäkään kun kupla puhkeaa.
Tätä on pakko peesta :flower: Ja lisään vielä, että tytsy tuntuu nostavan itsensä muiden yläpuolelle.
mä hyppään tähän pinoon, elämä ei ole ruusuilla tanssimista, vaikka kuinka haluaisi, ja jos on näin kuvitellut ja kun niitä vaikeuksia tulee, voi se pää ei sitten todellakaan kestä, eikä osaa toimia vaikeuksissa.
 
Tuli tuos mieleen hyvin käyttäytyvistä nuorista mieleen. Olin koiran kaas lenkillä yks ilta ja kaks n. 14v. poikaa pyöräili toisella puolella tietä. Rupesivat yhtäkkiä huikkimaan perään h.omoo, h.omoo !!!?
Mä en noteerannut miksikään, mut rupesin miettimään että joko pojat ei tiedä mitä sana tarkoittaa tai sitten mä näytän pojalta!? :xmas: :whistle:
 
WTF
vitsit ihania lapsia :hug:

oispa munkin sit samassa iässä tuollaisia :D nyt ovat tyttö kesällä 16v ja poika 13v.

on kyl kiva kuulla (lukea) et on myös fiksuja teinejä, eikä vaan ryyppääviä, valehtelivia ja varastelevia teinejä... tai ei niitäkään varmaan montaa % ole... aina saa pelätä mitä tulevaisuus tuo tullessaan!!!

Mun tyttö ei ole vkl kartsalla hengaamassa, eikä ainakaan mun tietääkseni ole tupakoinut, eikä ryypänny. hän tietää tupakoinnista sen, että minunkin on ollut tosi vaikea lopettaa ja sen, että aloitin 14v. röökaamisen ja sit reilu 15v. kesti ennen kun pääsi eroon. poika ei voi myöskään sietää tupakointia ja molemmat ovat äiteestään nyt ylpeitä kun ei enää tupakoi!!! toivotaan etteivät kumpikaan edes aloita!

minusta TE olette normaaleja nuoria ja muut, jotka rällästävät ovat epänormaaleja! toivottavasti annate muillekkin teineille mallia :D
 
no mä en ollut tollainen sun iässä ainakaan...ryyppäsin, riehuin, vedin röökiä, kokeilin huumeita, harrastelin yhden yön juttuja...siis ELIN TÄYSILLÄ...mutta on se ihanaa jos joku osaa olla noin kiltistikin...mä en ollut enkä ois halunnut ollakkaan...nyt kun on perhe ja 10 vuotta ikää lisää niin on kivaa olla vaan ihan rauhassa.
 
tää nyt on vähän tämmönen aika imelä...juttu. joo olette kilttejä ja muuta mutta hmm... et en tiiä mitä hait tällä. tuli vähän sellanen fiilis että ne jotka tekee päinvastaisesti edes yhdessä asiassa on jotenkin tosi tosi pahoja!!!

mie vedin röökii ja viinaa mutta silti kyllä jaksoin käydä mummolassa ja vielä nykyäänkin käyn... että meitä on niin moneen lähtöön!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 11:45 joSSSu kirjoitti:
tää nyt on vähän tämmönen aika imelä...juttu. joo olette kilttejä ja muuta mutta hmm... et en tiiä mitä hait tällä. tuli vähän sellanen fiilis että ne jotka tekee päinvastaisesti edes yhdessä asiassa on jotenkin tosi tosi pahoja!!!

mie vedin röökii ja viinaa mutta silti kyllä jaksoin käydä mummolassa ja vielä nykyäänkin käyn... että meitä on niin moneen lähtöön!
Tätä on pakko peesata. Samoja juttuja mä tein ja joka ikinen kerta ko isovanhempien luo lähettiin ni mukana olin. En kuitenkaan siksi, että ihan totaalisesti sinne hinkusin kun vaivaannun niin kovin helposti vanhusten seurassa kun eivät tunnista mua.. Mut muuten kyllä kaikki sukujuhlta yms kävin kanssa läpi.

Ja mä kyllä tein aika paljon muitakin pahojani,mut en koe olevani sen takia kovin huono ihminen. Jotenki se vaan kuuluu asiaan, että teininä touhuaa ja sättää kaikkea mitä voi sitten myöhemmin muistella kauhistellen ko tajuaa itekin miten typerää toimintaa harrasti.. =)

 

Yhteistyössä