Oiskohan tätä kämppää kannattanut vähän siistiä ennen kuvausta

  • Viestiketjun aloittaja aattelin
  • Ensimmäinen viesti
Pikkasen kunnioitusta, pliis
Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:
http://www2.oikotie.fi/apartment_popup_pics_new?exit=scrollable_pop_up_pics&id=1892909&type=apartment

Tässä kämpässä on erikoinen tapa ripustella tauluja, mun mielestä :D
Toi nyt oli selvästi jonkun edesmenneen mummon tai papan koti, jonka perikunta yrittää riitojensa keskellä saada kaupaksi. Ei mulla olis pokkaa arvostella jonkun vanhuksen kotia. He ovat eläneet elämänsä täysin eri maailmassa kuin me nuoret. Siinä maailmassa italialaiset sohvat ja ruotsalainen massadesign eivät painaneet piirun vertaa.
 
No tuossa kun ap vähän selitteli sanomisiaan niin olen hänen kanssaan samaa mieltä. Keittiöstä voi korjata roikkuvan luudun pois näkyviltä ja kaappien ja lipastojen päältä siirtää vähän pikkukrääsää pois jne. Itse tekisin kyllä, jos omaa asuntoani myisin. Sellaisten pikkuratkaisujen ei tarvitse kuitenkaan tarkoittaa mitään kliinistä kämppää. Kaikkia koriste-esineitä ym. ei tietenkään korjata pois.

Mutta tuo kämppä oli tosiaan todella mukavan näköinen ja lähtisi meilläkin harkintaan jos oltaisiin ostamassa tällä hetkellä. Varmasti menee kaupaksi tilpehööristä huolimatta.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Virpi:
Minun lempiharrastukseni on nykyään etsiä kuvista onko talon kylppärissä noita vaaleanvihreitä shampoopulloja (Garnier Fructis). Ja taas pinnat kotiin, tästäkin löytyi!

Noin 30-50% asunnoista on kylppärissä Garnier fructis, minä olen asuntoesittelyyn ylen tyytyväinen jos tuon myrkynvihreän muovipullom bongaan!
HEH, en siis ole ainut joka bongailee halpisshampoita myytävistä kohteista! :) :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Eli olen vähän pikkutarkka... Jokaista kuvaa katsoessani mietin, että tuokin olisi ollut parempi, jos tuo ja tuo ois etes oikaistu. Ja nimenomaan pointti on se, että asunto on siisti, mutta esittelijä olisi voinut vähän panostaa tuohon esillepanoon. Esim. eka sisäkuva. Imuri nurkassa ja lehdet töröttävät telineessä juuri kuvan reunassa epäsiististi.
Mä en ekalla katsomalla edes huomannu imuria enkä lehtitelinettä. Piti etsimällä etsiä. :D
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Sitä asuntoa myydään paljon mielikuvilla, ja sen taidon haluaisin kiinteistövälittäjän osaavan.

Nyt harmittaa, että tein avauksen, kun tarkoitukseni ei ollut arvostella kodin siisteyttä vaan myyntikuvia.
Eli asutuksi asunnoksi tuo on mielestäni erittäin siisti, mutta myyntikuviin olisi voinut tehdä useita parannuksia.
Mulle olisi riittänyt ihan pelkkä pohjakuva ja sen jälkeen asuntonäyttelyssä käynti. Voi olla, että asuntoja myydään mielikuvilla. Mutta ei mulle. En nimittäin ikinä ostaisi asuntoa valmiiksi kalustettuna.

 
ounou
Mä kyllä nyt ymmärrän, miks muutama meillä käyvä vieras puhuu osaaottavasti "lapsiperheen kaaoksesta"! Meidän talo kun näyttää parhaimmillaan about tuolta, kun olen siivonnut vuorokauden ja lapset on ulkona, eivätkä ole ehtineet sisälle syömään tai leikkimään. Myönnän kyl auliisti, että olen kaukana mistään kodinhengettärestä, mutt toi asunto ei kyllä minusta ollut tippaakaan epäsiisti, en ois edes huomannut tuota ylimääräistä sälää, ellen ois nyt sit erikseen tajunnut katsella.
 
Vieras
Harvalla tulee mieleen, että kun kämpästä tehdään sitä eka arvioo niin välittäjä ottaa valokuvat jo silloin. Niin, että ei tuota myyntikuntoon ole stailattu varmaankaan
 
vieras
http://kuluttaja.etuovi.com/crometapp/product/realties/common/public/search/item/item.jsp?portal=eo&doFrontpageClickStat=true&itemgroup_id=50.1&item_id=41.1284139&.sid=FAB67CA50509EE814FC07EBB748D0C80&.sid=1000.FAB67CA50509EE814FC07EBB748D0C80

Tässä talossa on tosi siisti kylppäri... Ja sori ku en osaa laittaa tota linkkiä.
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Harvalla tulee mieleen, että kun kämpästä tehdään sitä eka arvioo niin välittäjä ottaa valokuvat jo silloin. Niin, että ei tuota myyntikuntoon ole stailattu varmaankaan
Korostan tätä seikkaa edelleen
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
http://kuluttaja.etuovi.com/crometapp/product/realties/common/public/search/item/item.jsp?portal=eo&doFrontpageClickStat=true&itemgroup_id=50.1&item_id=41.1284139&.sid=FAB67CA50509EE814FC07EBB748D0C80&.sid=1000.FAB67CA50509EE814FC07EBB748D0C80

Tässä talossa on tosi siisti kylppäri... Ja sori ku en osaa laittaa tota linkkiä.
:eek: :eek: No toi oli kyllä aika törkeä kämppä!
 
h,,
Toi näyttää ihan mun miehen kämpälle kun se sitä poikamiehenä myi. Kämppä oli PITKÄÄN myynnissä. Kaupaksi meni vasta kun mies tapasi minut ja sisustin kämpän uudelleen :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Sitä asuntoa myydään paljon mielikuvilla, ja sen taidon haluaisin kiinteistövälittäjän osaavan.

Nyt harmittaa, että tein avauksen, kun tarkoitukseni ei ollut arvostella kodin siisteyttä vaan myyntikuvia.
Eli asutuksi asunnoksi tuo on mielestäni erittäin siisti, mutta myyntikuviin olisi voinut tehdä useita parannuksia.
Mulle olisi riittänyt ihan pelkkä pohjakuva ja sen jälkeen asuntonäyttelyssä käynti. Voi olla, että asuntoja myydään mielikuvilla. Mutta ei mulle. En nimittäin ikinä ostaisi asuntoa valmiiksi kalustettuna.
Täytyy peesata keittistä.

Monesti vielä noista ilmoituksista puuttuu se kaikkein tärkein eli pohjakuva.
 
vieras
Oisitte nähny meidän kämpän kun oli myynnissä :) Ollaan vuokralla ja kämppä laitettiin myyntiin . Välittäjä tuli kattoon asuntoa ja sanoi että napsasee pari kuvaa. Ei ollut mitään puhetta että nämä kuvat tulee nettiin :O Oli meillä nyt normi siivous tehty mutta sitä tavaraa oli kuitenkin siellä ja täällä...
 
.
Näyttää sekaiselta, kun on puiset ikkunanpielet, paksut, leveät verhot lykättynä ikkunoihin. jne ei ne tavarat tee sitä kuvaa sekaiseksi vaan se väri kirjo ja matala asunto saa kuvasta sen käsityksen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkasen kunnioitusta:
Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:
http://www2.oikotie.fi/apartment_popup_pics_new?exit=scrollable_pop_up_pics&id=1892909&type=apartment

Tässä kämpässä on erikoinen tapa ripustella tauluja, mun mielestä :D
Toi nyt oli selvästi jonkun edesmenneen mummon tai papan koti, jonka perikunta yrittää riitojensa keskellä saada kaupaksi. Ei mulla olis pokkaa arvostella jonkun vanhuksen kotia. He ovat eläneet elämänsä täysin eri maailmassa kuin me nuoret. Siinä maailmassa italialaiset sohvat ja ruotsalainen massadesign eivät painaneet piirun vertaa.
Täysi peesi. Asunto pitää sisustaa ITSEÄÄN varten, ei muiden maun mukaan, ja minusta on tosi tökeröä arvostella muiden koteja, jos joku 80 mummo ei sisusta kotia samalla tavalla kuin kolmekymppinen uranainen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:
http://www2.oikotie.fi/apartment_popup_pics_new?exit=scrollable_pop_up_pics&id=1892909&type=apartment

Tässä kämpässä on erikoinen tapa ripustella tauluja, mun mielestä :D
Ihan järkyttävä sisustus muutenkin... siis mun mielestä, mutta eipä mun siinä onneksi tarvi asuakaan. =)
Selvästikin vanhojen ihmisten asunto ja sisustus heidän tyylisensä. Monikohan vanhus pitä nuorten asuntoja ihan kamalina :LOL:
 
tai
Alkuperäinen kirjoittaja :X:
Alkuperäinen kirjoittaja Heh:
Alkuperäinen kirjoittaja Virpi:
Minun lempiharrastukseni on nykyään etsiä kuvista onko talon kylppärissä noita vaaleanvihreitä shampoopulloja (Garnier Fructis). Ja taas pinnat kotiin, tästäkin löytyi!

Noin 30-50% asunnoista on kylppärissä Garnier fructis, minä olen asuntoesittelyyn ylen tyytyväinen jos tuon myrkynvihreän muovipullom bongaan!
On muuten surkee shampoo!
Todella surkea. Siis todella todella surkea shampoo, eikä todellakaan tee hyvää päänahalle. Koettu itse ja kuultu myös kampaajan suusta että yksi surkeimmista shampoista. Mutta kai jotku tykkää siitä tuoksusta ja siksi ostaa sitä :X
Tai jokainen on ostanu sen yhden pullon, huomannu huonoks ja pullo jää hyllyyn kun ei se lopu millään, kun kukaan ei käytä.
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:
Selvästikin vanhojen ihmisten asunto ja sisustus heidän tyylisensä. Monikohan vanhus pitä nuorten asuntoja ihan kamalina :LOL:
Niinpä :D Mä asuntoilmoituksia katsellessani aina myyntiä varten stailatuista asunnoista mietin, mitä vikaa asunnossa on, kun sitä koitetaan stailauksen avulla saada myydyksi.

 

Yhteistyössä