Oiskohan tätä kämppää kannattanut vähän siistiä ennen kuvausta

  • Viestiketjun aloittaja aattelin
  • Ensimmäinen viesti
ap
Eli olen vähän pikkutarkka... Jokaista kuvaa katsoessani mietin, että tuokin olisi ollut parempi, jos tuo ja tuo ois etes oikaistu. Ja nimenomaan pointti on se, että asunto on siisti, mutta esittelijä olisi voinut vähän panostaa tuohon esillepanoon. Esim. eka sisäkuva. Imuri nurkassa ja lehdet töröttävät telineessä juuri kuvan reunassa epäsiististi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Eli olen vähän pikkutarkka... Jokaista kuvaa katsoessani mietin, että tuokin olisi ollut parempi, jos tuo ja tuo ois etes oikaistu. Ja nimenomaan pointti on se, että asunto on siisti, mutta esittelijä olisi voinut vähän panostaa tuohon esillepanoon. Esim. eka sisäkuva. Imuri nurkassa ja lehdet töröttävät telineessä juuri kuvan reunassa epäsiististi.
No en nyt sanoisi et olet pikkutarkka (ainakaan pahassa mielessä) vaan sulla on silmää katsoa miten saada myyvät kuvat aikaiseksi.
Monesti näkee kuvia joista ois saanut paljon mukavemman näköisiä ihan vaan vaikka tyhjentämällä kaiken irtoroinan hyllystä ja jättämällä siihen vaan ne kirjat tai mapit.
 
zii
Mä en nyt ollenkaan ymmärrä ap:tä?? Mitä niin epäsiistiä tuossa asunnossa muka on, että pitää ihan tänne laittaa?? Siistissä kunnossa, normikoti, ei mitään päivittelemisen aihetta.

Ärsyttää, että pitikin edes katsoa tuo linkki ja pahoittaa mielensä kodin omistajan puolesta. Typerä ap!
 
:X
Alkuperäinen kirjoittaja Heh:
Alkuperäinen kirjoittaja Virpi:
Minun lempiharrastukseni on nykyään etsiä kuvista onko talon kylppärissä noita vaaleanvihreitä shampoopulloja (Garnier Fructis). Ja taas pinnat kotiin, tästäkin löytyi!

Noin 30-50% asunnoista on kylppärissä Garnier fructis, minä olen asuntoesittelyyn ylen tyytyväinen jos tuon myrkynvihreän muovipullom bongaan!
On muuten surkee shampoo!
Todella surkea. Siis todella todella surkea shampoo, eikä todellakaan tee hyvää päänahalle. Koettu itse ja kuultu myös kampaajan suusta että yksi surkeimmista shampoista. Mutta kai jotku tykkää siitä tuoksusta ja siksi ostaa sitä :X
 
Alkuperäinen kirjoittaja jeps1:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Eli olen vähän pikkutarkka... Jokaista kuvaa katsoessani mietin, että tuokin olisi ollut parempi, jos tuo ja tuo ois etes oikaistu. Ja nimenomaan pointti on se, että asunto on siisti, mutta esittelijä olisi voinut vähän panostaa tuohon esillepanoon. Esim. eka sisäkuva. Imuri nurkassa ja lehdet töröttävät telineessä juuri kuvan reunassa epäsiististi.
No en nyt sanoisi et olet pikkutarkka (ainakaan pahassa mielessä) vaan sulla on silmää katsoa miten saada myyvät kuvat aikaiseksi.
Monesti näkee kuvia joista ois saanut paljon mukavemman näköisiä ihan vaan vaikka tyhjentämällä kaiken irtoroinan hyllystä ja jättämällä siihen vaan ne kirjat tai mapit.
mullakin on kyllä silmää tuollaiselle, itseasiassa mä stailaan kotiani jatkuvasti noin että kaikki ylimääräinen pois näkyvistä. aloituksesta sai sen kuvan että "ois pitänyt siivota jne".
 
Alkuperäinen kirjoittaja neiti dina:
Alkuperäinen kirjoittaja jeps1:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Eli olen vähän pikkutarkka... Jokaista kuvaa katsoessani mietin, että tuokin olisi ollut parempi, jos tuo ja tuo ois etes oikaistu. Ja nimenomaan pointti on se, että asunto on siisti, mutta esittelijä olisi voinut vähän panostaa tuohon esillepanoon. Esim. eka sisäkuva. Imuri nurkassa ja lehdet töröttävät telineessä juuri kuvan reunassa epäsiististi.
No en nyt sanoisi et olet pikkutarkka (ainakaan pahassa mielessä) vaan sulla on silmää katsoa miten saada myyvät kuvat aikaiseksi.
Monesti näkee kuvia joista ois saanut paljon mukavemman näköisiä ihan vaan vaikka tyhjentämällä kaiken irtoroinan hyllystä ja jättämällä siihen vaan ne kirjat tai mapit.
mullakin on kyllä silmää tuollaiselle, itseasiassa mä stailaan kotiani jatkuvasti noin että kaikki ylimääräinen pois näkyvistä. aloituksesta sai sen kuvan että "ois pitänyt siivota jne".
Mun tarvii taas ottaa itseäni niskasta kiinni ja aloittaa tuo kaiken turhan kaman pois laittaminen...eli se on roskiin jos ei muutoin löydy sopivaa paikkaa mihin laittaa.
Ap:n aloituksesta tosiaan sai sen kuvan, että nyt on jonkun sortin läävä nähtävänä...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Jos tuo on epäsiisti.. niin meidän kodille ei taida löytyä sopivaa adjektiivia.
:LOL: :LOL: Ja miettiin omaansa....just kerättiin kasa lehtiä pois pöydältä ja huomasin, että lipaston päällä on paaaaaaljon kaikkea mikä ei siihen kuulu.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja heh heh:
Mä luulen että tää on ap:n oma kämppä ja haluaa tällä tavalla mainostaa sitä :)
Ei ole.
Mutta olet siinä mielessä oikeassa, että voisi olla. Olen pistämässä oulun seudulla asuntoa myyntiin ja sen takia seuraan noita ilmoituksia tarkasti. Jos annan asunnon välittäjälle, niin haluan, että tämä välittäjä osaa myös myydä sitä asuntoa hyvin. Ja nykyään edustavat kuvat nettisivuilla ovat aika tärkeä osa kauppaa.
Ei ollut tarkoitus pahoittaa myyjän mieltä. Olen siis edelleen sitä mieltä, että asunto on siisti. Lähinnä moitin tässä välittäjää kuvaamisesta. Olisi nyt edes työntänyt lipaston laatikon kiinni jne.
 
Kaikilla ei ole sellaista siisteyssilmää tai ainakin silmät sokeutuvat tietyille asioille kodissa.
Meille kertyy väistämättä lipaston päälle, tietsikkapöydälle ja muualle sellaisia epämääräisiä kasoja, joita en aina edes rekisteröi. Huomaan ne kuitenkin valokuvista, kun olen kuvannut lapsia kotona löytyy kuvista usein taustalta joku kasa, jolle olen jo täysin sokeutunut.
 
ap
Sitä asuntoa myydään paljon mielikuvilla, ja sen taidon haluaisin kiinteistövälittäjän osaavan.

Nyt harmittaa, että tein avauksen, kun tarkoitukseni ei ollut arvostella kodin siisteyttä vaan myyntikuvia.
Eli asutuksi asunnoksi tuo on mielestäni erittäin siisti, mutta myyntikuviin olisi voinut tehdä useita parannuksia.
 
Virpi
Alkuperäinen kirjoittaja Heh:
Alkuperäinen kirjoittaja Virpi:
Minun lempiharrastukseni on nykyään etsiä kuvista onko talon kylppärissä noita vaaleanvihreitä shampoopulloja (Garnier Fructis). Ja taas pinnat kotiin, tästäkin löytyi!

Noin 30-50% asunnoista on kylppärissä Garnier fructis, minä olen asuntoesittelyyn ylen tyytyväinen jos tuon myrkynvihreän muovipullom bongaan!
On muuten surkee shampoo!
En käytä itsekään, kerran ostin yhden pullon ja pesin sillä koirien tassuja kunnes loppui!
 
vieras
Ei ollut ollenkaan epäsiisti. Mulla tulee positiivisemmat mielikuvat asunnosta, kun ei olekaan ihan steriili, vaan asutun näköinen, mutta silti mukava ja siisti, kuten tuo. Sitten on taas erikseen ne sotkuiset, tai jos on jotain sälää joka paikassa, mutta tuo ei minusta kuulunut niihin.
 
kotiäiti
Alkuperäinen kirjoittaja Meade:
Alkuperäinen kirjoittaja aattelin:
http://kuluttaja.etuovi.com/crometapp/product/realties/common/public/search/item/item.jsp?portal=eo&list_id=12597009974470&itemcmd=move2&listSize=128&doListClickStat=true&itemgroup_id=50.1&itemgroup_id=50.7&item_id=41.1285250

Varmaan ihan siistikuntoinen asunto, mutta kuvat eivät ole oikein myyviä, kun joka paikka täynnä kaikkea sälää.

Laittakaa tekin linkkejä sellaisiin kohteisiin, jotka olisivat tarvinneet sen pienoisen stailauksen.
Se mies, joka tota asuntoa myy, näyttää tossa kuvassa ihan 15 vuotiaalta. :LOL:
saman havainnon tein, ei kovin vaikuttava myyjänä, siis ainakaan kuvan perusteella
 
neliö
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Sitä asuntoa myydään paljon mielikuvilla, ja sen taidon haluaisin kiinteistövälittäjän osaavan.

Nyt harmittaa, että tein avauksen, kun tarkoitukseni ei ollut arvostella kodin siisteyttä vaan myyntikuvia.
Eli asutuksi asunnoksi tuo on mielestäni erittäin siisti, mutta myyntikuviin olisi voinut tehdä useita parannuksia.
Just oli Hesarissa juttu siitä, että asuntojen stailaus myyntitarkoituksessa on out. Elämän jäljet pitää (?) näkyä, ja ettei kamala puunaus ja pintaremppa nosta asunnon arvoa yhtään. Ostajat näkee pikkuisen suttuisemmastakin kämpästä, minkä arvoinen se on.

Mutta kyllä mä aika hyvin siivoaisin ja kamoja pistäisin piiloon, jos olisin kämppää myymässä. :)

 
ap
Itseäni harmittaa se, että tuo asunto on todellakin hyvän näköinen, parempi kuin 80 prosenttia tällä alueella olevista. Hinta on todella halpa. Mutta nuo kuvatkin ovat sitten halvan oloisia. Eli sillä pienellä stailauksella/ kuvien rajauksella olisi taatusti saatu kiinnostuneita paikalle vaikka hinta olisi 10000 euroa enemmän. Luulen kuitenkin, että tuo asunto menee heti ensiesittelyssä.
 
Mitä siistimistä tuossa sitten olisi? Jokunen mappi vähän vinossa kirjahyllyssä ja shampoo-pulloja kylppärissä...

Sen ymmärrän jos asunto alkaa olla niin sekaisin tai täynnä kamaa ettei kuvista saa selvää millainen se oikein edes on. Mutten tuota pahana pitänyt, ihan selkeitä kuvia normaalista, asutun näköisestä asunnosta.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:
http://www2.oikotie.fi/apartment_popup_pics_new?exit=scrollable_pop_up_pics&id=1892909&type=apartment

Tässä kämpässä on erikoinen tapa ripustella tauluja, mun mielestä :D
Ihan järkyttävä sisustus muutenkin... siis mun mielestä, mutta eipä mun siinä onneksi tarvi asuakaan. =)
 
Virpi
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:
http://www2.oikotie.fi/apartment_popup_pics_new?exit=scrollable_pop_up_pics&id=1892909&type=apartment

Tässä kämpässä on erikoinen tapa ripustella tauluja, mun mielestä :D
Ihan järkyttävä sisustus muutenkin... siis mun mielestä, mutta eipä mun siinä onneksi tarvi asuakaan. =)
Harmi, ei ollut kuvia kylppäristä! Jäi tärkein näkemättä!
 
Mun tutuilla oli tosi surkeat kuvat asunnosta netissä kun kiinteistönvälittäjä oli ilman ennakko-ilmoitusta ilmaantunut ovelle ja käynyt räppäisemässä kuvat. Kuvissa oli esim. astioita tiskipöydillä ja sängyllä tavaraa.. Mut ihan hyvin meni asunto kaupaksi silti.
 

Yhteistyössä