oisko se vauva nyt massussa?

Mullakin tuli ruskeaa tuhrua päivän kaks, jonkun aikaa ennen kun kuukautisten piti alkaa. Mutta plussaa näytti sitten vasta viikonpäästä, kun kk piti alkaa.. Mutta rinnat oli kyllä heti arat.. Eikä mulla ole vieläkään pahoinvointia, eilen ja tänään ollu huono-olo, muttei oo tarvinnu oksentamassa käydä. Väsyttää kyllä ja kovasti, oon ollu kauan nyt koulusta pois, niin että sieltä soitellaan, että mikä on kun en siellä ole.. Muttei viittis sinne sanoa vielä mitään, jos ollenkaan, kun nyt kuitenkin ollaan niin alussa.. Tsemppiä teille ! Se näyttää plussaa, kun sitä vähiten odottaa.. ;) Tai sitten kun on satavarma jo ite.. ;)

memmmeli ja pikkuinen rv 7+4

oi onnea! :))

No mie testasin tänä aamuna ja cleablue "ei raskaana" :( TOIVON ET TESTASIN LIIAN AIKAISIN!!!!
vois oikeesti jo tärpätä!!! <3 ei jaksa pettyä ://

Mut tosin menkat pitäis alkaa 21-23.3 et oha sinnekkin aikaa!

Kyllä toi vuoto voi viitata kiinnitymisvuotoon, sitähän joillakin on ja muut oireet voi olla alkuraskauden oireita :).
Mulla tuli ekaks yhtenä maanantaina haamuviiva ja sitten meni muutamia päiviä, ku testasin joka päivä niin ei tullu mitään positiivista viivaa, sitten pamahti yhtäkkiä testiin positiivinen tulos samana viikonloppuna. Odotus palkittiin, tosin me yritettiin vaan 2kk ja olin just lopettanu pillerit.
Tosin kuukautisten alkamisoireet voi olla hyvinkin samanlaisia kun ekat raskausoireet.

Raskausoireina mulla oli huimaus, rinnat tosi kipeät, ilmavaivoja, pissitti kovasti kokoajan ja nälkä kasvoi. Sit viikolla 6 alko se pahoinvointi ja loppu viikolle 15.
Nyt tosiaan menossa jo raskausviikko 30.

Okei! :)

Onnea <3

Mul ei ole oikee ollu muuta oireita ku mahaa turvottaa, välillä pistelee ja sit kauhia nälkä :D taitaa ihan perus menkkojen oireet taitaa olla! :/ mut viellä ei toivoa menetetä! :)

Kiitos noista oireista! mie testailen seuraavaks jos menkat on ensviikolla myöhässä!

Me yritettiin myös useampi kuukausi, ja toivo hiipu joka kerta, kun ne kuukautiset alko.. Eli tiedän kyllä miltä susta tuntuu.. Sitten ykskuukausi kaikki tuntu vaan erilaiselta, rinnat oli tosikipeät ja vessassa sai ravata yhtä mittaa se oli itelle varma merkki, kun muuten ei tartte monesti päivässä käydä, niin sillon sai tunnin välein.. Mäkin oon nyt kylllä tosi turvoksissa.. :eek:
Toivotaan, että teillä tärppäis..mutta jos ei niin älä ota siitä stressiä.. Vaikka toisaalta mä stressaan koko ajan, että onko kaikki niinkun pitää ja onkohan siellä mahassa mitään.. Enkä mä uskaltanu myöntää olevani raskaana, vaikka oireet oli aika selvät, niin odotin silti plussa tulosta testistä.. Tämän epävarmuuden kanssa on vaan pakko elää, vaikka se ei ole yhtään mukavaa. Samanlaista epävarmuutta oli aina ennen kuukautisiakin, kovasti toivo, mutta silti ei uskaltanu olla yhtään varma...
Oho, ei mun ollu näin paljon tarkotus kirjottaa ja varmaan alan jo toistamaan itseäni.... :D

Ei mitään kiva kun kirjoitat! :)

jeps, kyllä mulkii se hiipuu mut kyl kaikki viel joku kerta kääntyy ;)
No mul ei tissit tai mitkään yhtään kipeet et tuskin on mitään!
Aika norm olo on! :/

Mut jotain hyvää! :) sain kuulla et mun poikaystävä tuleekin jo lokakuussa armeijasta ei tarvii odottaa tammikuuhun <3

Ei mullakaan alkuraskaudessa ollut oikeestaan mitään raskuden "oireita" siis silloin aivan alussa. Tissit oli ihan normaalit, ei tarvinnu käydä vessassa yhtään enempi eikä heikottanu eikä oikeen mitään muutakaan, enkä oikeestaan seurannu kuukautisia kun luotin e-pillereihin, mutta sit yks päivä mietin että nyt taitaa olla menkat myöhässä ja tein testin niin heti tuli kaks tummanpunasta viivaa sitten kun sen sain tietää niin pahoinvointi alko joka oli tosi rankka ja kesti 19viikolle asti, nyt ollaan 34viikolla <3

Ei niihin oireihin kannata liikaa takertua, niitä saa sitten jo jopa kuviteltua itselleen.
Mulla raskaus on ollu tähän mennessä aivan oireeton, ei oo oksettanu, tissit ei ollu kipeet tms.
Nyt mennään 17. viikolla ja ainoana "oireena" on koolla kasvaneet tisut ja pieni vauvamaha.

Noista testeistä, liian aikasin testaaminenhan ei käytännössä auta mitään, raskaushormonin määrä on yleensä vasta kuukautisten alkamispäivänä sen verran korkeampi että testi siihen reagoi. Luulis sitä jälkeen päin harmittavan kun on laittanut suuria summia rahaa digitesteihin yms. kun sen rahan olis voinu säästää myöhemmälle ja sen selvyyden saanu sillä muutamalla testillä siinä vaiheessa kun kuukautiset on oikeasti myöhässä. :)

kiitos vastauksista ja onnea kummallekkin! <3
totta, no ensviikol sit testaillaa jos ne menkat ei tuu :eek:

Mua va niistelee mahaan välillä, mut totta se voi olla ihan "kuviteltu"

mut toivotaan parasta!

ja mikä toinen oon aivan rättiväsyny ja mun tunnetilat vaihtuu tosi nopeeta tahtii ja noit oireit ei oikee kuvittele, mut voin olla ns. herkilläni js on tulossa vähän voimakkaammat menkat... nyt on joteki aika vaisu ja masentava olo :eek: mut en tiiä miks :O oon semmone kova touhuu ja tosi hapyhapy yleensä :D

Tänään kävin katsomassa viikko sit siskon synnyttämää vauvaa ja todellinen vauva kuume iski!!! <3

Yhteistyössä