Oiskohan tätä kämppää kannattanut vähän siistiä ennen kuvausta

• Viestiketjun aloittaja aattelin
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Virpi:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:
http://www2.oikotie.fi/apartment_popup_pics_new?exit=scrollable_pop_up_pics&id=1892909&type=apartment

Tässä kämpässä on erikoinen tapa ripustella tauluja, mun mielestä :D
Ihan järkyttävä sisustus muutenkin... siis mun mielestä, mutta eipä mun siinä onneksi tarvi asuakaan. =)
Harmi, ei ollut kuvia kylppäristä! Jäi tärkein näkemättä!
Jäi mietityttämään, et minkälainen seinävaate siinä olkkarissa on ollut, kun siinä seinällä oli sellainen vaalea kohta. Miks se oli otettu poies?

Inka
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
http://kuluttaja.etuovi.com/crometapp/product/realties/common/public/search/item/item.jsp?portal=eo&doFrontpageClickStat=true&itemgroup_id=50.1&item_id=41.1284139&.sid=FAB67CA50509EE814FC07EBB748D0C80&.sid=1000.FAB67CA50509EE814FC07EBB748D0C80

Tässä talossa on tosi siisti kylppäri... Ja sori ku en osaa laittaa tota linkkiä.

Juu no tuo on aloitustakin pahempi. Mutta kivannakoinen kamppa jos sen sisustaisi kivasti.

Afrikannorsu
Oikeestikkin asunnon stailaus myynikuvia ja esittelyä varten kannattaa. Jos ei muuta keksi niin kaikki minkä viitsii niin raahaa pois. Siis jos asunnot on tasoa sisustettu sentillä. Tuollaset mustat verhot yma kauheudet pois.

Winkki
Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:
WAT!? Siistihän tuo...luin muuten just lehdestä, että Suomessa stailauksen aika on ohi..ei kuulemma menneet finskit siihen retkuun. Harmi, taas lisää työttömyyttä...kai?

Tuohan on sitten koko maan laajuisesti. Kyllahan sen jo noista tanne linkitetyista kampista nakee, minkalaisia ihmisia siella jossain Laihialla asuu... Riippuu ihan, etta minkalaisille ihmisille myy.

heh
Alkuperäinen kirjoittaja BlondeMonsoon:
Ihan puskista tuun ja veikkaan, et ap sai itelle tai kaverille hyvän myyntimainoksen tällä. Käyhän se näinkin.. Paitsi että vähän ohi sääntöjen menee.

Ihan sama tuli mieleen ekana ;)

Tuo on ihan ns.normaali talo sisustuksineen joita on tarjolla vaikka kuinka ja paljon kamalampiakin löytyy ;)

Yhteistyössä