Olemmeko veljeni kanssa epätavallisia nuoria? :D

Tässä muutamia asioita, joita monet ihmettelevät, etenkin toisten teini-ikäisten äidit :D Ite olen siis kohta 18v ja veljeni 15v.

1. Syömme joka päivä yhteisen aterian perheen kanssa.
2. Viihdymme viikonloput enimmäkseen kotona (joskus olen bileissä)
3. Viihdymme paljon pikkulasten kanssa ja leikimme usein naapurilasten kanssa.
4. Emme tupakoi (veli kerran maistanut).
5. Veljeni ei juo yhtään ja minäkin melko harvoin.
6. Tykkäämme vierailla usein sukulaisten luona (isovanhempien ym.)
7. Vietämme monet juhlat kotona (joulu, juhannus jne.)
8. Kerromme lähes kaikki asiat vanhemmillemme.
9. Emme ole koskaan varastaneet mitään.
10. Kerromme veljen kanssa ihan kaikki asiat toisillemme ja yövymme joskus toistemme huoneissa.
11. käymme molemmat lomilla ja joskus viikonloppuisin töissä.

Tuossa esimerkkejä...Pätevätkö nuo asiat teidän murkkuikäisiin? =)

Tässä muutamia kuvia musta ja veljestäni
:heart:

http://irc-galleria.net/view.php?nick=sumppis&image_id=48047417

http://irc-galleria.net/view.php?nick=sumppis&image_id=55351165

http://irc-galleria.net/view.php?nick=sumppis&image_id=58730643

http://irc-galleria.net/view.php?nick=sumppis&image_id=58730687

http://irc-galleria.net/view.php?nick=sumppis&image_id=58730722


 
Chi
Ai kun tuli hyvä mieli tosta kirjoituksesta. :D Hyviä kuvia, muuten! Oikein lämminhenkisiä. Sanotaanko näin, että jos joskus saan lapsia (ensimmäinen massussa ;) ), niin toivon että heistä tulee samanlaisia kuin teistä! :heart:
 
Myrmeliini
Aika tavisteinejä olette.
Ja varmaankin äiskän ja iskän ylpeydenaiheitakin..
Mitä muuta hait tällä kysymykselläsi?
Luulempa,että haluat (ainakin pikkiriiiikkisen verran,myönnä pois)tuoda esille oman isruutenne jenkkileffamaista imelää ylevyyttä.Ja sitä että äällä joku meistä murkkujen mammoista itekseen huokailisi,että "voi kun sulooosta!Kunpa se meidänkin Janita ja Nicokin nuin oisivat...*huohh*

Mutta ikäsi huomioon ottaen. =)

Suloista,ah niin suloista ;)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 21:37 Myrmeliini kirjoitti:
Aika tavisteinejä olette.
Ja varmaankin äiskän ja iskän ylpeydenaiheitakin..
Mitä muuta hait tällä kysymykselläsi?
Luulempa,että haluat (ainakin pikkiriiiikkisen verran,myönnä pois)tuoda esille oman isruutenne jenkkileffamaista imelää ylevyyttä.Ja sitä että äällä joku meistä murkkujen mammoista itekseen huokailisi,että "voi kun sulooosta!Kunpa se meidänkin Janita ja Nicokin nuin oisivat...*huohh*

Mutta ikäsi huomioon ottaen. =)

Suloista,ah niin suloista ;)
No just joo. Ei tässä edes ollu mitään liioittelua, ihan totta nuo asiat. Kiinnosti vaan, onko tuo normaalia, kun noita asioita usein ihmetellään =) Harmi, että joku otti taas nokkiinsa =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 21:42 Tämätyttö kirjoitti:
Kuulostatte ehkä epätavallisen kilteiltä nuorilta, mutta onneksi on teidänkin laisianne olemassa! Vanhemmillanne taitaa olla kissanpäivät teidän kanssanne.
Mä käytän tota aina aseena, kun vanhemmat saarnaa jostain...et miettikää, millasia keskivertonuoret on :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 21:53 Äippä kirjoitti:
Herää vain kysymys että mitä sä tällä kirjoituksella oikeasti hait? Sulla on kummallinen tarve hakee ittelles huomioo ja kehuja. Olen huomannut sen sun muistakin teksteistä :/
saman huomannut. hienoa että olet kunnollinen mutta oletko sitä vain siksi että saisit mahdollisimman paljon kehuja ja taputuksia kaikilta?
 
No pittää minunki kehua, että minäkään en oo maistanu tupakkaa ;) Ikää 22v. Minäki olin aika rauhallinen nuori loppupeleissä. Ainoa vaan, että tuon miehen tapasin jo 16v ikäsenä ja saman ikäsenä muutin jo pois kotoa, että meidän perheateriat oli aika vähissä. Ja sisarukset ollu jo vuosia maailmalla, joten heidän kanssaan nähtiin harvoin ja nähdään edelleen.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 21:57 kutku kirjoitti:
No pittää minunki kehua, että minäkään en oo maistanu tupakkaa ;) Ikää 22v. Minäki olin aika rauhallinen nuori loppupeleissä. Ainoa vaan, että tuon miehen tapasin jo 16v ikäsenä ja saman ikäsenä muutin jo pois kotoa, että meidän perheateriat oli aika vähissä. Ja sisarukset ollu jo vuosia maailmalla, joten heidän kanssaan nähtiin harvoin ja nähdään edelleen.
Kiva, kun on joku muukin, joka ei ole maistanut tupakkaa :D Nyt tuntuu siltä, etten aio koskaan edes maistaa =)
 
enpä tiedä... mikä on tavallinen nuori?

minun mielestä olette tyyppejä joiden kuvien katsomisesta saa jo sokerihumalan

ai, niin tätä varmaan haitte tällä aloituksella

"voi kuinka ihanania olette, saa vanhempanne olla teistä ylpeitä!!!!"
:LOL: :LOL: :LOL: <br><br>
 
Kuules tytsi... Tuli mieleen noista sun irc-gallerian kuvista, että oothan kysyny luvan niissä esiintyvien pikkulasten vanhemmilta. Siis että saatko laittaa heidän vauvojensa kuvat nettiin? Ite äitinä olisin kaikkea muuta kun ilahtunut siitä, että mun vauvani kuva olis kaiken kansan kateltavana netissä (ja osoitetta kuviin jaettais jollain keskustelupalstalla), saati sitten ilman lupaa :eek: Ja sama koskee kyllä noita sun kavereita ja veljeäsi... Mutta olettasin että teillä kaikilla on omat sivut siellä. Mutta tosiaan noi toisten alaikäset lapset on vähän eri juttu.. :\|
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 22:48 vieras kirjoitti:
Kuules tytsi... Tuli mieleen noista sun irc-gallerian kuvista, että oothan kysyny luvan niissä esiintyvien pikkulasten vanhemmilta. Siis että saatko laittaa heidän vauvojensa kuvat nettiin? Ite äitinä olisin kaikkea muuta kun ilahtunut siitä, että mun vauvani kuva olis kaiken kansan kateltavana netissä (ja osoitetta kuviin jaettais jollain keskustelupalstalla), saati sitten ilman lupaa :eek: Ja sama koskee kyllä noita sun kavereita ja veljeäsi... Mutta olettasin että teillä kaikilla on omat sivut siellä. Mutta tosiaan noi toisten alaikäset lapset on vähän eri juttu.. :\|
Mulla on lupa jokaiselta kuvissa esiintyvältä.
 

Yhteistyössä