Okei,mä tiedän olevani naurettava/lapsellinen

Kaukaa hyvän näkönen

Aktiivinen jäsen
30.12.2005
4 116
0
36
mutta, mä en voi enää käydä perhekerkossa :ashamed:
Syy:Siellä käy nyt sellanen ihminen jota en oikeesti voi sietää/Mulle tulee tosi paska fiilis jo sen ihmisen näkemisestä. Tää tyyppi on ainut ihminen, jota kohtaan tunnen tällä tavalla...
Ja mua v***ttaa ihan suunnattomasti, koska toi perhekerho on ollut mun ainut henkireikä pois täältä 4seinän sisällä |O :snotty:

Okei, mä ymmärrän että susta tuntuu paskalta nyt.

Mutta voisitko sietää sitä ihmistä lapsesi vuoksi? Siis varmaan kerho on mukava paikka lapsellekin?

Mä käyn perhekerhossa koska olen huomannut että se on tosi tärkee meiän pojalle ja lapset viihtyy sielä =)

Eli olisko mahdollista että sietäisit sitä ihmistä hetken aikaa ja antaisit lapsesi nauttia kerhoilusta. =)

kaikista ei voi pitää,mut voi oppii sietämään ja pitää olla kuitenki asiallinen,näin oon 10 vuotiasta opastanu.ei varmaan apua ollu...käy vaan kerhossa,koska se on siule tärkeetä,elä anna sen ihmisen tehä sitä siule et jäät kotiis ku vankilaan,4 seinän sisälle.pure vaikka hammasta ja näytä lapsilles hyvää esimerkkiä vaikka v****taiskii :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja muhvi:
Okei, mä ymmärrän että susta tuntuu paskalta nyt.

Mutta voisitko sietää sitä ihmistä lapsesi vuoksi? Siis varmaan kerho on mukava paikka lapsellekin?

Mä käyn perhekerhossa koska olen huomannut että se on tosi tärkee meiän pojalle ja lapset viihtyy sielä =)

Eli olisko mahdollista että sietäisit sitä ihmistä hetken aikaa ja antaisit lapsesi nauttia kerhoilusta. =)

Ei oo mahollista. ä en vaan halua, et voin henkisesti pahoin kun näen tän ihmisen. Voin olla jopa tosi äkäinen pari päivää, kun oon nähnyt ko.tyypin.

Mä en ymmärrä itteeni. Mä oon yleensä aina sellanen, et tuun toimeen ihmisten kanssa, vaikka en niistä pitäskää...
Mut tää....ei....Voisin oksentaa joka kerta kun nään sen...
Mua vaan nyt mietityttää, et mitäs nyt?
Mä oon sit 4seinän sisällä koko viikon... :snotty:

:o. ahaa no nyt selkis. "Uskoudu" jollekin hölösuulle siellä kerhossa tän eukon todellisesta luonteesta. Eiköhän se jossain vaiheessa huomaa olevansa ei-toivottu. Ei meinaan monikaan äiti-ihminen pidä tollaista muiden miesten pokaajasta . :kieh: