OLEMMEKO KÖYHIÄ?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kysymys tämäkin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
joo, "virallisen" taulukon mukaan. meillä lähes samat tulot, mut yks kersa enemmän. sutaan okt, 2008vm auto, ja ruokaa on aina, laskuja ei rästissä. kaikki hyvin. tosin ihan viimeisimmän muodin mukaan ei lapset pukeudu kun käytetään uusia-ale vaatteita.
 
ette ole, jso tulot ovat noin paljon
kun laskee meidän KAIKKI tulot yhteen on 2600 ( tässä mukana myös asumistuki ja laspilisät) tällä pitäis sit saada vuoktra maksettua. laskut ja jotakin syötävää ja vaatettakin pitäis ostella aian silloin tällöin
 
meil on tulot yhteensä 1500e missä on kaikki tuet/lisät mukana. Siitä tulee maksettua 2lainaa ja vuokraa asunnosta.. menojen jälkeen käteen jää hyvänä kk 200e. En valita. Köyhät hakee luksusta pienistä jutuista kuten lihasta tai hedelmistä. Soijaa tulee syötyä aika usein lihan korvikkeena ja maistuu!
 
köyhä on se jolla ei rahat riitä elämiseen. Meillä tulot yli 4000 ? mut silti saa laskea mitä kaupasta ostaa ja paljonko. Ei ne pienet tulot vaan ne suuret menot :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja HAH:
Alkuperäinen kirjoittaja höhlä:
köyhä on se jolla ei rahat riitä elämiseen. Meillä tulot yli 4000 ? mut silti saa laskea mitä kaupasta ostaa ja paljonko. Ei ne pienet tulot vaan ne suuret menot :/

just joo....

No kyllä. Meillä bruttotulot 6000e, mutta asuntolaina nielee kiva osan (oltais joo myyty kämppä jos saatais kaupungilta vuokra-asunto halvemmilla menoilla), autolaina, ja se mitä kaikilla köyhillä ei ole: järkyttävät opintolainat.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kinkkis:
Alkuperäinen kirjoittaja HAH:
Alkuperäinen kirjoittaja höhlä:
köyhä on se jolla ei rahat riitä elämiseen. Meillä tulot yli 4000 ? mut silti saa laskea mitä kaupasta ostaa ja paljonko. Ei ne pienet tulot vaan ne suuret menot :/

just joo....

No kyllä. Meillä bruttotulot 6000e, mutta asuntolaina nielee kiva osan (oltais joo myyty kämppä jos saatais kaupungilta vuokra-asunto halvemmilla menoilla), autolaina, ja se mitä kaikilla köyhillä ei ole: järkyttävät opintolainat.

no mutta köyhyydestä ei ole kyse teijän kohalla siltikään!

myykää kämppä ostakaa halvempi, vuokratkaa yksityiseltä, vaihtakaa halvempaan autoon. opintolainalle ei mahda mitää. mutta te ETTE ole köyhiä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja HAH:
Alkuperäinen kirjoittaja HAH:
entäs mä? vanhempainrahaa pärähtää tilille n500? lapsilisää n200? ja miehelle ei mitään? lapsia 2.

EN tiedä millä eletään!

ai juu asumistuki 250?.

Miksi miehellä ei ole tuloja? Olette oikeutettuja asumistukeen, sekä toimeentulotukeen, joten niitä hakemaan. Ja turha sanoa, että ette niitä saa, koska varmasti saatte, jos vain haette. Omaa tyhmyyttä, jos jättää tiukassa tilanteessa tuet hakematta.

 
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja HAH:
Alkuperäinen kirjoittaja HAH:
entäs mä? vanhempainrahaa pärähtää tilille n500? lapsilisää n200? ja miehelle ei mitään? lapsia 2.

EN tiedä millä eletään!

ai juu asumistuki 250?.

Miksi miehellä ei ole tuloja? Olette oikeutettuja asumistukeen, sekä toimeentulotukeen, joten niitä hakemaan. Ja turha sanoa, että ette niitä saa, koska varmasti saatte, jos vain haette. Omaa tyhmyyttä, jos jättää tiukassa tilanteessa tuet hakematta.

niin siis saatte asumistukea, tajusin vasta... :D Mutta olette varmasti oikeutettuja myös toimeentulotukeen.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Rollolainen:
ette ole, jso tulot ovat noin paljon
kun laskee meidän KAIKKI tulot yhteen on 2600 ( tässä mukana myös asumistuki ja laspilisät) tällä pitäis sit saada vuoktra maksettua. laskut ja jotakin syötävää ja vaatettakin pitäis ostella aian silloin tällöin

ööööö,tota sanot että ootta köyhiä eikä ole varaa lasten retkiin ym.........meillä on samat tulot ja pårjatään mainiosti ja saadaan myöskin säästöön rahaa.........
 

Yhteistyössä